Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BMW E30 344i V8 DRIFT by MGARAGE 300 KM MEGA SKRĘT

22-10-2014, 8:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33 900 zł     
Użytkownik Kajtek-Tomek
numer aukcji: 4680144524
Miejscowość Płońsk
Wyświetleń: 3461   
Koniec: 22-10-2014 08:46:08

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1988
Przebieg (km): 100
Pojemność silnika (cm3): 4400
Moc silnika (KM): 293
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Liczba drzwi: 2/3
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam, mam na sprzedanie W PEŁNI PROFESJONALNY DRIFTOWÓZ

zbudowany na bazie BMW E30 z silnikiem V8 (M62B44)

Auto zostało zbudowane od A do Z przez profesjonalną firmę MGARAGE

 zajmującą się tego typu przeróbkami.

Budowa z cywilnego auta na DRIFTOWÓZ odbyła się 3 lata temu.

Ja jestem właścicielem w/w od 1,5 roku.

Po zakupie go od pierwszego właściciela

auto przeszło BARDZO DOKŁADNY PRZEGLĄD TECHNICZNY I SERWIS

po czym uczestniczyło w 2 zawodach i 2 treningach (w 2013 r.) oraz 3 zawodach i 4 treningach (w 2014 r.)

OCZYWIŚCIE BEZAWARYJNIE !!!

 

Ostatnio auto uczestniczyło w zawodach 5-7 września 2014 r.

w Warszawie/Bemowo na 3 rundzie STW DC 

 

Nadwozie/karoseria:

- BMW E30 z 1988 r. COUPE (szeroka lampa) - prosta, bez rdzy, bezwypadkowa, zarejestroana z OC oraz przeglądem

- WYCIĘTE WSZYSTKO CO ZBĘDNE

- Laminaty: maska, klapa, DRZWI (L+P), błotniki przód, zderzaki M-technik (L+P), wlot na dach

- Poliwęglan: wszystkie szyby bez przedniej

 

Bezpieczeństwo:

- wyspawana 6 punktowa klatka bezpieczeństwa z zastrzałami do kielichów wg. zał. J

 

Układ napędowy:

- cofnięty silnik do środka auta w celu idealnego rozłożenia masy, przerobione sanki/mocowanie silnika oraz zbudowana nowa grodź silnika z dostępem do tyłu silnika

- silnik V8 M62B44 (4400 ccm) o ponad seryjnej mocy 293 KM [wykres z hamowni (kwiecień 2014 r.) do wglądu]
   Stan IDEALNY (olej VALVOLINE 10W60 VR1 zmieniany 2 razy w sezonie)

- skrzynia manualna 5 biegowa - STAN IDEALNY

- sprzęgło: dwumas przerobiony na jednomas, tarcza spiekowa, wzmocniony docisk
  [nie ma mowy o ślizgnięciu się sprzęgła]

 

Układ hamulcowy:

- PRZÓD E46 330 Ci

- TYŁ E36 318ti

- hydrauliczny ręczny SHIFT-R

- pedał-BOX OBP

 

Układ wydechowy:

- lewy kolektor od BMW X5 4.4

- prawy kolektor przerobiony

- poprowadzony od kolektorów przelotowy układa wydechowy z kwasówki zakończony tłumikiem

 

Układ paliwowy:

- bezpieczny aluminiowy zbiornik paliwa (ok. 30 litrów)

- wydajna pompa paliwa poprowadzona na grubych przewodach elektrycznych z przekaźnikiem

- wydajny filtr paliwa

- nowe przewody paliwowe o dużej średnicy

 

Zawieszenie/układ kierowniczy:

- GWINT przód/tył BC Racing (wersja DRIFT)

- SKRĘT:

    - wahacze zbudowane od podstaw przez MGARAGE

    - unibale na wahaczach do pełnej regulacji

    - cambery

    - sworznie na unibalach

    - przerobione zwrotnice 5x120

    - drążki E36

    - maglownica E36

    - końcówki E34

DZIĘKI W/W SETUPIE SKRĘTU AUTO MOŻNA RZUCAĆ PRAKTYCZNIE 90 STOPNI I POSIADAJĄC UMIEJĘTNOŚCI W PROWADZENIU AUTA BOKIEM NIE MA OPCJI SPINÓW CZY TEŻ BLOKOWANIA KÓŁ ITP.

- TYŁ:

    - kompletna belka z wahaczami od E36 Compact 5x120 z tarczami

 

Wnętrze:

- 2 x fotel kubełkowy BIMARCO FUTURA z homologacją FIA

- 2 x 4 calowe 5 punktowe pasy bezpieczeństwa z homologacją FIA

- 5 x wskaźniki AUTO GAUGE (prędkość, obrotomierz, temp. wody, temp. oleju, ciśnienie oleju)

- panel sterowania: hebel, wł. prądu, starter, wł. pompy paliwa, wł. wentylatorów

- kierownica z odsadzeniem zamszowa

- QUICK RELASE D1 SPEC

 

Elektryka:

- wycięte wszystko co nie potrzebne (ZREDUKOWANA DO MINIMUM)

- wiązka/komputer/EWS/przekaźniki zabudowane w skrzynce oraz w peszlu dla zachowania estetyki [NIE MA MOWY O ZWISAJĄCYCH POJEDYNCZYCH KABLACH!!!]

 

Podsumowując!!!   Auto aktualnie jest w 100% sprawne, gotowe do startu w zawodach

Filmiki oraz zdjęcia dostępne na moim facebooku [ TM DRIFT ]

 

Zapraszam na jazdę próbną.

Płońsk, 55 km od Warszawy w stronę Gdańska przy E7

 

Cena 33 900

 

Kontakt: 503 [zasłonięte] 225