BMW e30 street, 2.8 m52b28tu, auto rozebrane do gołej blachy, pozbawione korozji, kolor daimont schwartz metalic, karoseria wyłożona matami wygluszajacymi, silnik pozyskany z BMW 5 e39 automat z uk z najazdem 128tys mil, swap zrobiony na oryginalnych częściach BMW, zanim został włożony wymienione wszystkie simeringi, pompa wody SKF, uszczelka pokrywy zaworów goetz, uszczelka miski olejowej goetz, uszczelki wydechowe, smog olejowy nowy z serwisu BMW, paski contitech, filtr man, olej castrol 10w60 sport, nie ma mowy o jakim kolwiek wciąganiu oleju, skrzynia m50b25. dyfer 3:73 duża głowa, mocno zaciśnięty, prędkość v max 200, fotele BRIDE, pasy 4 punktowe TAKATA - oryginał sprowadzane z Japoni,nowa czarna wykladzina w środku, nowe wygłoszenie pokrywy silnika oryginal BMW, posiadam oryginalne fotele sportsitze czarna skóra(kwestia dogadania z jakim środkiem chce kupujący), kanapa z podlokietnikiem,sprężyny H&R, amfory tył KONI z regulacja twardości, duża nowa chłodnica wody, elektryczny wiatrak, felgi BBS RZ 16" wypolerowany rant, wydech dedykowany oryginal e30 bez wiejskich udziwnień - na zewnątrz krzyczy odpowiednio a w srodku cicho, hydrauliczny ręczny, dodatkowe zegary od temperatury wody, temperatury oleju, ciśnienia oleju, deska rozdzielcza wyflokowana, lusterko wewnętrzne m technik, nowa gałka m podświetlana, nowy mieszek biegow, short shifter, kierownica m technik, przekladnia kierownicza M3 e46 - mniej obrotu, auto nie wymaga wkładu finansowego. Auto dużo więcej mnie kosztowało jak wystawiam, szczegóły opowiem i przedstawie zainteresowanemu fanatykowi BMW. Więcej informacji pod nr tel 600 [zasłonięte] 507