Witam, mam na sprzedanie W PEŁNI PROFESJONALNY DRIFTOWÓZ
zbudowany na bazie BMW E30 z silnikiem V8 (M62B44)
Auto zostało zbudowane od A do Z przez profesjonalną firmę MGARAGE
zajmującą się tego typu przeróbkami.
Budowa z cywilnego auta na DRIFTOWÓZ odbyła się 3 lata temu.
Ja jestem właścicielem w/w od 1,5 roku.
Po zakupie go od pierwszego właściciela
auto przeszło BARDZO DOKŁADNY PRZEGLĄD TECHNICZNY I SERWIS
po czym uczestniczyło w 2 zawodach i 2 treningach (w 2013 r.) oraz 3 zawodach i 4 treningach (w 2014 r.)
OCZYWIŚCIE BEZAWARYJNIE !!!
Ostatnio auto uczestniczyło w zawodach 5-7 września 2014 r.
w Warszawie/Bemowo na 3 rundzie STW DC
Nadwozie/karoseria:
- BMW E30 z 1988 r. COUPE (szeroka lampa) - prosta, bez rdzy, bezwypadkowa, zarejestroana z OC oraz przeglądem
- WYCIĘTE WSZYSTKO CO ZBĘDNE
- Laminaty: maska, klapa, DRZWI (L+P) , błotniki przód, zderzaki M-technik (L+P), wlot na dach
- Poliwęglan: wszystkie szyby bez przedniej
Bezpieczeństwo:
- wyspawana 6 punktowa klatka bezpieczeństwa z zastrzałami do kielichów wg. zał. J
Układ napędowy:
- cofnięty silnik do środka auta w celu idealnego rozłożenia masy, przerobione sanki/mocowanie silnika oraz zbudowana nowa grodź silnika z dostępem do tyłu silnika
- silnik V8 M62B44 (4400 ccm) o ponad seryjnej mocy 293 KM [wykres z hamowni (kwiecień 2014 r.) do wglądu] Stan IDEALNY (olej VALVOLINE 10W60 VR1 zmieniany 2 razy w sezonie)
- skrzynia manualna 5 biegowa - STAN IDEALNY
- sprzęgło: dwumas przerobiony na jednomas, tarcza spiekowa, wzmocniony docisk [nie ma mowy o ślizgnięciu się sprzęgła]
Układ hamulcowy:
- PRZÓD E46 330 Ci
- TYŁ E36 318ti
- hydrauliczny ręczny SHIFT-R
- pedał-BOX OBP
Układ wydechowy:
- lewy kolektor od BMW X5 4.4
- prawy kolektor przerobiony
- poprowadzony od kolektorów przelotowy układa wydechowy z kwasówki zakończony tłumikiem
Układ paliwowy:
- bezpieczny aluminiowy zbiornik paliwa (ok. 30 litrów)
- wydajna pompa paliwa poprowadzona na grubych przewodach elektrycznych z przekaźnikiem
- wydajny filtr paliwa
- nowe przewody paliwowe o dużej średnicy
Zawieszenie/układ kierowniczy:
- GWINT przód/tył BC Racing (wersja DRIFT)
- SKRĘT:
- wahacze zbudowane od podstaw przez MGARAGE
- unibale na wahaczach do pełnej regulacji
- cambery
- sworznie na unibalach
- przerobione zwrotnice 5x120
- drążki E36
- maglownica E36
- końcówki E34
DZIĘKI W/W SETUPIE SKRĘTU AUTO MOŻNA RZUCAĆ PRAKTYCZNIE 90 STOPNI I POSIADAJĄC UMIEJĘTNOŚCI W PROWADZENIU AUTA BOKIEM NIE MA OPCJI SPINÓW CZY TEŻ BLOKOWANIA KÓŁ ITP.
- TYŁ:
- kompletna belka z wahaczami od E36 Compact 5x120 z tarczami
Wnętrze:
- 2 x fotel kubełkowy BIMARCO FUTURA z homologacją FIA
- 2 x 4 calowe 5 punktowe pasy bezpieczeństwa z homologacją FIA
- 5 x wskaźniki AUTO GAUGE (prędkość, obrotomierz, temp. wody, temp. oleju, ciśnienie oleju)
- panel sterowania: hebel, wł. prądu, starter, wł. pompy paliwa, wł. wentylatorów
- kierownica z odsadzeniem zamszowa
- QUICK RELASE D1 SPEC
Elektryka:
- wycięte wszystko co nie potrzebne (ZREDUKOWANA DO MINIMUM)
- wiązka/komputer/EWS/przekaźniki zabudowane w skrzynce oraz w peszlu dla zachowania estetyki [NIE MA MOWY O ZWISAJĄCYCH POJEDYNCZYCH KABLACH!!!]
Podsumowując!!! Auto aktualnie jest w 100% sprawne, gotowe do startu w zawodach
Filmiki oraz zdjęcia dostępne na moim facebooku [ TM DRIFT ]
Zapraszam na jazdę próbną.
Płońsk, 55 km od Warszawy w stronę Gdańska przy E7
Cena 33 900 zł
Kontakt: 503 [zasłonięte] 225