Witam! Do sprzedania mam e39 BMW 525 tds manual 143PS 1997r. z oryginalnym przebiegiem 351.000 kilometrów, w oryginalnym stanie bez tuningów, kolor dunkelblau 453. Samochód użytkuje od 4,5 roku i sprawuje się bardzo dobrze. W tym czasie wymieniłem sporo rzeczy jak i wiele poddałem regeneracji, ale o tym za chwilę. Posiada podstawowe wyposażenie bez bajerów więc nie ma problemów z powodu ich szwankowania. Auto ma dwustrefowy klimaautomatik, 4 airbag, pompowane lędźwie foteli, wspomaganie kierownicy, el. szyberdach szklany uchylno-przesuwny, xenony, el.szyby przód, el.lusterka + podgrzewane, tapicerka welurowa, światła przeciwmgłowe, centralny zamek, alufelgi, kontrola stabilności toru jazdy + trakcja ASC, ABS, otwieranie klapy bagażnika z kluczyka, otwieranie szyb i szyberdachu z kluczyka, dociąganie klapy, listwy ozdobne wnętrza Anthrazit. Dodatkowo wideorejestrator HD! Zaprzeczam że silnik tds to jest pomyłka czy szajs bo jeśli się go normalnie użytkuje, działa bez zarzutów. Co pół roku dodaję liqui molly spülung diesel. W połączeniu z manualną skrzynią biegów można zejść w trasie poniżej 6l./100km, w mieście nigdy więcej niż 10l. Na bieżąco wymieniane oleje i płyny. Nietuzinkowe granatowe wnętrze (wraz z mieszkami) bardzo rzadkie, pachnące i zadbane. 2 kpl. kół!! lato alu 16” i zima stalowe 15” z oryginalnymi kołpakami, 2 klucze. OC i przegląd do V.2015 Wymienione zostały: - kompletne sprzęgło z dociskiem 2010r. -1350zł - tarcze i klocki przód i tył 2010r. - 500zł - akumulator 2011r. - 450zł - zawieszenie przód 2014r. - 500zł - xenony z przetwornicami - 1000zł - pompa paliwa w baku 2013r. - 300zł - poduszka pod silnikiem lewa hydrauliczna 2011r. - 260zł - kompletnie cała regeneracja klimatyzacji od A do Z 2013r. – 1200zł (chodzi jak szatan!) - wymiana z kompletną regeneracją tylnej klapy (w poprzedniej rdza na wylot, nie działało otwieranie szyby i siłowniki) 2014r. – 900zł - lusterka zewnętrzne 450zł – akt wandalizmu. - świece żarowe 6 szt. 2014r. – 200zł - przewody hamulcowe tył 2014r. – 200zł - element elastyczny za turbiną 2013r. – 150zł - regeneracja alternatora 2012r. + wymiana koł pasowych, paska i napinacza - dywaniki welurowe pod kolor nadwozia i wnetrza - przy każdorazowym oilservice wymiana wszystkich filtrów, kabinowe są węglowe. Ale też są rzeczy do poprawek blacharsko-lakierniczych, auto ma już –naście lat. Jakieś rdzawki czy lakier od strony kierowcy zmatowiał, zatarła się tylna wycieraczka (silniczek jest sprawny!), brak halogena w zderzaku, fotele trochę wytarte (minus weluru, estetyka cierpi), świeci kontrolka hamulców (odkąd kupiłem), zaświeciła się kontrolka air bag (jak wyciągałem bezpieczniki na zapłonie, już nie chce zgasnąć). Jak na swoje lata prezentuje się dobrze, jeszcze komuś posłuży przez następne kilka lat. Przy włożonym wkładzie cena nie jest wygórowana, podlega jakiejś negocjacji. Nigdy mnie nie zawiodło. Sprzedaję bo chcę zmienić auto na trochę mocniejsze coupe. Zachęcam do oględzin i kupna we Wrocławiu. Kontakt tel. lub e-mail. Galeria zdjęć: https://imageshack.com/a/UDtz/1
bmw e39 e38 e46 e34 e60 e65 f10 f11 alpina common rail 520 [zasłonięte] 525 528 530 d 535 540 m5 ac schnitzer