Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BMW e36 325i coupe nie m3 drift kjs gsmp klatka

29-02-2012, 1:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 12 900 zł     
Użytkownik woytaz_gdy_elb
numer aukcji: 2063498370
Miejscowość Rumia, Gdynia
Wyświetleń: 2112   
Koniec: 31-01-2012 21:30:08
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

witam,
na sprzedaż wystawiam dzisiaj moje oryginalne BMW e36 325i 1992 rok(pierwsza rejestracja 1995) (nie żaden swap ani składak) - które jest w moim posiadaniu od 4 lat(sprowadzone w 2007 roku osobiście). Wcześniej służyło mi do jazdy na co dzień i świetnie się spisywało w tej roli. W tym roku jako że do jazdy codziennej mam dieselka postanowiłem zrealizować swoje marzenie i zbudować prawdziwą rajdówkę. Projekt udało mi się ukończyć w pełni - auto jest gotowe do startów i dopieszczone. Nigdy nie wystartowało w żadnej imprezie gdyż miałem zamiar startować od początku przyszłego roku. Tak się złożyło że dowiedziałem się że zostanę ojcem - więc z bólem serca muszę odstawić swoje hobby na bok i zająć się tym co najważniejsze - rodziną..ale do rzeczy:

W aucie został wymieniony niemal każdy element na nowy - wszystko budowane z myślą o specyfikacji rajdowej, kjs..

nadwozie:
auto bezwypadkowe(wszystkei szyby ori), jedna przycierka - tylny błotnik - posiadam miernik lakieru, oraz zdjęcia do wglądu, bez rdzy , wszystko zabezpieczone antykorozyjnie
-klatka mocno rozbudowana robiona w firmie Concept Motorsport - krzyże na drzwiach, dachu, pałąk pod deską rozdzielczą, karoseria obspawana, wszędzie otuliny, wnętrze wymalowane profesjonalnie 3ma warstwami specjalnej antykorozyjnej farby, zapinki przód i tył (sparco) , każdy element zgodny z zał. J,
usunięte maty bitumiczne i wszelkie rzeczy które mogły ważyć, zdemontowana klima, boczki ze spienionego pcv, usunięty szyberdach i profesjonalnie zaślepiony( nie jakieś włókno szklane)
- fotele Mirco S3 - nowe - stelaże robione na zamówienie w Concept Motorsport z regulacją + mocowania boczne foteli Sabelt
- pasy 4pkt Sabelt - mocowane do klatki + zaspawane mocowanie od spodu karoserii
- młoteczki z nożykami Sandtler, dodatkowa gaśnica
- 3 dodatkowe zegary Auto-Gauge
- główny wyłącznik prądu - linka pociągnięta na zewnątrz, ale jeszcze nie podłaczony(jest bardzo łatwo podłączyć bo akumulator w bagażniku)
- kierownica OMP Corsica odsadzona 9 cm wraz z nabą
-gałka RRS

Hamulce:
- tarcze przód Brembo MAXX - nowe - stal nawęglana + nowe klocki ATE
- tarcze tył Brembo nowe + nowe klocki ATE
- rajdowy płyn hamulcowy Motul

zawieszenie:
to idealny kompromis między wybieraniem nierówności a bardzo twardym sportowym, niskim zawieszeniem
-Sprężyny Eibach Pro-KIT -30 -15 (idealna opcja na polskie drogi)
- amortyzatory przednie Bilstein B6/B8 - nowe - zakupione w Zerkopolu w Warszawie - wraz ze specjalnym utwardzaniem do specyfikacji Rajdowej(amortyzator szybciej wraca niż zwykły Bilstein - koszt 1600 zł
-amortyzatory tylne Bilstein B6 sport - gruba rura
wszystkie poduszki amortyzatorów nowe - Lemforder

