Witam, mam do sprzedania moje cudeńko.
Samochód został złożony z tym silnikiem ok 2005r.
Silnik 4,0 - M60B40 - 1995r.
Skrzynia 6 biegów manual
Dyfer ze szperą 2,60 - niestety do regeneracji/naprawy - huczą łożyska (nie przekładnia),szpera trzyma.
Wał napędowy przerobiony na 3 krzyżaki - wywalony elastyczny łącznik przy skrzyni.
Kolektory wydechowe od BMW X5
wydech z kwasówki + 2 strumienice
Tuleje belki tylnej i poduszka dyfra - poliuretan.
sprężyny z tyłu nowe - ford transit - stąd wysoka pozycja tyłu
sprzęgło, łożysko, docisk, koło dwumasowe ma tylko ok 10tys km przebiegu
nadwozie bez dziur i jakiejś okazałej rdzy, jedynie przy podszybiu w połowie szerokości jest korozja ale zabezpieczona, poza tym kilka naprawdę drobnych śladów.
brak wspomagania i abs
na dziś do wymiany chłodnica (rozszczelniona) i maglownica (luzy na listwie) samochód posiadam od 2008 r.,
było to jedno z pierwszych tego typu w Polsce i podejrzewam, że jedyne, które do tej pory jeżdzi.
Silnik bez zarzutów, naprawdę szybkie auto.
Kupujący powinien mieć świadomość, że taki samochód to zabawka, która wymaga ciągłej pracy i wyjątkowej dbałości.
Autko nigdy nie brało udziału w drifcie (no chyba że tak po prostu na ulicy ;-) )
Skupiałem się tym autem na wyścigach na 1/4 mili czas od 0-100 km/h waha się pomiędzy 4,5 a 5,5 sek w zależności od opon i warunków
czas na 1/4 mili najlepszy zmierzony bez czasu reakcji to 13,079 (o ile dobrze pamiętam)
przyspieszenie od 100-200 km/h to 12,9 sek - mierzone race logic
Auto brało udział w wielu zawodach na ¼ mili z dobrymi wynikami.
Np. Night Power:
2012 - Olsztyn - 2 miejsce w klasie
2013 - Łomża - 3 miejsce, Płock - 3 miejsce
2014 - Łomża - 2 miejsce
Bemowo 2013, 2012 i wiele innych
zapraszam do obejrzenia relacji z zawodów na moim kanale youtube.
Nazwa użytkownika: LOKOKTENTEK
po więcej informacji proszę dzwonić: 505 [zasłonięte] 125
auto stoi w Warszawie na Bielanach
zanim klikniesz "kup teraz" - zadzwoń!
CENA PODLEGA ROZSĄDNEJ NEGOCJACJI pozdrawiam.
|