Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BMW E38 740i PIĘKNA LUKSUSOWA LIMUZYNA ZADBANA!!!

21-06-2015, 10:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25 900 zł     
Użytkownik olcis19
numer aukcji: 5428941660
Miejscowość Głogów
Wyświetleń: 2039   
Koniec: 21-06-2015 10:03:21

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1999
Przebieg (km): 270000
Pojemność silnika (cm3): 4400
Moc silnika (KM): 286
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

BMW E38 740i

!! PIĘKNA LIMUZYNA O SPORTOWYM CHARAKTERZE !!

Przedstawiam do sprzedaży luksusową limuzynę jednego z najlepszych producentów samochodów na świecie. Auto mimo że bajecznie wygodne i doskonale wyposażone, nie ma wizerunku samochodu dla dziadków. Sportowy charakter marki BMW przekłada się również i na najwyższą linię samochodów – serię „7”.

SILNIK


- Co tu dużo mówić… silnik – legenda. Jest to jeden z tych kilku motorów, na których BMW zbudowało swoją potęgę. Wspaniała jednostka, o pojemności 4,4 litra, z systemem zmiennych faz rozrządu VANOS. Silnik to widlasta "ósemka", co powoduje że pracuje wyjątkowo płynnie, a jednoczesnie jest niesamowicie wręcz dynamiczny. Moc 286KM zapewnia mu naprawdę przyzwoitego "kopa", na całym zakresie obrotów. Brak turbo oznacza brak turbodziury oraz kolejnego komponentu, który może się zepsuć. Co jest niezaprzeczalną zaletą tego silnika – łańcuch rozrządu – dzięki temu nie trzeba go wymieniać co kilkadziesiąt tysięcy km, co przekłada się na kolejną ZNACZNĄ oszczędność.

SKRZYNIA BIEGÓW

- Skrzynia biegów, oprócz silnika, jest jednym z głównych elementów decydujących o dynamice jazdy. I tutaj BMW pokazuje swój kunszt. Mimo że nie jest to współczesna konstrukcja z dwoma sprzęgłami, pracuje bardzo dobrze. Gdy naciskasz pedał gazu, efekt jest natychmiastowy. Nie ma tutaj znanego chociażby z produktów VW frustrującego oczekiwania na to, aż skrzynia zdecyduje, na którym biegu chce jechać. Przyspiesza od razu i bez idiotycznych szarpnięć. Zmiana biegów tez jest płynna.

ZAWIESZENIE

- Co tu dużo mówić – majstersztyk. Idealnie tłumi nierówności, mimo dużych kół nie przenosi żadnych drgań do środka, a jednocześnie jest sztywne i zapewnia pewność siebie na drodze. Nie buja przez co samochodem jedzie się jak samochodem, a nie jak chybotliwą łódką na morzu. Samo zawieszenie jest ciche, nie łupie, nic nie stuka. Przednie zawieszenie jest praktycznie nowe – wymienione kompletne kilka miesięcy temu.

INSTALACJA LPG

Założona 2 lata temu, działa doskonale bez najmniejszych problemów - nic nie szarpie i nie przerywa, a jednocześnie zapewnia megaoszczędność!!! Oryginalna, firmowa KME - w każdym większym mieście znajduje się warsztat tej firmy, więc nie będzie problemu z serwisem!


HISTORIA

Auto jest doinwestowane, wszelkie naprawy były wykonywane w autoryzowanych warsztatach, w tym w Klinice BMW w Opocznie. Poniżej lista główniejszych napraw (na większe są rachunki):

- Wymieniony rozrząd, koszt ok. 6[zasłonięte]500-70 części z wymianą (wymiany dokonano w Klinice BMW w Opocznie),
- Regeneracja skrzyni biegów w profesjonalnym warsztacie - koszt ok. 3500 skrzynia
- Wymienione tarcze i klocki hamulcowe - nowe, ATE, koszt 750 zł
- Zakupiony hak Thule, nowy ściągany, typ kula
- Założona nowa chodnica - koszt 420 zł
- Nowa pompa wody HEPU - 400 zł
- Termostat 88 stopni oryg. BMW - 320zl
- Visco BEHR - 300zł
- Wahacze, łączniki, drążek kierowniczy z końcówkami wymieniony
- Separator i wszystkie uszczelki kolektora ssacego wymienione - koszt ok. 900 zl
- Wymieniony olej silnikowy i wszystkie filtry - ok. 1000km temu, koszt ok 500zl

- Alternator po regeneracji na częściach Bosch, koszt 1000zł

- Akumulator Centra Futura, jeszcze na gwarancji, 500zł

- Przepływomierz Bosch 500zł

- ok. 1000km temu wymieniony olej i filtry

- Przegląd i ubezpieczenie do końca listopada




WYPOSAŻENIE

Poza kilkoma współczesnymi bajerami jak HUD oraz wynalazkami dla sprawnych inaczej, jak Lane Assist, jest tu praktycznie WSZYSTKO:

- ABS;
- kontrola trakcji;
- 10 poduszek powietrznych;
- wspomaganie kierownicy;
- dwustrefowa, automatyczna klimatyzacja;
- elektrycznie regulowane lusterka;
- elektrycznie regulowane wszystkie cztery szyby;
- bardzo wygodna kierownica z multifunkcją – sterowaniem funkcji radia bezpośrednio z koła – nie trzeba odrywać rąk, by zmienić stację, czy podgłośnić ulubiony utwór;
- Nawigacja;
- Zmieniarka 6 płyt CD;
- Elektrycznie regulowane fotele;
- Elektrycznie podnoszona roleta tylnej szyby;
- rolety szyb tylnych bocznych;
- telefon GSM;
- W komplecie koła letnie 17", bieżnik ok. 6mm (koła zimowe 16" patrz zdjęcia - 6mm);

- Deska w skórze do kompletu dolnej deski i tunelu środkowego

- i wiele, wiele innych;

Wszelkie informacje pod numerem telefonu 691 [zasłonięte] 066.

Zapraszam na oględziny i jazdę próbną – nie zawiedziesz się!