|
|
witam,
na sprzedaż wystawiam dzisiaj moje oryginalne BMW e36 325i 1992 rok(pierwsza rejestracja 1995) (nie żaden swap ani składak) - które jest w moim posiadaniu od 4 lat(sprowadzone w 2007 roku osobiście). Wcześniej służyło mi do jazdy na co dzień i świetnie się spisywało w tej roli. W tym roku jako że do jazdy codziennej mam dieselka postanowiłem zrealizować swoje marzenie i zbudować prawdziwą rajdówkę. Projekt udało mi się ukończyć w pełni - auto jest gotowe do startów i dopieszczone. Nigdy nie wystartowało w żadnej imprezie gdyż miałem zamiar startować od początku przyszłego roku. Tak się złożyło że dowiedziałem się że zostanę ojcem - więc z bólem serca muszę odstawić swoje hobby na bok i zająć się tym co najważniejsze - rodziną..ale do rzeczy:
W aucie został wymieniony niemal każdy element na nowy - wszystko budowane z myślą o specyfikacji rajdowej, kjs..
nadwozie:
auto bezwypadkowe(wszystkei szyby ori), jedna przycierka - tylny błotnik - posiadam miernik lakieru, oraz zdjęcia do wglądu, bez rdzy , wszystko zabezpieczone antykorozyjnie
-klatka mocno rozbudowana robiona w firmie Concept Motorsport - krzyże na drzwiach, dachu, pałąk pod deską rozdzielczą, karoseria obspawana, wszędzie otuliny, wnętrze wymalowane profesjonalnie 3ma warstwami specjalnej antykorozyjnej farby, zapinki przód i tył (sparco) , każdy element zgodny z zał. J,
usunięte maty bitumiczne i wszelkie rzeczy które mogły ważyć, zdemontowana klima, boczki ze spienionego pcv, usunięty szyberdach i profesjonalnie zaślepiony( nie jakieś włókno szklane)
- fotele Mirco S3 - nowe - stelaże robione na zamówienie w Concept Motorsport z regulacją + mocowania boczne foteli Sabelt
- pasy 4pkt Sabelt - mocowane do klatki + zaspawane mocowanie od spodu karoserii
- młoteczki z nożykami Sandtler, dodatkowa gaśnica
- 3 dodatkowe zegary Auto-Gauge
- główny wyłącznik prądu - linka pociągnięta na zewnątrz, ale jeszcze nie podłaczony(jest bardzo łatwo podłączyć bo akumulator w bagażniku)
- kierownica OMP Corsica odsadzona 9 cm wraz z nabą
-gałka RRS
Hamulce:
- tarcze przód Brembo MAXX - nowe - stal nawęglana + nowe klocki ATE
- tarcze tył Brembo nowe + nowe klocki ATE
- rajdowy płyn hamulcowy Motul
zawieszenie:
to idealny kompromis między wybieraniem nierówności a bardzo twardym sportowym, niskim zawieszeniem
-Sprężyny Eibach Pro-KIT -30 -15 (idealna opcja na polskie drogi)
- amortyzatory przednie Bilstein B6/B8 - nowe - zakupione w Zerkopolu w Warszawie - wraz ze specjalnym utwardzaniem do specyfikacji Rajdowej(amortyzator szybciej wraca niż zwykły Bilstein - koszt 1600 zł
-amortyzatory tylne Bilstein B6 sport - gruba rura
wszystkie poduszki amortyzatorów nowe - Lemforder
- wszystkie tuleje przednie wraz z końcówkami drążków i drążkami wymienione na nowe - Lemforder
- tylne tuleje jeszcze nie wymienione - ale dokładam pełen komplet wraz z poduszkami dyferencjału nowemu właścicielowi(wymieni sobie sam- jak będzie trzeba)
-nowy tłumik drgań na wale napędowym - Lemforder
układ napędowy:
nowe kompletne Sprzęgło Sachs
silnik:
m50b25 w genialnej kondycji - nie dymi, nigdy nie brał oleju - zalany Motulem - moc seryjna - potwierdzona wykresem z hamowni, nie słychać hydrauliki -używany zawsze z głową, nie katowany na zimno itp..suchutki..moc seryjna bo nie widzę potrzeby jej podniesienia - auto po takim odchudzeniu jak dla mnie lata..
w silniku nowe:
- chłodnica
- Visco Sachs
- świece NGK
-wkładka sportowa filtra pow. K&N
- nowy pasek wieloklin
-nowa guma dolotu Lemforder
-nowy filtr paliwa + węże
-nowy pasek wieloklinowy
- nowa uszczelka pod pokrywą zaworów
zdemontowana klimatyzacja - chłodnice,wentylatory klimy, kompresor itp - sporo wagi mniej
koła:
lato: alufelgi - na zdjęciach przód 215/45/17 Nokian Z 8mm Nowe - świetne na deszcz
tył: 215/45/17 Continental Conti Sport Contact 5,5mm
zima: stalówki po pełnej regenracji - jak nowe 185/65/15 przód - Nokian 7mm, tył 8mm Conti Winter Contact z możliwością okolcowania(dorzucam kolce)
dorzucam jeszcze komplet zapasowych stalówek- białych(miałem zamiar na nie wrzucić opony szutrowe)
dodatki:
-nowy aku Bosch Silver s3 70ah
-lampy przednie Xenon 6000k + spryskiwacze reflektorów wraz ze zbiornikiem spryskiwacza 6l(rarytas)
-antena cb - zamontowana na stałe wraz z instalacją
-nowe podszybie plastikowe
- nowe koło zapasowe
i pewnie jeszcze wiele rzeczy o których tu zapomniałem.. jak coś proszę pisać - odpowiadam na maile regularnie
co do zrobienia:
- podłączyć główny wyłącznik prądu - ale może zdążę to zrobić
ogólnie auto bardzo szybkie - zbudowane w zasadzie na nowo na nowych markowych częściach - bezawaryjne i budzące podziw na drodze, a przy tym łatwe w naprawach(dostęp do części)..cena raczej symboliczna za taki projekt bo na większość części posiadam paragony, na klatkę również fakturę i certyfikat, chętnie sprzedam auto komuś kto zajmie się tym autem jak prawdziwy pasjonat i podejdzie do niego z respektem(auto wymaga sporych umiejętności od kierowcy) a nie rozwali się na pierwszym zakręcie i zmitręży rok mojej pracy..
Proszę nie pisać - dam 5 tys.bo to zarówno mnie jak i moje auto obraża - kto zna temat to wie ile kosztuje złożenie takiego auta profesjonalnie i jak ciężko znaleźć dobry egzemplarz e36 coupe(sam długo szukałem 4 lata temu), a ten jest przygotowany profi do rajdów,nie mam noża na gardle i nie muszę jej koniecznie sprzedawać.. proszę nie pytać ile pali - bo nie wiem - leję do pełna vp 99+ i jak się zapala kontrolka to wracam na stację..nie jestem handlarzem - kupujesz od prywatnego szczerego użytkownika, fana marki..zrobiony przegląd i opłacone oc..
myślę że opis jest dość szczegółowy ale w razie pytań proszę pisać - służę informacją zarówno nt. stanu jak i szczegółów technicznych mojego bolidu..pozdrawiam pozostałe fotki tu http://www.fotosik.pl/u/woytazsierrafun/album/[zasłonięte]10440 |
|
|
|
|