Witam wszystkich allegrowiczów!
Posiadam do sprzedania auto :
BMW 520 E39 BENZYNA + LPG !
Auto zostało sprowadzone osobiście przeze mnie z Belgii w w marcu 2013 roku ! (Bez pośrednictwa handlarzy - dodam też , że jestem osobą prywatną) Przebieg przy kupnie - 238 000 km.
Odrazu po przyjeździe do Polski została założona instalacja gazowa stag 300 ( Przebieg- 238,900km, 04.04.2013r. )
Spalanie auta na gazie :
jazda w trasie do 120 km/h - poniżej 12l/100km
jazda w trasie do 160 km/h - około 13l/100km
autostrada 160-180 km/h - około 15l/100km
jazda miejska - do 20l/100km
Lista napraw oraz wymienionych części :
Świece zapłonowe + fajki cewek zapłonowych (20.06.2013 - 243,000 km)
Olej Castrol 5w40 Long Life 04 (26.07.2013 - 244,500 km )
Filtry przeciwpyłkowe,filtr powietrza odgrzybianie klimatyzacji, pasek wieloklinowy napędu alternatora + napinacz , napinacz paska napędu sprężarki klimatyzacji , wymiana termostatu oraz płynu chłodniczego ( 08.10.2013 r. 252,600 km)
wymiana klocków hamulcowych przód ( 18.12.2013 - 257,000 km).
Samochód w bardzo dobrym stanie technicznym , świetnie się prowadzi, nie posiada żadnych luzów w zawieszeniu, fajnie trzyma się drogi nawet przy większych prędkościach! Dobrze przyśpiesza zarówno na benzynie jak i na gazie. Nie ma żadnych problemów z instalacją gazową . Samochód był serwisowany do 230,000 km w ASO w Brukseli na co
posiadam faktury od 112,000 do 230,000 km i przedstawiam je poniżej zeskanowane.
Jestem trzecim właścicielem, poprzedni właściciel kupił auto w 2001 roku ( miał on wtedy 81 lat, zatem pojazd nie był 'katowany' przez jakiegoś młodego kierowcę z wybujałą wyobraźnią!)
Auto w tej chwili na oponach zimowych ( przód około 4mm, tył 5mm)
Posiadam również opony letnie, które dołączam jednak 2 sztuki, które były założone na tylną oś są już zużyte ( ok. 1,6 mm) , natomiast pozostałe dwie mają wysokość bieżnika około 4-5mm , więc należało by zainwestować w nowe opony letnie .
Instalacja gazowa renomowanej firmy Stag praktycznie nowa - przejechane na niej zaledwie 20 tys. km .
Olej silnikowy - zalany olej to Castrol 5w40 o specyfikacji Long Life 04 , długodystansowy , nisko popiołowy olej przeznaczony do silników Bmw. Na takich olejach jeździł, gdy był serwisowany w ASO i wymieniany był po 25 - 30 tys. km. W tej chwili zrobione jest na nim 16 000 km. Kto interesuje się motoryzacja ten wie , że jaki olej by nie był to jednak opiłki metalu i inne rzeczy w tym oleju się pojawiają i lepiej jest skaracać przebieg między wymianami w trosce o silnik ( ze względu na zanieczyszczenia - nie na zużycie oleju). Miałem wymienić po 15 000 km , jednak zdecydowałem się na sprzedaż , ponieważ planuje zmienić na nowszy model więc wymianę oleju zostawiam następnemu właścicielowi.
Wyposażenie :
-ABS
-autoalarm
-centralny zamek
-4 x poduszka powietrzna
-wspomaganie kierownicy
- 4x el. szyby i lusterka
- podgrzewane lusterka
- automatyczna skrzynia biegów 'steptronic'
- klimatyzacja manualna
- kontrola trakcji ASC
- Podłokietnik
- elektryczna roleta tylnej szyby
- Radio
- światła przeciwmgłowe przednie
- komputer pokładowy
Słabe strony auta :
Najgorszą stroną tego samochodu ewidentnie jest karoseria. Nie chodzi tu o korozję nadwozia lecz o zadrapania i wgniecenia. Wyszczególniam tu progi, ponieważ, są powgniatane i pojawiła się w tych miejscach korozja . Wgniecenia są tak duże , że w przypadku naprawy i tak zapewne będą wstawiane nowe więc, nie próbowałem ich zabezpieczać. Drugim elementem ,który warto omówić są zderzaki bowiem one zaraz po progach posiadają najwięcej zadrapań. Po pewnym czasie przestaje się to rzucać w oczy ( przynajmniej w moim przypadku tak było- z góry nie jest to tak widoczne jak progi a na codzień nikt nie chodzi i nie przygląda się z odległości 30 cm , jedynie z tyłu jest bardziej widoczne - ryski od parkowania.