- wszystkie tuleje przednie wraz z końcówkami drążków i drążkami wymienione na nowe - Lemforder
- tylne tuleje jeszcze nie wymienione - ale dokładam pełen komplet wraz z poduszkami dyferencjału nowemu właścicielowi(wymieni sobie sam- jak będzie trzeba)
-nowy tłumik drgań na wale napędowym - Lemforder

układ napędowy:

nowe kompletne Sprzęgło Sachs

silnik:

m50b25 w genialnej kondycji - nie dymi, nigdy nie brał oleju - zalany Motulem - moc seryjna - potwierdzona wykresem z hamowni, nie słychać hydrauliki -używany zawsze z głową, nie katowany na zimno itp..suchutki..moc seryjna bo nie widzę potrzeby jej podniesienia - auto po takim odchudzeniu jak dla mnie lata..
w silniku nowe:
- chłodnica
- Visco Sachs
- świece NGK
-wkładka sportowa filtra pow. K&N
- nowy pasek wieloklin
-nowa guma dolotu Lemforder
-nowy filtr paliwa + węże
-nowy pasek wieloklinowy
- nowa uszczelka pod pokrywą zaworów

zdemontowana klimatyzacja - chłodnice,wentylatory klimy, kompresor itp - sporo wagi mniej

koła:
lato: alufelgi - na zdjęciach przód 215/45/17 Nokian Z 8mm Nowe - świetne na deszcz
tył: 215/45/17 Continental Conti Sport Contact 5,5mm

zima: stalówki po pełnej regenracji - jak nowe 185/65/15 przód - Nokian 7mm, tył 8mm Conti Winter Contact z możliwością okolcowania(dorzucam kolce)

dorzucam jeszcze komplet zapasowych stalówek- białych(miałem zamiar na nie wrzucić opony szutrowe)

dodatki:
-nowy aku Bosch Silver s3 70ah
-lampy przednie Xenon 6000k + spryskiwacze reflektorów wraz ze zbiornikiem spryskiwacza 6l(rarytas)
-antena cb - zamontowana na stałe wraz z instalacją
-nowe podszybie plastikowe
- nowe koło zapasowe

i pewnie jeszcze wiele rzeczy o których tu zapomniałem.. jak coś proszę pisać - odpowiadam na maile regularnie

co do zrobienia:

- podłączyć główny wyłącznik prądu - ale może zdążę to zrobić

ogólnie auto bardzo szybkie - zbudowane w zasadzie na nowo na nowych markowych częściach - bezawaryjne i budzące podziw na drodze, a przy tym łatwe w naprawach(dostęp do części)..cena raczej symboliczna za taki projekt bo na większość części posiadam paragony, na klatkę również fakturę i certyfikat, chętnie sprzedam auto komuś kto zajmie się tym autem jak prawdziwy pasjonat i podejdzie do niego z respektem(auto wymaga sporych umiejętności od kierowcy) a nie rozwali się na pierwszym zakręcie i zmitręży rok mojej pracy..

Proszę nie pisać - dam 5 tys.bo to zarówno mnie jak i moje auto obraża - kto zna temat to wie ile kosztuje złożenie takiego auta profesjonalnie i jak ciężko znaleźć dobry egzemplarz e36 coupe(sam długo szukałem 4 lata temu), a ten jest przygotowany profi do rajdów,nie mam noża na gardle i nie muszę jej koniecznie sprzedawać.. proszę nie pytać ile pali - bo nie wiem - leję do pełna vp 99+ i jak się zapala kontrolka to wracam na stację..nie jestem handlarzem - kupujesz od prywatnego szczerego użytkownika, fana marki..zrobiony przegląd i opłacone oc..

myślę że opis jest dość szczegółowy ale w razie pytań proszę pisać - służę informacją zarówno nt. stanu jak i szczegółów technicznych mojego bolidu..pozdrawiam pozostałe fotki tu http://www.fotosik.pl/u/woytazsierrafun/album/[zasłonięte]10440