Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BMW E30 330d manual 218KM

11-06-2014, 9:00
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 15 900 zł     
Użytkownik Dayi7
numer aukcji: 4282223272
Miejscowość Środa Śląska
Wyświetleń: 1595   
Koniec: 11-06-2014 08:33:46

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1994
Przebieg (km): 281000
Pojemność silnika (cm3): 3000
Moc silnika (KM): 218
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Kombi
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Czarny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Szyberdach, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Komputer pokładowy
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Pierwszy właściciel, Serwisowany w ASO, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce, Możliwa zamiana
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam,

do sprzedania unikat na skalę światową BMW E30 330d co oznacza że posiada silnik diesla o pojemności 3.0 i moc 218 koni (sprawdzane 2 lata temu na hamowni) z ostatniego roku produkcji 1994.

 

Auto sprowadziłem sam do polski(trochę szukałem takiego modelu - musiało być kombu i właśnie z 1994 - klika odsprzedałem ze względu na niezadowalający stan. Aż w końcu w 2010 roku udało mi się dorwać taki jaki chciałem).

 

Jestem pierwszym właścicielem w Polsce - a trzecim w całej historii pojazdu. Auto oryginalnie posiadało silnik 1.8 i jak to z ostatniej produkcji b.dobrze wyposażone.

 

Swap wykonany w tym samym roku (2010) przez firmę Grupa A.I.E. Resztę dodatków i przeróbek wykonywałem samodzielnie. 

do dziś wszystko działa.

 

TEL. 663 [zasłonięte] 291

Środa Śląska woj. Dolnośląskie 22km od A4

 

Wyposażenie:

wersja shadow line

- klimatyzacja - przerobiona na czynnik R134a - chłodzi b.dobrze,

- elektryczne: 4 x szyby, szyberdach, lusterka,

- komputer OBC II,

- lusterko wsteczne M-Power z lampkami,

- org. podświetlana gałka M-Power

- czarna podsufitka,

- intensywne mycie (wycieraczki lamp),

- org. system nagłośnienia ze wzmacniaczem,

- skórzana tapicerka (odnowiona)

- cały kokpit obszyty alkantarą,

- kierownica M-technik (najmniejsza 370mm)

- roleta pozioma i pionowa,

- radio BMW Business - oryginał,

- regulacja wysokości świateł przednich,

- turbo timer, poziom ładowania,

- 1,5 roczny akumulator,

- webasto, tempomat - do podłączenia (mam wszystko)

- AIR - BAG kierowcy (mam oryginalną kierownice - cały system sprawny)

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeśli chodzi o zawieszenie i hamulce:

 

- sprężyny wzmacniane K+F,

- amortyzatory Bilstain B6,

- przewody hamulcowe w oplocie stalowym,

- regenerowane zaciski hamulcowe przód i tył,

- tarcze hamulcowe nacinane i nawiercane P+T

- osłona miski olejowej,

- w lutym '14r. wymienione drążki i końcówki, oraz całe przednie zawieszenie poliuretany czerwone,

- rozpórka przednich kielichów,

 

 

 

 

 

 

 

Sinik:

- M57D30 218KM z 2004r.

- duża chłodnica  z 324td - oryginał nie jakaś chińszczyzna,

- dodatkowy wskaźnik temperatury,

- zalany olejem Mobil 5W50,

- w październiku 2013 wymienione wszystkie filtry wraz z olejem, płynem hamulcowym,

- płyn chłodniczy wymieniony przed zimą 2012r.

 

 

 

 

 

 

 

Z zewnątrz auto prezentuje się idealnie:

 

- nigdy nie brało udziału w żadnym wypadku czy nawet stłuczce,

- blacha w b. dobrym stanie, podłoga, progi bez żadnych dziur, jedynie klapa w kiepskim stanie - nie wymieniam bo tragedii nie ma - a przynajmniej oryginał,

- błotniki oryginalne - nigdy nie ściągane itp.

- wszystkie szyby oryginalne - nawet czołowa,

- dwa komplety felg, zima: białe 15'' BBS z 3 letnimi oponami bieżnik 7mm. Lato: Czarne alu 15'' ATV bieżnik opon na jeden sezon,

- tylne lampy MHW (ciężko je zdobyć w dobrym stanie)- moje w b.dobrym stanie,prawa lekko pęknięta - nie widocznie - jest to zrozbione.

- kierunki clear przednie i boczne,

- podwozie całe zakonserwowane zeszłej zimy,

- halogeny,

- auto garażowane,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na dziś do stanu perfekt można by było wymienić:

 

- wentylator klimatyzacji (zawiesza się na postoju),

- zawór EGR (również się czasem zawiesza i jak auto klika dni postoi to przy odpaleniu dymi po przejechaniu 100m przestaje. Nie zawsze dymi ale czasem tak się dzieje) - szczególnie teraz kiedy autko dużo stoi,

- tylna klapa do podrobienia,

- przegląd do stycznia 2015r, OC do sierpień 2014r.,