Resztę szczegółów widać na zdjęciach ( starałem się robić dokładne zdjęcia aby nikt nie miał pretensji , że samochód inaczej wyglądał na zdjęciach a inaczej w rzeczywistości.
Do minusów z mechanicznej strony można zaliczyć :
- alarm , który co pewien czas włącza się samoczynnie ( tylko wtedy gdy z zamykamy auto pilotem) , jeśli zamknięty jest mechanicznie kluczykiem wtedy nie daje o sobie znać jednak również nie jest on włączony.
- zdażyło mi się dwa razy , że auto zaraz po odpaleniu gasło i trzeba było umiejętnie szybko ruszyć by zacząć jechać - byłem z tym w warsztacie , samochód stał tydzień jednak objawy się nie powtórzyły i nie potrafili stwierdzić co mu się stało . Na codzień jest w porządku nic się nie dzieje . Wspominam aby później nie było żali , że auto posiada wady ukryte.
- Fotel kierowcy , nie przesuwa się ( przód - tył) z powodu obrobionej końcówki na lince - nic poważnego kwestia kilku złotych za kawałek plastiku, jednak trzeba mieć czas i chęci by po niego pojechać na drugi koniec miasta.
- gdy jeździłem chwilowo bez osłony bo mechanik zapomniał założyć, pod samochodem po dłuższym czasie widoczne były krople oleju . Silnik jest zdrowy - przez 20 tys. kilometrów , które zrobiłem nie dolewałem ani grama oleju , jednak coś się sączy więc wspominam, że w przyszłości należało by to uszczelnić.
I na tym zakończę bo nie przypominam sobie, aby coś w tym aucie było jeszcze nie tak. Samochód jest używany więc musi posiadać jakieś ślady tego zużycia, to normalne każdy pojazd je ma, ja chce być uczciwym sprzedawcą więc informuję i nie zamierzam nic ukrywać :)
Jeszcze słówko o automatycznej skrzyni biegów - biegi zmienia płynie, nic nie zgrzyta- wszystko jest w najlepszym porządku. Nie którzy ludzie są zrażeni , gdy widzą auto z automatyczną skrzynią nie wiedząc jak wielka jest to wygoda.
Cena auta podlega rozsądnej NEGOCJACJI !
Pozdrawiam i zapraszam na jazdę próbną w Lublinie!
Przegląd techniczny belgijski wykonany 07.09.2012 r. przy przebiegu 234 000 km
Dodano 2[zasłonięte] 014-01 22:54 WIĘCEJ INFORMACJI POD NUMEREM TELEFONU : 518-[zasłonięte] -689
Dodano 2[zasłonięte] 014-01 01:52 KONTAK POD NUMEREM TELEFONU - 518-[zasłonięte] -689 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KONTAK POD NUMEREM TELEFONU - 518-[zasłonięte] -689 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KONTAK POD NUMEREM TELEFONU - 518-[zasłonięte] -689 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KONTAK POD NUMEREM TELEFONU - 518-[zasłonięte] -689 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KONTAK POD NUMEREM TELEFONU - 518-[zasłonięte] -689 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KONTAK POD NUMEREM TELEFONU - 518-[zasłonięte] -689 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KONTAK POD NUMEREM TELEFONU - 518-[zasłonięte] -689 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KONTAK POD NUMEREM TELEFONU - 518-[zasłonięte] -689 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KONTAK POD NUMEREM TELEFONU - 518-[zasłonięte] -689 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KONTAK POD NUMEREM TELEFONU - 518-[zasłonięte] -689 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KONTAK POD NUMEREM TELEFONU - 518-[zasłonięte] -689 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KONTAK POD NUMEREM TELEFONU - 518-[zasłonięte] -689 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KONTAK POD NUMEREM TELEFONU - 518-[zasłonięte] -689 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KONTAK POD NUMEREM TELEFONU - 518-[zasłonięte] -689 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!