Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BMW E39 520! LPG STAG 300 JASNY ŚRODEK,NEGOCJACJA!

20-01-2014, 19:39
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 12 500 zł     
Użytkownik president121
numer aukcji: 3856206425
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 2272   
Koniec: 18-01-2014 17:16:10

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1999
Przebieg (km): 260000
Pojemność silnika (cm3): 2000
Moc silnika (KM): 150
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Niebieski
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Elektryczne lusterka, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji
Informacje dodatkowe: Serwisowany w ASO, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam wszystkich allegrowiczów!

Posiadam do sprzedania auto :

BMW 520 E39 BENZYNA + LPG !

 

Auto zostało sprowadzone osobiście przeze mnie z Belgii w w marcu  2013 roku ! (Bez pośrednictwa handlarzy -  dodam też , że jestem osobą prywatną) Przebieg przy kupnie - 238 000 km.  

Odrazu po przyjeździe do Polski została założona instalacja gazowa stag 300  ( Przebieg- 238,900km, 04.04.2013r.)

 

Spalanie auta na gazie : 

jazda w trasie do 120 km/h - poniżej 12l/100km 

jazda w trasie do 160 km/h - około 13l/100km 

autostrada 160-180 km/h - około 15l/100km

jazda miejska - do 20l/100km 

 

 

Lista napraw oraz wymienionych części : 

 

Świece zapłonowe + fajki cewek zapłonowych (20.06.2013 - 243,000 km)

Olej Castrol 5w40 Long Life 04 (26.07.2013 - 244,500 km )

Filtry przeciwpyłkowe,filtr powietrza  odgrzybianie klimatyzacji,  pasek wieloklinowy napędu alternatora + napinacz , napinacz paska napędu sprężarki klimatyzacji , wymiana termostatu oraz płynu chłodniczego   ( 08.10.2013 r. 252,600 km) 

wymiana klocków hamulcowych przód ( 18.12.2013 - 257,000 km).

 

Samochód w  bardzo dobrym stanie technicznym , świetnie się prowadzi, nie posiada żadnych luzów  w zawieszeniu, fajnie trzyma się drogi nawet przy większych prędkościach! Dobrze przyśpiesza zarówno na benzynie jak i na gazie. Nie ma żadnych problemów z instalacją gazową . Samochód był serwisowany do 230,000 km w ASO w Brukseli na co 

posiadam faktury od 112,000 do 230,000 km i przedstawiam je poniżej zeskanowane.  

Jestem trzecim właścicielem, poprzedni właściciel kupił auto w 2001 roku ( miał on wtedy 81 lat, zatem pojazd nie był 'katowany' przez jakiegoś młodego kierowcę z wybujałą wyobraźnią!)

 

Auto w tej chwili na oponach zimowych ( przód około  4mm, tył 5mm)

Posiadam również opony letnie, które dołączam jednak 2 sztuki, które były założone na tylną oś są już zużyte ( ok. 1,6 mm) , natomiast pozostałe dwie mają wysokość bieżnika około 4-5mm , więc  należało by zainwestować w nowe opony letnie .

Instalacja gazowa renomowanej firmy Stag praktycznie nowa - przejechane na niej zaledwie 20 tys. km .

Olej silnikowy - zalany olej to Castrol 5w40 o specyfikacji Long Life 04 , długodystansowy , nisko popiołowy olej przeznaczony do silników Bmw. Na takich olejach jeździł, gdy był serwisowany w ASO i wymieniany był po 25 - 30 tys. km.  W tej chwili zrobione jest na nim 16 000 km. Kto interesuje się motoryzacja ten wie , że jaki olej by nie był to jednak opiłki metalu i inne rzeczy w tym oleju się pojawiają i lepiej jest skaracać przebieg między wymianami w trosce o silnik ( ze względu na zanieczyszczenia - nie na zużycie oleju). Miałem wymienić po 15 000 km , jednak zdecydowałem się na sprzedaż , ponieważ planuje zmienić na nowszy model więc wymianę oleju zostawiam następnemu właścicielowi. 

