Witam,
do sprzedania unikat na skalę światową BMW E30 330d co oznacza że posiada silnik diesla o pojemności 3.0 i moc 218 koni (sprawdzane 2 lata temu na hamowni) z ostatniego roku produkcji 1994.
Auto sprowadziłem sam do polski(trochę szukałem takiego modelu - musiało być kombu i właśnie z 1994 - klika odsprzedałem ze względu na niezadowalający stan. Aż w końcu w 2010 roku udało mi się dorwać taki jaki chciałem).
Jestem pierwszym właścicielem w Polsce - a trzecim w całej historii pojazdu. Auto oryginalnie posiadało silnik 1.8 i jak to z ostatniej produkcji b.dobrze wyposażone.
Swap wykonany w tym samym roku (2010) przez firmę Grupa A.I.E. Resztę dodatków i przeróbek wykonywałem samodzielnie.
do dziś wszystko działa.
TEL. 663 [zasłonięte] 291
Środa Śląska woj. Dolnośląskie 22km od A4
Wyposażenie:
- wersja shadow line
- klimatyzacja - przerobiona na czynnik R134a - chłodzi b.dobrze,
- elektryczne: 4 x szyby, szyberdach, lusterka,
- komputer OBC II,
- lusterko wsteczne M-Power z lampkami,
- org. podświetlana gałka M-Power
- czarna podsufitka,
- intensywne mycie (wycieraczki lamp),
- org. system nagłośnienia ze wzmacniaczem,
- skórzana tapicerka (odnowiona)
- cały kokpit obszyty alkantarą,
- kierownica M-technik (najmniejsza 370mm)
- roleta pozioma i pionowa,
- radio BMW Business - oryginał,
- regulacja wysokości świateł przednich,
- turbo timer, poziom ładowania,
- 1,5 roczny akumulator,
- webasto, tempomat - do podłączenia (mam wszystko)
- AIR - BAG kierowcy (mam oryginalną kierownice - cały system sprawny)
Jeśli chodzi o zawieszenie i hamulce:
- sprężyny wzmacniane K+F,
- amortyzatory Bilstain B6,
- przewody hamulcowe w oplocie stalowym,
- regenerowane zaciski hamulcowe przód i tył,
- tarcze hamulcowe nacinane i nawiercane P+T
- osłona miski olejowej,
- w lutym '14r. wymienione drążki i końcówki, oraz całe przednie zawieszenie poliuretany czerwone,
- rozpórka przednich kielichów,
Sinik:
- M57D30 218KM z 2004r.
- duża chłodnica z 324td - oryginał nie jakaś chińszczyzna,
- dodatkowy wskaźnik temperatury,
- zalany olejem Mobil 5W50,
- w październiku 2013 wymienione wszystkie filtry wraz z olejem, płynem hamulcowym,
- płyn chłodniczy wymieniony przed zimą 2012r.
Z zewnątrz auto prezentuje się idealnie:
- nigdy nie brało udziału w żadnym wypadku czy nawet stłuczce,
- blacha w b. dobrym stanie, podłoga, progi bez żadnych dziur, jedynie klapa w kiepskim stanie - nie wymieniam bo tragedii nie ma - a przynajmniej oryginał,
- błotniki oryginalne - nigdy nie ściągane itp.
- wszystkie szyby oryginalne - nawet czołowa,
- dwa komplety felg, zima: białe 15'' BBS z 3 letnimi oponami bieżnik 7mm. Lato: Czarne alu 15'' ATV bieżnik opon na jeden sezon,
- tylne lampy MHW (ciężko je zdobyć w dobrym stanie)- moje w b.dobrym stanie,prawa lekko pęknięta - nie widocznie - jest to zrozbione.
- kierunki clear przednie i boczne,
- podwozie całe zakonserwowane zeszłej zimy,
- halogeny,
- auto garażowane,
Na dziś do stanu perfekt można by było wymienić:
- wentylator klimatyzacji (zawiesza się na postoju),
- zawór EGR (również się czasem zawiesza i jak auto klika dni postoi to przy odpaleniu dymi po przejechaniu 100m przestaje. Nie zawsze dymi ale czasem tak się dzieje) - szczególnie teraz kiedy autko dużo stoi,
- tylna klapa do podrobienia,
- przegląd do stycznia 2015r, OC do sierpień 2014r.,