Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Bmw e36 Sedan Kompressor

21-03-2015, 9:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 22 000 zł     
Użytkownik Krejzer
numer aukcji: 5176199980
Miejscowość Płock
Wyświetleń: 2727   
Koniec: 21-03-2015 09:31:31

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1991
Przebieg (km): 250
Pojemność silnika (cm3): 2800
Moc silnika (KM): 270
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sprzedam e36 Sedan 2.8 kompressor moc koło 270 koni wystrojony na Det 3 na ledwo 0.4 bara

Kompressor odśrodkowy amerykańskiej firmy Powerdyne , jest on bardzo czesto montowany w amerykanskich e36 m3 , 325 i 328 ,Charakteryzuje sie on bardzo duza wydajnością w porównaniu do vortech'a nie wspominajac o eaton'ach, jest na wewnętrznym pasku zębatym, co eliminuje problemy związane ze smarowaniem i ingerencje w magistrale olejowa silnika, wtryskiwacze 320ccm przy 3 barach, a 2.8 ma 3,5 bara na listwie, wiec ich wydajnosc jest jeszcze troche wieksza , zawor upustowy blow off HKS , kolektory wydechowe "barany" , ostatni tłumik z końcówkami z kwasu 76mm , zegar BOOST 

 

 

Potencjał to jakieś 0,8 - 0,9 bara , ostatnio wymieniłem sporo części bo miałem zupełnie inne plany

 

- wymienione hamulce na zregenerowane i pomalowane proszkowo na kawasaki green 4 tłoki z e38 

- przerobiona zwrotnica pod te hamulce z adapterami

- tarcze zimmerman 325mm 

- przewody hamulcowe w oplocie driftworks

- nowy gwint technixa 

- nowy akumulator

- świeżo zalana olejem valvoline vr1 10w60 wymieniony też filtr 

- nowe drążki i końcówki kierownicze 

- nowe świece ngk bkr7e

- ledowe podświetlenie tablicy rejestracyjnej

- nowe xenony 5000k 

- zmieniony rozrusznik

Rzeczy wypisane wyżej jeszcze sie nie dotarły , po wymianie zrobiłem może 300 km 

 

Do tego

- półroczna instalacja gazowa STAG z reduktorem do 350 koni co czyni że 

można pojeździć szybko i daleko niedużym kosztem 

- wszystkie silentblocki na samochodzie wymienione na poliuretanowe, wraz z poduszkami silnika i skrzyni

- wózek wzmocniony 

- short shifter oryginalny z m3

- cambery które pozwalają pochylić przednie koła

- rozpórka przednia

- wymienione okładziny ręcznego i linki teraz trzyma jak powinien 

- koło zamachowe lekkie 

- zmieniona skrzynia na ZF przy okazji zmiany wleciała nowa tarcza z kevlarowymi okładzinami i nowe łożysko oporowe 

z wizualnych zmian

- obrysy ori e34

- przyciemnione świecące kierunki w stylu USA

- przyciemnione tylne lampy

 

Jest założona instalacja gazowa co pozwala przy dzisiejszych cenach gazu poruszać się nie drogo

na trasie samochód pali 11-13l gazu

w mieście 15-17l gazu

 

Co należało by zrobić 

do wymiany jest pompa wspomagania i magiel ale to raczej uda mi się zrobić w niedługim czasie 

można by wymienić napinacz od kompresora bo przy wyższych obrotach świszczy co może wpływać na utratę mocy 

Buda ma już swoje lata ale jak na swój wiek to trzyma się bardzo dobrze , mogę o tym samochodzie mówić jeszcze długo długo

także jak ktoś ma jakieś pytania to proszę dzwonić , nic nie ukrywam mówię jak jest .

 

Sprzedaje bez kół Sawblade tylko na 18 breyton  widocznych na zdjęciu

 

Więcej informacji po kontakcie 

Tel 733[zasłonięte]767

GG[zasłonięte]93827