Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BMW e36 318IS COUPE MOTORSPORT INTERNATIONAL

10-07-2015, 0:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 7 900 zł     
Użytkownik johnnybravomen
numer aukcji: 5499940955
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 524   
Koniec: 10-07-2015 00:13:51

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1994
Przebieg (km): 229000
Pojemność silnika (cm3): 1800
Moc silnika (KM): 140
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Liczba drzwi: 2/3
Kolor: Czerwony
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Elektryczne szyby, Szyberdach, Elektryczne lusterka
Informacje dodatkowe: Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce, Możliwa zamiana
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

AUTKO SPRZEDANE przed weekendem !

kto się zastanawiał niech żałuje ;)

 

 

BMW e36 318is Coupe

VIN: JG31200 !

wersja: MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION

 

Wersja stworzona na potrzeby uzyskania homologacji wyścigowej danego modelu

 

Oryginalny M-pakiet zewnętrzny kompletny + sygnowania Motorsport

 

Wnętrze M-pakiet 

Czarna podsufitka / Fotele Sportsitze / Gałka zmiany biegów Mpakiet

 

Grube stabilizatory i seryjnie obniżone zawieszenie

 

Bardzo rzadka wersja z seryjną KLIMATYZACJĄ

 

Dodatkowo autko wyposażone w sekwencyjny wtrysk gazu na sterowniku STAG300

 

Zarejestrowany, OC do listopada, Przegląd na rok.

 

Auto do obejrzenia w Warszawie (Żerań) po wcześniejszym umówieniu tel.

 

Kontakt do mnie: 692 [zasłonięte] 770

 

PONIŻEJ REALNE ZDJĘCIA AUTKA BEZ PHOTOSHOPÓW!

 

 

 

 

image image image

image

image

image image image image image

image image image

 

Rozkodowany VIN AUTA:

 

Code Sonderausstattung Optional Equipment 
S243A 
Airbag Beifahrer Airbag for front passenger 
S255A 
Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel 
S314A 
Aussenspiegel / Fahrerschloss beheizt Door mirror / driver's lock, heated 
S354A 
Frontscheibe grün Grünkeil Green windscreen, green shade band 
S401A 
Schiebehebedach elektrisch Lift-up-and-slide-back sunroof, electric 
S428A 
Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit 
S481A 
Sportsitz Sports seat 
S510A 
Leuchtweitenregulierung Headlight aim control 
S520A 
Nebelscheinwerfer Fog lights 
S530A 
Klimaanlage Air conditioning 
S651A 
Radio BMW Reverse RDS Radio BMW Reverse RDS 
S704A 
M Sportfahrwerk M Sports suspension 
S715A 
M Aerodynamikpaket M Aerodynamics package 
S766A 
Individualserie Japan Individual series Japan 
S779A 
Carbon Line
L801A 
Länderausführung Deutschland National Version Germany 
S900A 
Elektronische Wegfahrsperre Electronic immobilizer 
S960A 
Lenkanschlag 

 

Za swojej kadencji w aucie zrobiłem/wymieniłem:

-Nowy aku BOSCH-a S4 na gwarancji

-Tylne tuleje amortyzatorów

-Drążek kierowniczy od str kierowcy

-Chłodnica Nowa/Stara BEHRa wraz z płynem

-Olej Valvoline VR1 5W50 wraz z Filtrami MANN-a

 

 

Poniżej postaram się RZETELNIE opisać stan pojazdu, bez kokieterii i bzdur typu "IGIEŁKA" "SZTOS" czy inne handlarskie zwroty, jestem osobą prywatną i posiadam autko od zeszłego roku, a nie od wczoraj!

 

Zacznę od napędu:

 

Silnik 1800IS 16V 140KM, pracuje bardzo dobrze, nie cyka, nie stuka, zalany przeze mnie olejem VALVOLINE VR1 RACING 5W50 i pracuje na nim wyśmienicie, nawet w najgorsze mrozy nie było mowy o stukaniu popychaczy zaworowych czy innych tego typu historiach.

Nie przegrzewa się, ani nie kopci.

 

Gaz to sekwencja, więc w trakcie jazdy nie czuć momentu zmiany z PB na LPG, spalanie na trasie oscyluje w granicach 9l, więc przy cenie gazu, to jeździ się za śmieszną kasę.

 

Skrzynia dyfer nie wyją, nie stukają, biegi wchodzą normalnie i bez zgrzytów, sprzęgło się nie ślizga.

 

Zawieszenie:

 

Nie ma żadnych niepokojących dźwięków, auto prowadzi się pewnie i jedzie prosto, na kierownicy nawet na nierównościach nie czuć żadnych luzów.

 

Wyposażenie:

 

ABSY, szyby, szyberdach, nawiewy wszystko działa. Nie działa klimatyzacja, jest ściągnięty pasek z kompresora, układ jest kompletny nie będę pisał, że do nabicia, bo tak na prawdę wiem co jest nie halo. Przy zmianie kierownicy pojawił się błąd AIRBAG

 

Wnętrze:

 

Stan bardzo dobry, fotele SPORTSITZE w super stanie, bez przetarć i rozerwań, boczki ładne, czarny dywan, czarny sufit w dobrym stanie.

 

Nadwozie i podwozie:

 

Podwozie autka, jest w niezłym stanie, auto normalnie się podnosi etc. aczkolwiek ze względu, że jest to wersja z szyberdachem, to jest podatniejszy na korozję i są miejsca gdzie już coś się zaczyna dziać, ale bez tragedi.

 

Nadwozie autka również w niezłym stanie, aczkolwiek do głębszej kosmetyki, autko PROSTE, nie miało poważnych wypadków, drzwi i szczeliny są równe, ładne, podłoga w bagażniku prosta i bez dziur, doły drzwi zdrowe, aczkolwiek typowe miejsca dla e36 trzeba poprawić:

zakola tył, pas tył, nad szybą czołową(prawdopodobnie źle oczyszczona powierzchnia podczas wstawiania szyby). Dodatkowo popękał lakier na pokrywie silnika oraz szyberdachu (zapewne nieumiejętny lakiernik bądź z racji wieku pękł klar - częsta przypadłość w E36)

Autko ma słupki(ABC), drzwi, wnęki drzwi, górną część tylnych błotników, przedni prawy błotnik w oryginalnym lakierze(okolice 100mikronów), reszta była już lakierowana powtórnie. Zderzak ma pęknięcie i brakuje kratki środkowej w zderzaku.