Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BMW E34 M20B20 tuning mechaniczny + nowe części

18-02-2014, 16:57
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 2 000 zł     
Użytkownik andrewskate
numer aukcji: 3967603810
Miejscowość Ojców
Wyświetleń: 4232   
Koniec: 18-02-2014 16:51:43

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1988
Przebieg (km): 160000
Pojemność silnika (cm3): 1976
Moc silnika (KM): 129
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Srebrny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Szyberdach, Lakier metallic, Elektryczne lusterka
Informacje dodatkowe: Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce, Możliwa zamiana
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam z wielkim bólem muszę się rozstać z moim bumierem, który służy mi dzielnie od prawie 2 lat. Moja sytuacja finansowa zmieniła się na tyle, że nie stać mnie na ubezpieczenie, które wychodzi 17 lutego.

Ale do rzeczy- samochód w stanie wizualnym raczej słabym- są nieznaczne ogniska rdzy, wgnieciony próg od strony kierowcy, drzwi kierowcy sfatygowane, jak i zarówno maska(podłoga zdrowa jak dzwon!). Ja tych elementów nie wymieniałem, gdyz kładłem nacisk aby autko było mechanicznie sprawne, i zawsze brakowało funduszy na wizual.

Także zacznę od rzeczy które na ten moemnt wymagają zrobienia:

- hamulce tył- tarcze na wykończeniu+ brak ręcznego

- centralny zamek, a konkretnie siłownik od strony kierowcy, który lezy sobie luzem, autko się zamyka i otwiera z centralnego, lecz brak wkładki zamka, slatego tylko z pilota.

- potargany fotel kierowcy- ja tak jeżdżę i mi nie przeszkadza

- ostatnio nie chcę zagadywać na benzynie, pali tylko z LPG

- łożysko w tylnym kole do wymiany

- obydwa zderzaki, oraz maska zmęczone- wypadałoby wymienić

- w tym roku kończy się homologacja na butle

 

Teraz czas przejśc do plusów, których bynajmniej nie jest mało:

- nowe miedziane przewody paliwowe (100zł)

- nowe kompletne sprzęgło ( 800zł)

- kopułka, palec, kable WN wymieniane niedawno (650zł)

- robione zawieszenie przód na dobrych komponentach, nie żaden chińczyk! Amortyzatory, sprężyny, łączniki (950zł)

- Nowy wydech- trzeba poprawić spawanie w rejonie kolektora (350zł)

 - Nowa pompa wody SKF (150zł)

- nowe uszczelki pokrywy zaworów (60zł)

- opony zimowe używane, ładne (300zł)

- centralka gazu (50zł)

 

Autko zanim do mnie trafiło przeszło kilka modyfikacji, które sprawiają że jest znacznie szybsze od serii a mianowicie:

 

- polerowany dolot

- wymieniona przepustnica

- inne wtryski paliwa

-  dyferencjał 4.45

- ECU strojony z customowymi mapami zapłonu

- komputer gazu strojony pod autko, również customowe mapy

- zdjęta odcinka na PB

- lekka szpera odczuwalna przy bardziej dynamicznej jeździe

 

 

 Autko wykorzystywałem na co dzień, zalane dobrym olejem Mobil półsyntetyk, silnik, wspomaganie, chłodnica bez wycieków.

Obecnie do końca ubezpieczenia autko w ciągłym ruchu, przegląd do listopada 2014roku.

 

BMW planowałem doprowadzić do stanu dawnej świetności ze względu na to, że nie jest to taka do końca seria, dołożyłem do niej już swoje i tak naprawde, żeby lać jeździć i o nic się nie martwić do porobienia zostało niewiele, a sam silnik trzyma wzorowo parametry . Nigdy nie katowane przeze mnie, nie jeżdżone powyżej 7k obr., nie upalane.

 

Cena za jaką wystawiam BMW jest równowartością SAMYCH PODZESPOŁÓW jakie w niej wymieniłem! Buda w zasadzie jest gratis, także dziękuje z góry za oferty pt za tysiąc biere. Auto sprzedaje ze słabym akumulatorem- za nowy dałem ponad 400zł niecałe 2 miesiące temu i zostawiam sobie do innego auta

 

Wszelkie pytania proszę kierować pod nr telefonu 787[zasłonięte]275 lub mailowo. Auto do obejrzenia w Ojcowie, lub Skale po wcześniejszym uzgodnieniu. Cena do lekkiej negocjacji.