Witam wszystkich! Do sprzedania posiadam BMW model E30 325 i coupe z 1990r. Auto kupiłem w stanie b.zaniedbanym i z zamiarem odrestaurowania dla siebie. Atutem tego egzemplarza był fabryczny lakier, stan wskazujący na bezwypadkowość (poza ewidentną naprawą prawego tylnego błotnika) oraz silnik w dobrym stanie i z oryginalnym przebiegiem. Historią auta i informacjami o jego stanie sprzed renowacji mogę podzielić się na życzenie oraz przesłać zdjęcia do porównania.To samo tyczy się zdjęć z napraw blacharsko-lakierniczych oraz dodatkowych zdjęć i informacji dot. stanu obecnego.
Przebieg auta w chwili obecnej wynosi 253 000. Demontowałem zestaw wskaźników i jest w dalszym ciągu zaplombowany. Auto jest garażowane, eksploatowane sporadycznie, z częstą wymianą oleją (przejechałem nim ok. 5 000, a przeszedł 2 wymiany). Poniżej opis tego, co zostało zrobione:
MECHANIKA:
- wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów
- klocki hamulcowe i tarcze (przód/ tył)
- wszystkie przewody hamulcowe
- tuleje wahaczy
- sprężyny zawieszenia
- amortyzatory przednie
- filtr powietrza/ oleju
- płyn hamulcowy
- olej w dyfrze
- regulacja zaworów
- miska olejowa
- mocowania układu wylotowego
- uszczelka pod kolektorem wylotowym
- mechanizm szyberdachu (kompletny)
- hamulec ręczny - wymiana linki i regulacja
- wysprzęglik
WNĘTRZE
- wnętrze profesjonalnie obszyte od nowa; zachowany jest oryginalny wzór przeszyć, ze zmianą kolorystyki (czarna skóra i czerwone przeszycia); fotele, zagłówki, tylna kanapa - skóra naturalna; boczki skóra ekologiczna + czerw. przeszycia; podsufitka - alcantara; kierownica (fabrycznie z logo M), obszyta zgodnie ze wzornictwem M-ki
- naprawa przedniego fotela (regulacja wysokości nie działała) + naprawa tylnego podłokietnika
- nowe dywaniki
- naprawa zapalniczki i podświetlenia zestawu wskaźników
NADWOZIE (z zewnątrz)
- auto zostało całkowicie polakierowane (zdjęcia z prac dostępne dla zainteresowanych)
Przed naprawą auto miało małą wgniotkę w drzwiach kierowcy i w prawym przednim błotniku (ok. 5-7 cm średnicy) oraz ogniska korozji na podszybiu oraz na fartuchu tylnego zderzaka. Wszystko zostało dokładnie naprawione, zabezpieczone przed korozją, zaś całe auto zrobione w podkładzie + baza + bezbarwny + baranek + uszczelnienie tylnych nadkoli
- klapa bagażnika została wymieniona (stara miała ogniska korozji)
- tylne i przednie lampy zostały wymienione (tylne były zadymione, a przednie miały wypalone odbłyśniki; przedniej wymienione z Hella na Bosch)
- nowe klamki zewnętrzne
- nowa nerka
- nowe oryginalne emblematy
- felgi ATS Cup 15" z 1988 roku - odrestaurowane z polerką rantu na lustro
- przednie kierunkowskazy
DODATKOWO:
- nowe opony Dunlop Sport Fast Response 205/15/55 (2000 zł za komplet)
Auto posiada ważny przegląd i OC do stycznia 2013. Nie było kupione do katowania na torze, czy do jazdy bokiem. Zrobione z zamiarem użytkowania przeze mnie. Mogę sprzedać, ale bez ciśnienia i na pewno komuś, kto doceni ogrom pracy. Jeżeli uda się przynajmniej zwrócić nakład prac, zajmę się nowym projektem (E21 635 csi).
Proszę o konkretne pytania i propozycje. Chętnie podzielę się większą ilością informacji. Naturalnie auto do obejrzenia na terenie Warszawy. Stan w tej chwili jest niemal idealny. Mankamentem pozostaje pedał sprzęgła, który czasem nie odbija (pozostawiłem do do czasu zrzucenia skrzyni i wymiany kompletnego sprzęgła).
Przed kliknięciem KUP TERAZ prośba o kontakt w celu obejrzenia auta.
e-mail: [zasłonięte]@gmail.com
tel.: 500 [zasłonięte] 203
Pozdrawiam,
|