BMW model E39 525D common rail , 163 KM
Auto posiadam od 2 lat, zainwestowałem w samochód naprawdę duże pieniądze.
Wymieniłem bardzo duże rzeczy, na nowe, posiadam paragony na zakupione części. Samochodem jeździłem do niemiec, nad morze, po całej Polsce i nigdy mnie nie zawiódł.
Wyposażenie :
-lakier TOLEDO BLAU (rzadki kolor - od 2002r)
-Pakiet CHROM (rzadkie listwy z chromem na dole)
-Pełny polift
-Skórzana beżowa tapicerka
-drewniana wielofunkcyjna kierownica - regulowana
-alufelgi oryginalne 17 cali
-6 poduszek powietrznych
-fotochromatyczne lusterko wsteczne
-spryskiwacze reflektorów
-elektryczne lusterka z podgrzewaniem,
-ABS,DSC
-oryginalne radio business CD + zmieniarka na 6 płyt w bagażniku
-elektryczne szyby x4
-tempomat
-klimatyzacja dwu strefowa (odgrzybiana co sezon)
-komputer pokładowy
-podłokietnik (wersja szeroka) przód i tył
-otwieranie i domykanie szyb z pilota
-immobiliser
-alarm
-funkcja doprowadzania do domu
-pakiet dla palących ( w samochodzie nie palone )
przyciemnione szyby
Wymieniłem :
-Akumulator NOWY- rok temu (posiadam stary ORYGINALNY BMW)
-Kompletne zawieszenie przód - 3 dni temu - wahacze, stabilizatory, drążki - 4 lata gwarancji, dorzucam paragony. Zawieszenie firmy MEYLE HD , ta sama linia co LEMFORDER czyli oryginał
-Pompa woda - lekko ciekła, wymieniona na NOWĄ pół roku
-Wiskoza - miała lekki luz, wymieniona na NOWĄ pół roku
-Filtr odmy ( nikt tego nie robi a daje to dużo)
-Termostat wraz z obudową -nie ciekł, nie dogrzewał silnika więc został od razu wymieniony na NOWY
-Uszczelka pod głowicą i ogólny remont góry silnika 3 miesiące temu - powodem była wymiana świec, grzałki zostały w głowicy a cena wyciągnięcia specjalnym urządzeniem była wyższa niż remont także zdecydowałem się na drugie rozwiązanie. Głowica została przygotowana w PROFESJONALNEJ firmie, założone zostały nowe uszczelniacze, sprawdzona kompresja jak i czyszczenie szklanek i popychaczy.
-Wtryskiwacze zostały zawiezione do firmy SPECJALIZUJĄCEJ się w naprawie i diagnozowaniu - stan ich okazał się celujący dlatego też zostały tylko przeczyszczone i dostały nowe miedziane podkładki.
-Świece NGK komplet
-Uszczelka pokrywy zaworów NOWA (podczas remontu)
-Klocki i tarcze przód tył NOWE
-Filtry - kabinowe, powietrza, oleju, odmy, (wszystkie) renomowanych firm
-Szybę przednią ( podczas jazdy do Niemiec spod ciężarówki uderzył mi kamień, na szybie był 5 cm pajączek , PZU pokryło wymianę na nową szybę oryginalną (gwarancja 2 lata)
Wszystkiego posiadam zdjęcia które mogę wysłać w każdej chwili, każdej naprawy, silnika, zawieszenia, lakieru, wnętrza, nie mam nic do ukrycia.
PRZEGLĄD : do 02.05.2015 (ROK)
UBEZPIECZENIE : 02.07.2014 OC I AC (2 miesiące)
Kontakt - 665-[zasłonięte]-526
W samochód włożyłem blisko 11 tys złotych i nawet nie marzę o tym aby zwróciły mi się te pieniążki, ale mogę zagwarantować że to auto jest w stanie naprawdę bardzo dobrym, wymieniałem rzeczy których nie musiałem wymieniać, po prostu chciałem żeby auto służyło jak najlepiej i jak najdłużej. Wszystko w tym aucie działa, prowadzi się naprawdę świetnie, jest bardzo komfortowe i ekonomiczne. W aucie ubezpieczenie PZU kosztuje mnie 500 zł a AC 2400 zł jednak wole dmuchać na zimne i dołożyć ( mam wykupione maksymalne ubezpieczenie AC, laweta za granicą itp )
Za dopłatą oddam felgi na zimę 16 cali z oponami jedno sezonowymi za które zapłaciłem blisko 3 tys złotych ( nie liczę tego w pieniądze które włożyłem w samochód )
EKSPLOATACJA :
- Olej wymieniałem co 5-7,5 tys km castrol edge 10w40 (dedykowany)
- spalanie w trasie - 6,5 litra
- miasto - 8, 9 litrów
- Filtrów ani oleju nie trzeba wymieniać przez około 5 tys km.
- tarcze i klocki również są w stanie bardzo dobrym
Opcja KUP TERAZ tylko po obejrzeniu auta.
|