Normal 0 21 MicrosoftInternetExplorer4
Witam
Mam do sprzedania moje oczko w głowie moją słodką Brunetkę Beatkę , która jest szykowną Kobietką a nie jakaś Discopolową wieśniaczką z toną pudru (szpachli) i często bitą przez swojego właścieciela :
BMW E36 316i Compact 1994 rok .
Założona instalacja gazowa IV generacji sekwencyjny wtrysk gazu (19.11.2008r.) pojemność butli 45l homologacja na butle ważna jest 7 lat koszt 2500zł w AUTO MIX.
Brak odczucia straty mocy na LPG..
Przegląd ważny do 11.12.2012r.
OC do 30.11.2012r
Samochód sprowadzony z Niemiec w 2007roku.
B-mka ma swoją długą historię.
Zapraszam do oględzin i na przejażdżkę, a dowiecie się więcej samej prawdy, Od razu odradzam ludziom którzy chcą spuścic na cenie 2 tysiące albo tylko przejechać się.
Krótko na temat samochodu :
-silnik M43B16 (jeden z silników nie do zniszczenia) dla mniej znawców marki : poj 1596 cm3 Moc maksymalna 75kW przy 5500 obr/min w przeliczeniu jest to 102 KM. Max moment obrotowy z katalizatorem 150 Nm przy 3900 obr/min. Silnik M43 chodzi na łańcuchu nie na pasku, więc wymiana rozrządu nie jest potrzebna. Silniki kręcą się do 500,000 Km
Aktualny przebieg to około 250 tyś Km.
Sprzęgło w bardzo dobrym stanie.
Zawieszenie bez problemów , trzyma się drogi w zakrętach ładnie , twarde jest zawieszenie a nie każdy to lubi ( nie odpowiadam za wypadający gibis na dziurach :D)
Niedawno zostało wymienione:
-sworznie, tulejki, łożyska, oleje (10W40 Castrol Magnatec) Wymiana filtrów: oleju, paliwa, powietrza i kabiny.
-Hamulce: przód wymiana tarcz i klocków, tył wymiana stczęk i bębnów odpowietrzone przewody zalane płynem hamulcowym ATE.
- Stan lakieru Dobry (czarna perła) , są oznaki korozji jednak wszystko jest umiarkowane ( dam oryginalny lakier do niego) wiec nowy właściciel poświeci jedna sobotę i ogarnie sobie temat . Ja miałem nia stłuczke przy 15 km na h , malowana była klapa i wymieniana lewa lampa , uszkodzone sa tylko silowniczki od podnoszenia maski te teleskopowe , podłużnice sa calutkie i nigdy nie była puknięta , na drodze idzie jak po nitce. Auto w Polsce tylko w znajomych dłoniach się obracało u wśród maniaków marki .
-Podłoga zdrowiutka – dobrze zakonserwowany tylko podłużnice lekko przetarte (BMW seri 3 ma to w sobie, że jest nisko ułożone)
-,szyber dach nie cieknie (w lato bardzo użyteczny – nie potrzeba klimatyzacji) , nie da się tylko otworzyć bocznych szyb ale to wina przełączników , wymienić je i wszystko będzie grało koszt ok. 50 zł.
-Akumulator kupiony 31.12.2010 roku.
Samochód nie wymaga wkładu finansowego wiadomo samochód używany – nie nowy zawsze można coś znaleźć
Aktualnie stoi na zawieszeniu „letnim”
Rozpisałem się ale samochód warty tego, nie jestem handlarzem czy jakimś oszustem , i nie mam ciśnienia na sprzedaż , mam upolowaną e30 która chcę się pobawić i stać mnie na dwa samochody z tym że posiadam jeden garaż a nie lubię trzymać samochodu na powietrzu .
BMW do sprzedania komuś kto dobrze o niego zadba do samochodu wszystkie papiery: homologacja gazu, karta pojazdu i 2 komplety kluczyków.
CENA SAMOCHODU TO: 7,500 ZŁ wraz z kompletem kół zimowych + zimowe zawieszenie (wyższy samochód)
+ Auto stoi na Alusach (rondell 0058 8 cali 5x17 ET35 ) wraz z kompletem śrub zabezpieczających przed kradzieżą i sportowymi wentylami.(rok temu za alu dałem 2,200 zł)
+
Posiada również Car audio (CD/MP3 PIONEER (DEH-4200SD),WZMACNIACZ,SKRZYNIA BASOWA + 2 GŁOŚNIKI HERTZ (seria pomarańczowa) Telefon mój 512 -615 – 899 gg [zasłonięte]43313Przed zalicytowaniem prosze obejzec przedmiot inaczej odwołuje oferty !!!