E30 325i Kompressor silnik m20b25. Auto robiłem dla siebie przez 3 lata, włożyłem w nie mnóstwo czasu i serca nie wspomnę o pieniądzach. Cena za auto jest może połową pieniędzy jakie wydałem na nie. Niestety z powodu wyjazdu za granice jestem zmuszony sprzedać :( auto można na miejscu podpiąć pod komputer, sprawdzić na podnośniku, nie ma nic do ukrycia, mogę jechać na każdy przegląd !
kontakt tel. +48/791 [zasłonięte] 532
W aucie zostało zrobione, wymienione, naprawione:
- Kompresor z Mercedesa CLK – Eaton + układ dolotowy z kwarcówki (całość wymaga zgrania na hamowni, możliwy przyrost mocy od 50 do 100 KM )
- SWAP z 2.0 na 2.5
- sekwencyjna instalacja LPG (przejechane na niej ok 10tys km)
- wspomaganie kierownicy z E36
- przyciemnione szyby z atestem
- spojler tył
- lampy Black Hella
- czarny grill
- blenda
- osłona miski olejowej (gruba blacha, nie plastic)
- nowa pompa paliwa BOSCH i filtr paliwa BOSCH
- nowe visco i uszczelka pod miską
- nowe czujniki: powietrza, cieczyx2, nowy termostat
- nowa sonda lambda
- nowe łożyska w kołach
- centralny zamek na pilota (w kluczyku jak w nowszych BMW + ALARM i zabezp. Przed kradzieżą
- sportowe zawieszenie, obniżone
- w zawieszeniu zostały praktycznie wymienione wszystkie końcówki tuleje itp. Itd.
- nowy układ hamulcowy z tyłu, nowe przewody z przodu i większe hamulce niestandardowe 300mm tarcze i zaciski z E34 V8, nowy płyn
- nowa podpora wału, przegub wału i sprzęgło skrzyni biegów + nowy olej
- olej silnikowy pełny syntetyk 10W60 LM
- nowe świece, przewody, kopułka, palec (wszystko orginał)
- nowy kpl rozrząd: rolki, pasek, pompa wody (przejechane trochę ponad 10tys km)
- szpera 25% oryginalna BMW przełożenie 3.64 na DUŻEJ GŁOWIE zalana specjalnym nowym olejem castrol + nowa tuleja
- auto zakonserwowane 0 rdzy lecz do poprawek lakierniczych (źle dobrany lakier)
- felgi 17 cali + opony w bdb stanie tył 215/45 przód 215/40
- nowe poduszki silnika
- kierownica oryginalna ALPINA (nowo obszyta)
- sprzęt audi wartości ponad 2000zł (ALPINE, MAGNUM, JBL, INFINITY)
- skórzane wnętrze – kubełki
- trzymak na 2 kubki (własnego patentu)
- lusterko M-Technik z lampkami
- przerobiony nowy układ wydechowy
- wskaźnik ciśnienia doładowania
- rozpórka z przodu
- nowy akumulator
- nowa linka gazu
- nowy znaczek z przodu
- stożek Simota w obudowie zakonserwowany
- wskazówki zegarów na czerwono i aluminiowe ramki
I pewnie jeszcze wiele innych rzeczy o których zapomniałem ;)
dla wyszukiwarki: rarytas, okazja, ac schnitzer, alpina, hartge, mtI mt II m technik m power tuning