Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BMW E30 Drift SWAG 4.4 + nitro

10-07-2014, 19:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 59 000 zł     
Użytkownik DrKazdaDiagnoza
numer aukcji: 4370840748
Miejscowość świdwin
Wyświetleń: 7532   
Koniec: 10-07-2014 19:17:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam, na sprzedaż wystawiam megadoinwestowany driftowóz jakim jest BMW E30 4.4 + nitro. Nie robię tego z przyjemnością :( Auto kompleksowo było zbudowane w firmie PUZ i każde jedne zawody przejezdziło od początku do końca. Jest to wynikiem dbania o samochód i własne bezpieczeństwo, każdorazowego przeglądu po zawodach oraz wszystkich wymian elementów zawieszenia, oleju, płynów itp. częściej niż jest to wskazane. Samochód świetnie się napędza i smaży opony każdego rozmiaru ;) Jest to aktualnie najładniejsze E30 z PL zbudowane do driftu. Ponadto auto posiada przegląd, aktualne OC i naturalnie jest zarejstrowane.

Jak widać na aucie jest również oklejenie (robione miesiąć temu w firmie Aplikatorzy.pl z najtrwalszej dostępnej folii)

 

Lista przeprowadzonych modyfikacji:

 

 Zawieszenie:


- dystanse na wszystkich 4 kołach

- konwersja 5x120

- tył wahacze compact zrobione na 0 stopni

- zrobiony skręt (wahacze/zwrotnice) by PUZ

- zawieszenie KW Competition (nie żaden variant) koszt 12500zł

- poliuretany

- sworznie wahaczy zmieniane co 2 rundy

 

Układ hamulcowy:

- hydrauliczny ręczny na dodatkowych zaciskach

- klocki hamulcowe Sparco

- pompa hamulcowa Wilwood

 

Wnętrze auta:

- klatka budowa według załącznika J dodatkowo rozbudowana

- fotele Bimarco FIA

- pasy Sandtler FIA - kierownica i gałka Sparco (ori)

- wymalowane na czarno, klatka biała

- dodatkowe wskazniki temperatury oleju i wody

- zestaw przełączników - system gaśniczy OMP FIA

- główny wyłącznik prądu wewnątrz

- akumulator umieszczony centralnie - zbudowana grodz tylna


Układ paliwowy:

- aluminiowy zbiornik paliwa zamontowany centralnie + osłona pod spodem

- aluminiowy swirl pot - zakute węże paliwowe w oplocie - 2x pompa paliwa

 

Nadwozie:

- zderzaki M3 E30

- customowe nakładki progowe

- customowe poszerzenia nadkoli

- auto pomalowane w fioletowy mat - wyłączniki prądu/ włącznik systemu gaśniczego

- poliwęglanowe szyby (poza przednią)

- lekka maska

- lekkie drzwi

- spoiler M-technic I

- koła BBS RC, przód 8J, tył 11J całość polerowana + opony Federal

- zapinki na zderzakach oraz masce do szybkiego demontażu

 

Silnik i układ napędowy:

- m62b44 - wydech w całości z kwasówki +2 x tłumik z końcówkami w progach

- skrzynia 6b

- sprzęgło spiekowe + lekkie koło zamachowe (koszt 5tys.) prędzej wykręci wał

- nitro n2o (dołożone niedawno)

- ECuMaster det3 + mapsensor

- dyfer duża głowa - osłona pod miską olejową - nitro wystrojone w Maleckis Motorsport

 

Moc i moment:

- ori 282KM/431NM

- nitro 331KM/546NM (strzał 50KM)

 

Autem można jezdzić zarówno z nitro jak i bez, posiada 2 mapy, więcej szczegółów na tel.

 

Pewnie o wielu rzeczach zapomniałem, ale chętnie odpowiem na wszelkie pytania pod numeerem tel 600[zasłonięte]390