Posiadam na sprzedaż BMW serii 5 model E39, z silnikiem 2.8 benzyna, dodatkowo auto posiada instalacje gazową sekwencyjną (STAG 300). Auto na prawdę godne uwagi, spokojnie można wsiadać i jechać w daleką podróż bez obawy że coś wysiądzie.
Wszystko jest na bieżąco robione. Auto ma najechane 300 000 km przebieg potwierdzony ze sterownika skrzyni biegów ( proszę nie wirzyć w przebiegi poniżej 250 tys km bo to bajki przy tym roczniku), auto od wymiany do wymiany nie bierze oleju, skrzynia pracuje ładnie bez problemów. Auto zadbane, nie katowane i jak na taki silnik oszczętne, ostatnio trasa do Gdynia 9,2l lpg, po mieście 14,5 - 15l lpg.
W razie większej ilości informacji proszę dzwonić 791 - 088 - 211
Auto posiada:
- skrzynie automatyczną step-tronic ( w każdej chwili można samemu zmieniać biegi), nic nie szarpie ładnie zmienia biegi, świeżo po wymianie oleju i filtra
- klimatyzację
- niezależne ogrzewanie WEBASTO (sprawne, możliwość ustawienia 2 różnych godzin załączenia, pobiera mniej niż auto pracujące na biegu jałowym)
- kierownice multifunkcyjną
- oryginalne radio BMW (przerobione pod kabel AUX, możemy podłączyć co tylko chcemy)
- czujniki parkowania PDC tył
- wszystkie szyby elektryczne
- centralny zamek
- wspomaganie kierownicy
- tylne szyby przyciemniane
- elektryczna roleta
- ABS
- ASC
- tempomat
- welurowa tapicerka
- tyle lampy ze światłami pozycyjnymi LEDowymi
- w przednich lampach ringii
- światła xenonowe 5000K
- oryginalne felgi BMW z zimowymi oponami
- elektryczne lusterka z podgrzewaniem
- czujnik deszczu
- regulacja kierownicy w 2 płaszczyznach
- halogeny
- lusterko wsteczne fotochromatyczne (samo się ściemnia)
- podświetlane klamki wewnętrzne w oryginalnym odcieniu oświetlenia licznika
- zrobione podświetlenie klamek zewnętrznych, w normalnym stonowanym kolorze pasującym do oświetlenia wewnętrznego
- otwieranie bagażnika z pilota
- zostało aktywowane odprowadzanie do domu (zapalają się długie, ringi, halogeny oraz wsteczne światła, jak nie staniemy to nam oświetli odpowiednio drogę)
Oświetlenie klamek na żywo wygląda zdecydowanie lepiej niż na zdjęciach.
W ostatnim czasie zmieniłem:
- przednie klocki hamulcowe
- krzyżak kolumny kierowniczej
- został zrobiony alternator (dokładnie regulator napięcia)
- wymieniony pasek główny
- nowe wahacze wraz z łącznikami stabilizatora z tyłu
- nowe łożysko koła lewy tył
- swieży olej w skrzyni wraz z filtrem
- łączniki stabilizatora przednie
- gumy stabilizatora przód i tył
- świeży olej silnika wraz z filtrem
- tuleje wahaczy przednich górnych
- filtry LPG
- regulacja gazu
- ustawiona cała geometria kół
- całe drążki kierownicze obie strony
- wymieniona odma
- nowe łożysko przednie prawe
- żarówki xenonowe barwy 5000K
- nabita klimatyzacja
- wymieniona guma za przepływomierzem na nową
Do zrobienia:
- prawy tylny czujnik absu - dorzucam go
Dla zainteresowanych prześlę większą ilość zdjęć. W razie pytań proszę o kontakt e-mailowy lub telefoniczny. Rozważam ewentualną zamianę na:
E32
E34 min. 525i w górę
E38 min. 730i w górę