Witam.
Przedmiotem aukcji jest moje Bmw e34 525i Turbo . E34 przeszło modyfikację podniesienia mocy poprzez dołożenie turbosprężarki. Samochód w seryjnym wydaniu przez firmę Bmw dysponował silnikiem wolnossącym m50b25 o pojemności 2.5 litra i 192KM Na chwilę obecną 371KM 450Nm Przez ostatnie 5 miesięcy e34 przeszło gruntowny remont:
- Silnik, głowica+planowanie
- Wymiana zaworów
- Wymiana uszczelek, gumek i uszczelniaczy
- Wymiana panewek
- Nowy kompletny rozrząd
- Nowa turbosprężarka
- Nowe świece
- Nowe fajki pod cewkami
- Nową mocniejszą pompę paliwa
- Wymienione zostały wszystkie uszczelki, gumy i uszczelniacze na silniku.
- Dyferencjał ze szperą 40% z nowym olejem i nowymi uszczelniaczami
- Nowy płyn chłodniczy koncentrat
- Nowy olej silnikowy 10w60 Castrol EDGE
- Nowa chłodnica cieczy chłodzącej
- Dodatkowy wentylator do chłodzenia
- Nowe mocniejsze wtryski
- Nowy potężny intercooler do chłodzenia powietrza
- Nowy filtr paliwa
- Nowe tuleje
- Nowa pompa wody
- Nowy termostat
- Nowe amortyzatory przód
- Nowe amortyzatory tył
- Sportowe sprężyny przód
- Sportowe sprężyny tył
- Nowe klocki i tarcze hamulcowe przód
- Nowe klocki i tarcze hamulcowe tył
- Nowy hamulec pomocniczy (awaryjny)
- Nowy kolektor wydechowy budowany na zamówienie
- Nowy układ wydechowy na zamówienie
- Nowe łącznik elastyczny skrzynia/wał
- Nowa podpora mostu
- Felgi 17' przód 7,5 tył 9 cali z wypolerowanym rantem.
Wszystkie powyżej wypisane części i elementy mechaniczne są nowe i kupowane w serwisie. Żadna część nie była używana czy też była zamiennikiem oryginału. Wszystkie elementy zostały kilkakrotnie sprawdzone wraz z tłokami, świecami itp. E34 budowałem od samego początku z myślą późniejszej sprzedaży pod wymagającego klienta.
Auto posiada seryjny środek, normalną tapicerkę z fotelami Sportsitze do wygodniejszej jazdy. Kierownica i dźwignia zmiany biegów Mpakiet. Środek jest czysty i zadbany, poddany parowemu praniu. Podsufitka czarna. Jeśli chodzi o część blacharską to nie ma się czym wstydzić. Podwozie zostało zakonserwowane. E34 nie posiada rażących ognisk rdzy.
Samochód jest świetnie utrzymany blacharsko. Jak na swoje lata E34 nie miało przygód blacharskich czy też spawalniczych co w tych czasach i w danym modelu jest cnotą i należ się tym pochwalić. W czasie prac nad Bmw nie doszło do, żadnej ingerencji w konstrukcję auta. E34 została tak przebudowane, aby z zewnątrz zachować jego seryjną agresywną linię i nie zdradzać potencjału samochodu. W kilku słowach jest to Bmw e34 z małą niespodzianką pod maską i jak najbardziej pasuje tu stwierdzenie ,,Wilk w owczej skórze" Co do samej mechaniki:
Silnik pracuje równo, zawieszenie wraz z rozpórką na przednich kielichach pozwala na agresywną i kontrolowaną jazdę w zakrętach. Skrzynia biegów wraz z pomniejszonym skokiem drążkiem zmiany biegów działa bez zarzutu, sprzęgło świetnie przenosi moment obrotowy na koła.
Zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych do zakupu jak i oczywiście na jazdę próbną przed, a także w razie jakichkolwiek pytań proszę dzwonić: 606[zasłonięte] 005 z chęcią i z pasją opowiem o najdrobniejszych szczegółach mojej BMW E34.
Od lat jestem miłośnikiem i pasjonatem marki. Oczywiście opcja ,,KUP TERAZ" jest możliwa po wcześniejszym kontakcie telefonicznym, jak i oględzinach BMW bo takie auto należy wcześnie zobaczyć!
Oczywiście cena jest do negocjacji.
Również jestem otwarty na propozycję i na chęć zamiany w podobnych pieniądzach niekoniecznie na Bmw także inne ciekawe auto. Serdecznie pozdrawiam