Witam, oferuję BMW serii 5 E39 z 97 roku 2.0 24v 150HP.
Silnik chodzi bez zarzutów zarówno na benzynie jak i gazie sekwencyjnym,skrzynia również pracuje bez zarzutów nie szarpie i płynnie zmienia biegi, silnik oryginalnym przebiegiem, proszę nie patrzeć na fakt że ktoś ma książkę serwisową bo jadąc do niemiec i robiąc zwykły przegląd nowa książeczka wyrabiana jest procedurowo, więc to zwykła ściema, dlatego każdy cwany zmniejszy brzebieg i poleci do niemiec na przegląd w celu wyrobienia książeczki i pochwaleniu się że ma znakomity przebieg. Silnik świeżo po wymianie oleju i filtrów, technicznie auto całkowicie sprawne, wymienione elementy zawieszenia, nowe przednie hamulce i wiele innych lecz nie zaprzeczę że jest kilka "pierdół" które nie przeszkadzają w jeździe ale warto je zrobić dla samego spokoju i dobrego wizerunku, gdyż poprzedni właściciel był strzasznie niedbały. Większą część naprawiłem. Po zrobieniu tych drobiazgów i delikatnych wyprawek lakierniczych auto będzie jak marzenie i długo posłuży gdyż nie ukrywam włożyłem w nie trochę czasu i pieniędzy.
Trochę o wyposażeniu auta:
Dobrej sprzęt grający klasy CarAudio
6 x poduszka powietrzna
ABS z EBV - korekcją siły hamowania
ASC - kontrola trakcji
Tempomat
Reflektory xenonowe
Felgi BMW oryginalne 15" i 17"
Klimatyzacja automatyczna
Klimatronik dwustrefowy
Przednie el. szyby,
El. sterowane, podgrzewane lusterka
skórzana wielofunkcyjna kierownica
podłokietnik przedni regulowany
tylne lampki do czytania
komputer pokładowy
centr.zamek+pilot w kluczyku
domykanie szyb, szyberdachu z pilota
Rzeczy które wymieniłem i naprawiłem od kąt posiadam auto czyli od kwietnia 2013:
-Dodałem CarAudio dobrej klasy które zawiera następujące podsespoły gdyż jak powszechnie wiadomo nagłośnienie w E39 jest seryjnie koszmarne:
Radio Alpine CDE-9880r
Skrzynia basowa JBL GT5 1204BR
Wzmacniacz Infinity Reference 5761a, pod wzmacniacz podpięta jest tylko skrzynia basowa gdyż w aucie są oryginalne głośniki, dlatego bałem się podłączać ich pod wzmacniacz gdyż mogło by je rozsadzić.
Kondensator Renegade RX1200 kondensator 1,2 F
Nie mówiąc o przewodach przeprowadzonych przez auto gdzie jedna końcówka kosztowała około 10 zł plus najlepszej jakości kable i trzeba przyznać że efekt w tym aucie jest.
-Nowe przednie Tarcze i Klocki hamulcowe firmy BOSCH
-Regenerowana przekładnia kierownicza a co za tym idzie nowy płyn i nowe drązki kierownicze
-Wymienione linki, i okładziny wewnątrz bębna hamulca ręcznego
-zrobione zawieszenie przednie jak i tylne, wahacze, drążki, łączniki, gumy, wszytsko dobrych firm gdyż mam dobrego znajomego który posiada swój własny sklep z częściami samochodowymi który nic na mnie nie zarabiał dlatego mam dobrej klasy części a nie najtańszy szajs
-nowy króciec z uszczelką i termostat
-nowe wisco
-wymienione tylne amortyzatory ze sprężynami na oryginalne sahsa
-Wypolerowane lampy gdyż były one pokryte zielonym meszkiem
-dodane xenony i ringi w kolorze xenonów
-nowy mechanizm wycieraczek
-nowe nerki, atrapy grila
-oryginalne felgi BMW 17"
Nie jestem w stanie zapamiętać wszytskich części i elementów które wymieniłem bo było ich naprawdę sporo, prawdę mówiąc jestem człowiekiem o zdolnościach manualnych i to co się popsuło sam zazwyczaj to naprawiałem a do mechanika prowadziłem kiedy samemu nie mogłem sobie poradzić lub nie miałem możliwości.
Może auto nie jest w stanie idealnym wizualnie ale technicznie jest ono wzorowe, patrząc również na koszty włożone w to auto mówią same za siebie i jak najbardziej odpowiadają cenie chodź jest ona do negocjacji, wystarczy sobie policzyć zwłaszcza sprzęt car audio, ładne oryginalne felgi, nowe hamulce, zawieszenie i części które w nim zamontowałem to cena auta równa się praktycznie 7 tys zł jak nie mniej gdyby patrzeć od logicznej strony nie mówiąc o moim czasie poświęconym temu autku.
W razie jakich kolwiek pytań oto mój nr tel 725 [zasłonięte] 231, chętnie opowiem co nieco o aucie i zapraszam na oględziny.