AUTKO SPRZEDANE przed weekendem !
kto się zastanawiał niech żałuje ;)
BMW e36 318is Coupe
VIN: JG31200 !
wersja: MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION
Wersja stworzona na potrzeby uzyskania homologacji wyścigowej danego modelu
Oryginalny M-pakiet zewnętrzny kompletny + sygnowania Motorsport
Wnętrze M-pakiet
Czarna podsufitka / Fotele Sportsitze / Gałka zmiany biegów Mpakiet
Grube stabilizatory i seryjnie obniżone zawieszenie
Bardzo rzadka wersja z seryjną KLIMATYZACJĄ
Dodatkowo autko wyposażone w sekwencyjny wtrysk gazu na sterowniku STAG300
Zarejestrowany, OC do listopada, Przegląd na rok.
Auto do obejrzenia w Warszawie (Żerań) po wcześniejszym umówieniu tel.
Kontakt do mnie: 692 [zasłonięte] 770
PONIŻEJ REALNE ZDJĘCIA AUTKA BEZ PHOTOSHOPÓW!
Rozkodowany VIN AUTA:
Code Sonderausstattung Optional Equipment S243A Airbag Beifahrer Airbag for front passenger S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel S314A Aussenspiegel / Fahrerschloss beheizt Door mirror / driver's lock, heated S354A Frontscheibe grün Grünkeil Green windscreen, green shade band S401A Schiebehebedach elektrisch Lift-up-and-slide-back sunroof, electric S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S481A Sportsitz Sports seat S510A Leuchtweitenregulierung Headlight aim control S520A Nebelscheinwerfer Fog lights S530A Klimaanlage Air conditioning S651A Radio BMW Reverse RDS Radio BMW Reverse RDS S704A M Sportfahrwerk M Sports suspension S715A M Aerodynamikpaket M Aerodynamics package S766A Individualserie Japan Individual series Japan S779A Carbon Line L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany S900A Elektronische Wegfahrsperre Electronic immobilizer S960A Lenkanschlag
Za swojej kadencji w aucie zrobiłem/wymieniłem:
-Nowy aku BOSCH-a S4 na gwarancji
-Tylne tuleje amortyzatorów
-Drążek kierowniczy od str kierowcy
-Chłodnica Nowa/Stara BEHRa wraz z płynem
-Olej Valvoline VR1 5W50 wraz z Filtrami MANN-a
Poniżej postaram się RZETELNIE opisać stan pojazdu, bez kokieterii i bzdur typu "IGIEŁKA" "SZTOS" czy inne handlarskie zwroty, jestem osobą prywatną i posiadam autko od zeszłego roku, a nie od wczoraj!
Zacznę od napędu:
Silnik 1800IS 16V 140KM, pracuje bardzo dobrze, nie cyka, nie stuka, zalany przeze mnie olejem VALVOLINE VR1 RACING 5W50 i pracuje na nim wyśmienicie, nawet w najgorsze mrozy nie było mowy o stukaniu popychaczy zaworowych czy innych tego typu historiach.
Nie przegrzewa się, ani nie kopci.
Gaz to sekwencja, więc w trakcie jazdy nie czuć momentu zmiany z PB na LPG, spalanie na trasie oscyluje w granicach 9l, więc przy cenie gazu, to jeździ się za śmieszną kasę.
Skrzynia dyfer nie wyją, nie stukają, biegi wchodzą normalnie i bez zgrzytów, sprzęgło się nie ślizga.
Zawieszenie:
Nie ma żadnych niepokojących dźwięków, auto prowadzi się pewnie i jedzie prosto, na kierownicy nawet na nierównościach nie czuć żadnych luzów.
Wyposażenie:
ABSY, szyby, szyberdach, nawiewy wszystko działa. Nie działa klimatyzacja, jest ściągnięty pasek z kompresora, układ jest kompletny nie będę pisał, że do nabicia, bo tak na prawdę wiem co jest nie halo. Przy zmianie kierownicy pojawił się błąd AIRBAG
Wnętrze:
Stan bardzo dobry, fotele SPORTSITZE w super stanie, bez przetarć i rozerwań, boczki ładne, czarny dywan, czarny sufit w dobrym stanie.
Nadwozie i podwozie:
Podwozie autka, jest w niezłym stanie, auto normalnie się podnosi etc. aczkolwiek ze względu, że jest to wersja z szyberdachem, to jest podatniejszy na korozję i są miejsca gdzie już coś się zaczyna dziać, ale bez tragedi.
Nadwozie autka również w niezłym stanie, aczkolwiek do głębszej kosmetyki, autko PROSTE, nie miało poważnych wypadków, drzwi i szczeliny są równe, ładne, podłoga w bagażniku prosta i bez dziur, doły drzwi zdrowe, aczkolwiek typowe miejsca dla e36 trzeba poprawić:
zakola tył, pas tył, nad szybą czołową(prawdopodobnie źle oczyszczona powierzchnia podczas wstawiania szyby). Dodatkowo popękał lakier na pokrywie silnika oraz szyberdachu (zapewne nieumiejętny lakiernik bądź z racji wieku pękł klar - częsta przypadłość w E36)
Autko ma słupki(ABC), drzwi, wnęki drzwi, górną część tylnych błotników, przedni prawy błotnik w oryginalnym lakierze(okolice 100mikronów), reszta była już lakierowana powtórnie. Zderzak ma pęknięcie i brakuje kratki środkowej w zderzaku.