Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BMW E30 325i całkowicie odrestaurowana

16-07-2012, 1:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25 000 zł     
Użytkownik uzo84
numer aukcji: 2439911782
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9031   
Koniec: 06-07-2012 15:26:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam wszystkich! Do sprzedania posiadam BMW model E30 325 i coupe z 1990r. Auto kupiłem w stanie b.zaniedbanym i z zamiarem odrestaurowania dla siebie. Atutem tego egzemplarza był fabryczny lakier, stan wskazujący na bezwypadkowość (poza ewidentną naprawą prawego tylnego błotnika) oraz silnik w dobrym stanie i z oryginalnym przebiegiem. Historią auta i informacjami o jego stanie sprzed renowacji mogę podzielić się na życzenie oraz przesłać zdjęcia do porównania.To samo tyczy się zdjęć z napraw blacharsko-lakierniczych oraz dodatkowych zdjęć i informacji dot. stanu obecnego.

 

Przebieg auta w chwili obecnej wynosi 253 000. Demontowałem zestaw wskaźników i jest w dalszym ciągu zaplombowany. Auto jest garażowane, eksploatowane sporadycznie, z częstą wymianą oleją (przejechałem nim ok. 5 000, a przeszedł 2 wymiany). Poniżej opis tego, co zostało zrobione:

 

MECHANIKA:

- wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów

- klocki hamulcowe i tarcze (przód/ tył)

- wszystkie przewody hamulcowe

- tuleje wahaczy

- sprężyny zawieszenia

- amortyzatory przednie

- filtr powietrza/ oleju

- płyn hamulcowy

- olej w dyfrze

- regulacja zaworów

- miska olejowa

- mocowania układu wylotowego

- uszczelka pod kolektorem wylotowym

- mechanizm szyberdachu (kompletny)

- hamulec ręczny - wymiana linki i  regulacja

- wysprzęglik

 

WNĘTRZE

- wnętrze profesjonalnie obszyte od nowa; zachowany jest oryginalny wzór przeszyć, ze zmianą kolorystyki (czarna skóra i czerwone przeszycia); fotele, zagłówki, tylna kanapa - skóra naturalna; boczki skóra ekologiczna + czerw. przeszycia; podsufitka - alcantara; kierownica (fabrycznie z logo M), obszyta zgodnie ze wzornictwem M-ki

- naprawa przedniego fotela (regulacja wysokości nie działała) + naprawa tylnego podłokietnika

- nowe dywaniki

- naprawa zapalniczki i podświetlenia zestawu wskaźników

 

NADWOZIE (z zewnątrz)

 

- auto zostało całkowicie polakierowane (zdjęcia z prac dostępne dla zainteresowanych)

Przed naprawą auto miało małą wgniotkę w drzwiach kierowcy i w prawym przednim błotniku (ok. 5-7 cm średnicy) oraz ogniska korozji na podszybiu oraz na fartuchu tylnego zderzaka. Wszystko zostało dokładnie naprawione, zabezpieczone przed korozją, zaś całe auto zrobione w podkładzie + baza + bezbarwny + baranek + uszczelnienie tylnych nadkoli

- klapa bagażnika została wymieniona (stara miała ogniska korozji)

- tylne i przednie lampy zostały wymienione (tylne były zadymione, a przednie miały wypalone odbłyśniki; przedniej wymienione z Hella na Bosch)

- nowe klamki zewnętrzne

- nowa nerka

- nowe oryginalne emblematy

- felgi ATS Cup 15" z 1988 roku - odrestaurowane z polerką rantu na lustro

- przednie kierunkowskazy

 

DODATKOWO:

- nowe opony Dunlop Sport Fast Response 205/15/55 (2000 zł za komplet)

 

Auto posiada ważny przegląd i OC do stycznia 2013. Nie było kupione do katowania na torze, czy do jazdy bokiem. Zrobione z zamiarem użytkowania przeze mnie. Mogę sprzedać, ale bez ciśnienia i na pewno komuś, kto doceni ogrom pracy. Jeżeli uda się przynajmniej zwrócić nakład prac, zajmę się nowym projektem (E21 635 csi).

 

Proszę o konkretne pytania i propozycje. Chętnie podzielę się większą ilością informacji. Naturalnie auto do obejrzenia na terenie Warszawy. Stan w tej chwili jest niemal idealny. Mankamentem pozostaje pedał sprzęgła, który czasem nie odbija (pozostawiłem do do czasu zrzucenia skrzyni i wymiany kompletnego sprzęgła).

 

Przed kliknięciem KUP TERAZ prośba o kontakt w celu obejrzenia auta.

 

e-mail: [zasłonięte]@gmail.com

tel.: 500 [zasłonięte] 203

 

Pozdrawiam,