 

Wyposażenie : 

-ABS

-autoalarm

-centralny zamek 

-4 x poduszka powietrzna 

-wspomaganie kierownicy

- 4x el. szyby i lusterka

- podgrzewane lusterka

- automatyczna skrzynia biegów 'steptronic'

- klimatyzacja manualna

- kontrola trakcji ASC

- Podłokietnik 

- elektryczna roleta tylnej szyby 

- Radio 

- światła przeciwmgłowe przednie 

- komputer pokładowy 

 

Słabe strony auta : 

Najgorszą stroną tego samochodu ewidentnie jest karoseria. Nie chodzi tu o korozję nadwozia lecz o zadrapania i wgniecenia. Wyszczególniam tu progi, ponieważ, są powgniatane i pojawiła się w tych miejscach korozja . Wgniecenia są tak duże , że w przypadku naprawy i tak zapewne będą wstawiane nowe więc, nie próbowałem ich zabezpieczać. Drugim elementem ,który warto omówić są zderzaki bowiem one zaraz po progach posiadają najwięcej zadrapań. Po pewnym czasie przestaje się to rzucać w oczy  ( przynajmniej w moim przypadku tak było-   z góry nie jest to tak widoczne jak progi a na codzień nikt nie chodzi i nie przygląda się z odległości 30 cm ,  jedynie z tyłu jest bardziej widoczne - ryski od parkowania.

Resztę szczegółów widać na zdjęciach ( starałem się robić dokładne zdjęcia aby nikt nie miał pretensji , że samochód inaczej wyglądał na zdjęciach a inaczej w rzeczywistości.

Do minusów z mechanicznej strony można zaliczyć : 

- alarm , który co pewien czas włącza się samoczynnie ( tylko wtedy gdy z zamykamy auto pilotem) , jeśli zamknięty jest mechanicznie kluczykiem wtedy nie daje o sobie znać jednak również nie jest on włączony. 

- zdażyło mi się dwa razy , że auto zaraz po odpaleniu gasło i trzeba było umiejętnie szybko ruszyć by zacząć jechać - byłem z tym w warsztacie , samochód stał tydzień jednak objawy się nie powtórzyły i nie potrafili stwierdzić co mu się stało . Na codzień jest w porządku nic się nie dzieje . Wspominam aby później nie było żali , że auto posiada wady ukryte. 

- Fotel kierowcy , nie przesuwa się ( przód - tył) z powodu obrobionej końcówki na lince - nic poważnego kwestia kilku złotych za kawałek plastiku, jednak trzeba mieć czas i chęci by po niego pojechać na drugi koniec miasta. 

- gdy jeździłem chwilowo bez osłony bo mechanik zapomniał założyć, pod samochodem po dłuższym czasie widoczne były krople oleju . Silnik jest zdrowy - przez 20 tys. kilometrów , które zrobiłem nie dolewałem ani grama oleju , jednak coś się sączy więc wspominam, że w przyszłości należało by to uszczelnić.

I na tym zakończę bo nie przypominam sobie, aby coś w tym aucie było jeszcze nie tak. Samochód jest używany więc musi posiadać jakieś ślady tego zużycia, to normalne każdy pojazd je ma, ja  chce być uczciwym sprzedawcą więc informuję  i nie zamierzam nic ukrywać :)

Jeszcze słówko o  automatycznej skrzyni biegów - biegi zmienia płynie, nic nie zgrzyta-  wszystko jest w najlepszym porządku. Nie którzy ludzie są zrażeni , gdy widzą auto z automatyczną skrzynią nie wiedząc jak wielka jest to wygoda.

Cena auta podlega rozsądnej  NEGOCJACJI ! 

Pozdrawiam i zapraszam na jazdę próbną w Lublinie!



