Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BMW e36 projekt turbo m50b25 Okazja Warszawa

24-06-2015, 15:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 10 900 zł     
Użytkownik Lux_Max (0)
numer aukcji: 5439225135
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 931   
Koniec: 24-06-2015 15:51:28

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1992
Przebieg (km): 0
Pojemność silnika (cm3): 2499
Moc silnika (KM): 192
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Informacje dodatkowe: Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sprzedaję e36 sedan z 92 roku. Czerwiec 92. Samochód dla kogoś kto myśli o złożeniu e36 turbo. Tu znajdzie masę części i gotowych rozwiązań do mocnego e36. Wszystko w jednym miejscu, bez czasu potrzebnego na zgromadzenie poszczególnych części i dopracowanie poszczególnych przeróbek. Poprzedni silnik w tym samochodzie to m54b30. Na tyle mocny żeby sprawdzić czy wszystko dobrze działa. Działa i to dobrze. Obecnie samochód ma silnik m50b25 bez vanosa, odprężony pod turbo. Jeździ, można go sprawdzić, ale ze względu na odprężenie, nie jest demonem prędkości i przyspieszenia. Pozwala jednak na sprawdzenie całości. Z góry zaznaczam, że sprzedaję tylko w całości. Nie interesuje mnie sprzedawanie po kawałku. Proszę nie zadawać więc pytań w tej sprawie. Samochód do obejrzenia w Warszawie. W razie pytań zapraszam - 537 [zasłonięte] 527.

Co jest w środku:

Silnik

  • m50b25 bez vanosa – żeliwny blok z początków produkcji m50 z najmocniejszymi tłokami. Bez problemu wytrzymuje 400KM bez kucia. Silnik jest po obróbce głowicy. Odprężony i przygotowany pod turbo. Był cały rozebrany, sprawdzony dół.
  • Wentylator SPAL VA08-AP71/LL-53A - 350mm, super wydajny, schłodzi wszystko i zawsze.
  • wysokowydajna pompa paliwa Walbro - ze względu na założenie turbo ma to znaczenie

Zawieszenie:

  • amortyzatory Bilstein B8,
  • sprężyny e36 m3,
  • stabilizatory Eibach – grubsze niż te z m3. Z tego co wiem nie da się już ich kupić w sklepie. Trzeba szukać i czekać na coś z rynku wtórnego.
  • Rozpórka kielichów przód – OMP
  • Rozpórka dolna przód e36 cabrio
  • Rozpórka kielichów tył

Przeniesienie napędu

  • Skrzynia 6 biegowa z m3 e36 – przerobiona na manual z SMG
  • Cały tylny wózek z m3 e36 – 3 lata temu rozebrany, wypiaskowany, pomalowany proszkowo. Złożony na nowych częściach z salonu BMW – oryginalne gumy, śruby i podkładki (wszystko).

Układ hamulcowy

  • Przód – tarcze 325mm DBA, zaciski hamulcowe 6-cio tłoczkowe BMW Performance z BMW 135i coupe. Zamontowane na specjalnie zrobionych adapterach. Nowe klocki – mają 2 tygodnie, samochód mało jeżdżony i właściwie jeszcze nie miały okazji dobrze się u łożyć. Żadne spawy i inne druciarksie kombinacje.
  • Tył – oryginalny e36 m3. Przy remoncie wózka założone nowe tarcze, klocki, okładziny. Zregenerowane zaciski hamulcowe.
  • Przewody hamulcowe w stalowym oplocie - Black Diamond
  • Pompa i serwo z BMW e60 – dzięki niemu nie trzeba wkładać zbyt dużo siły przy hamowaniu. Wcześniej było tu e36 m3 i trzeba było trochę siły. Teraz jest naprawdę dobrze.

Układ wydechowy

Samochód był szykowany pod turbo, więc na razie jest założony nowy tylny tłumik z kwasu – wejście 2,5 cala, wyjście 2x2,5 cala (widać na zdjęciu). Założony 2 tygodnie temu, jeszcze się wypala i czuć plastik z wypalających się torebek z wygłuszeniem. Reszta miała być robione przy montażu sprężarki, ale ja już tego nie zrobię.

Buda

Buda wygląda jak wygląda. Nowy właściciel podejmie decyzję co z nią zrobić. Drogi są 2 – zmiana budy lub robienie tej. Generalnie przegląd i ubezpieczenie do października 2015. Samochodem można wracać na kołach.

Dodatkowo mam jeszcze do sprzedania (jest to wliczone w cenę samochodu)

  • Felgi e36 m3 MOTORSPORT – styling 22 z oponami Markgum semislick
  • Turbo Holset HC1 – w tym silniku ok 380 KM
  • Komplet uszczelek do karoserii – drzwi, szyby itd. – kupione w salonie BMW
  • Wygłuszenie maski – nowe kupione w salonie BMW
  • Maskownice słupków przód i tył – jasne- nowe kupione w salonie BMW