Witam. Sprzedam BMW E36 z 1995 roku z silnikiem 2,8 l. Pojazd został sprowadzony ze Szwajcarii w roku 2004. Jestem jego 4 właścicielem w Polsce od 2010 roku. Olej oraz filtry wymieniane na czas, wszelkiego rodzaju naprawy robione na bieżąco. Samochód jest w ciągłej eksploatacji, silnik pracuje bardzo cicho i przyjemnie, skrzynia biegów wzorowo, nigdy nie była w nim zamontowana instalacja LPG, hamowany na hamowni posiada aktualnie 191,4 KM oraz 270,1 Nm na dowód czego posiadam wydruk. W samochód włożyłem bardzo dużo pracy oraz pieniędzy, jest w perfekcyjnym stanie technicznym. Samochód do chwili obecnej przejechał 271 000 kilometrów od zakupu przejechałem nim 60 tysięcy kilometrów. Posiada aktualne badanie techniczne do 09.03.2016 r. oraz ubezpieczenie OC do 20.07.2015 r. Od czasu zakupu wymienione były między innymi następujące elementy na dowód czego posiadam większość rachunków. - 08.2010 – wymiana oleju w moście (CASTROL) SAF-XJ 75W140;
- 12.2010 – dorobienie oryginalnego kluczyka w salonie BMW;
- 03.2011 – wymiana klocków hamulcowych przód i tył firmy ATE + czujniki zużycia klocków;
- 04.2011 – wymiana 4 szt. nowych opon letnich NANKANG NS-2;
- 03.2011 – wymiana na nową szyby przedniej po tym jak stara pękła;
- 05.2011 – wymiana nakładek klamek zewnętrznych wraz z uszczelkami, wymiana pompki spryskiwaczy;
- 12.2011 – wymiana kompletnego sprzęgła, tłumika drgań wału napędowego;
- 04.2012 – wymiana lamp tylnych na nowe DEPO; zakup radio CD\Mp3 ALPINE CDE-9880R oraz montaż głośników przednich ALPINE SPG-13CS;
- 05.2012 – piaskowanie oraz malowanie alufelg;
- 05.2012 – wymiana na nową uszczelki tylnej szyby, wymiana sprzęgła wiskotycznego;
- 05.2012 – wymiana lamp oraz kierunkowskazów przód na nowe DEPO;
- 07.2012 – wymiana tarcz hamulcowych tył (TRW), szczęki + linki hamulca ręcznego, paski klinowe, płyn hamulcowy, wentylator klimatyzacji;
- 10.2012 – wymiana czujników ABS przód;
- 01.2013 – wymiana płynu chłodniczego 8L PRESTONE;
- 03.2013 – wymiana wybieraka drążka zmiany biegów na drążek z BMW Z4M(3.0), wymiana opornika dmuchawy, świec oraz fajek świec zapłonowych.
- 04.2013 – wymiana całego zawieszenia (wszystkie elementy które można wymienić), amortyzatory i sprężyny firmy AP SP20-011 obniżenie 60/30 – zawieszenie jest jak nowe, zero luzów.
- 05.2013 – wymiana czujnika wałka rozrządu;
- 10.2013 – wymiana przekładni kierowniczej na TRW JRP723 (nowa), wymiana oleju przekładniowego MOBIL ATF320, wymiana uszczelki miski olejowej, regulacja geometrii zawieszenia.
Samochód nie wymaga wkładu finansowego, wszystko w nim działa i jest w 100% sprawny technicznie. Wymaga delikatnych poprawek lakierniczych co nie wpływa na użytkowanie. Stan jak na 20 letni samochód oceniam na bardzo dobry. Jest to oryginalne BMW bez żadnych udziwnień, które z tym silnikiem staje się pomału rarytasem ciężkim do znalezienia w dobrym stanie technicznym . Koszt wszystkich wymienionych części na które posiadam rachunki oscyluje w okolicach 15 000 zł nie licząc wszelkich kosztów napraw. Posiadam bardzo dużo zdjęć, dla zainteresowanych prześlę na emaila. Oddam w dobre ręce, przyszły nabywca będzie z niego bardzo zadowolony. Kontakt do mnie tel: 511[zasłonięte]531, gg: 11[zasłonięte]642, email: [zasłonięte]@gmail.com. Proszę dzwonić po godzinie 16.