 

 

DSC_0233.jpg
DSC_0227.jpg
DSC_0225.jpg
DSC_0128.jpg
DSC_0073.jpg
DSC_0136.jpg

DSC_0061.jpg

DSC_0062.jpg
DSC_00622Zkxc.jpg
DSC_0064.jpg
DSC_0065.jpg
DSC_0067.jpg
DSC_0070.jpg
DSC_0074.jpg
DSC_0075.jpg
DSC_0077.jpg
DSC_0080.jpg
DSC_0088.jpg
DSC_0089.jpg
DSC_0086.jpg
DSC_0090.jpg
DSC_0091.jpg

DSC_0093.jpg

DSC_0094.jpg
DSC_0095.jpg
DSC_0097.jpg
DSC_0099.jpg
DSC_0106.jpg
DSC_0104.jpg
DSC_0107.jpg
DSC_0109.jpg
DSC_0113.jpg DSC_0115.jpg
DSC_0119.jpg
DSC_0120.jpg
DSC_0121.jpg
DSC_0122.jpg
DSC_01242NSea.jpg
DSC_0125M1ciA.jpg
DSC_0128VdBeb.jpg
DSC_0132PWCRU.jpg
DSC_0133Qjshb.jpg
DSC_0134qaGyk.jpg
DSC_0135mXoMk.jpg
DSC_0141aK8YT.jpg
DSC_0142pJUtm.jpg
DSC_0143OK1r.jpg
DSC_0145tDm4v.jpg
DSC_0148SHY2m.jpg
DSC_0148B0szI.jpg
DSC_0150WO4vr.jpg
DSC_0152u829I.jpg
DSC_0153CbPm2.jpg
DSC_0154cgEDW.jpg
DSC_0156QcUg2.jpg
DSC_01576V4pB.jpg
DSC_0158baLG8.jpg
DSC_0159yT6Gj.jpg
DSC_01614Dsu8.jpg
DSC_0164ErPJk.jpg
DSC_0169.jpg
DSC_0170.jpg
DSC_0172.jpg
DSC_0173.jpg
DSC_0174.jpg
DSC_0176.jpg
DSC_0180.jpgDSC_0182.jpg
DSC_0184.jpg
DSC_0186.jpg
DSC_0188.jpg
DSC_0190.jpg
DSC_0195.jpg
DSC_0196.jpg
DSC_0200.jpg
DSC_0201.jpg
DSC_0202.jpg
DSC_0216.jpg
DSC_0219.jpg
DSC_0221.jpg
DSC_0126.jpg
DSC_0127.jpg

Przegląd techniczny belgijski wykonany 07.09.2012 r. przy przebiegu 234 000 km

 

przeglad.jpg

jkk.jpg
tyu.jpg
ytg.jpg
3333.jpg
33333.jpg
333.jpg
fakt_ost.jpg


Dodano 2[zasłonięte]014-01 22:54
WIĘCEJ INFORMACJI POD NUMEREM TELEFONU : 518-[zasłonięte]-689


Dodano 2[zasłonięte]014-01 01:52
KONTAK POD NUMEREM TELEFONU - 518-[zasłonięte]-689 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KONTAK POD NUMEREM TELEFONU - 518-[zasłonięte]-689 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KONTAK POD NUMEREM TELEFONU - 518-[zasłonięte]-689 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KONTAK POD NUMEREM TELEFONU - 518-[zasłonięte]-689 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KONTAK POD NUMEREM TELEFONU - 518-[zasłonięte]-689 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KONTAK POD NUMEREM TELEFONU - 518-[zasłonięte]-689 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KONTAK POD NUMEREM TELEFONU - 518-[zasłonięte]-689 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KONTAK POD NUMEREM TELEFONU - 518-[zasłonięte]-689 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KONTAK POD NUMEREM TELEFONU - 518-[zasłonięte]-689 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KONTAK POD NUMEREM TELEFONU - 518-[zasłonięte]-689 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KONTAK POD NUMEREM TELEFONU - 518-[zasłonięte]-689 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KONTAK POD NUMEREM TELEFONU - 518-[zasłonięte]-689 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KONTAK POD NUMEREM TELEFONU - 518-[zasłonięte]-689 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KONTAK POD NUMEREM TELEFONU - 518-[zasłonięte]-689 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!