Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BMW E30 318i wąska COUPE RARYTAS KLASYK DRIFT BAZA

27-11-2014, 0:50
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 4 999 zł     
Użytkownik Kajtek-Tomek
numer aukcji: 4795008721
Miejscowość Płońsk
Wyświetleń: 3446   
Koniec: 27-11-2014 00:52:24

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1986
Przebieg (km): 360000
Pojemność silnika (cm3): 1800
Moc silnika (KM): 115
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Liczba drzwi: 2/3
Kolor: inny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Wspomaganie kierownicy, Szyberdach, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Komputer pokładowy
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Pierwszy właściciel, Serwisowany w ASO, Sprowadzony
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

CENA OSTATECZNA - 4999 zł (OBNIŻONA O 1500 zł)

 

AUTO OPŁACONE !!! GOTOWE DO REJESTRACJI W WYDZIALE KOMUNIKACJI !!!

AKTUALNIE OPŁACONE UBEZPIECZENIE OC oraz PRZEGLĄD !!!

 

Witam. Mam na sprzedaż piękne BMW 318i COUPE E30
na tzw. "wąskiej lampie" RARYTAS - pełen ORYGINAŁ

PONIŻEJ RZETELNY - ADEKWATNY OPIS!!!!!

Ogólnie:

Auto jest w ładnym stanie, 100% nie było rozbite. Zostało sprowadzone kilka tygodni temu z niemiec i ja jestem PIERWSZYM właścicielem w Polsce. Posiada komplet dokumentów niemieckich do rejestracji.

Jest to BMW E30 COUPEta na wąskiej lampie, w oryginalnym stanie,

nie jest to stan kolekcjonerski ale szczerze mogę powiedzieć że da się z niego zrobić stan IDEALNY.

Nie trzeba spawać podłogi, itp. gdyż auto konstrukcyjnie nie jest zjedzone lub zgnite przez rdzę.

Posiada powierzchowną rdzę na kilku elementach!!!

 

Silnik:

STAN IDEALNY

Skrzynia automatyczna

PRACUJE BARDZO ŁADNIE

Zawieszenie:

miękkie, komfortowe, coś puka w lewym przednim kole (jak się nie sprzeda to na dniach na pewno to zrobię)

 

PONIŻEJ RZETELNY - ADEKWATNY OPIS MINUSÓW AUTA KTÓRE W PORÓWNANIU DO CAŁKOKSZTAŁTU AUTA SĄ JEDYNIE SZCZEGÓŁAMI!!!

 

DO WYMIANY:

- pas przedni (wymiana lub naprawa)

- pas tylny

- szyba przednia

- zderzak przedni (wymiana lub prostowanie górnego chromu)

- zderzak tylny

- fotel kierowcy (delikatne przetarcie)

- gałka zmiany biegów (automat)

DO NAPRAWY:

- lewy błotnik przedni (na dole mała korozja)

- prawy błotnik przedni (na dole mała korozja)

- lewy próg (korozja)

- kilka odprysków

 

PODSUMOWUJĄC:

AUTO JEST DOBRĄ BAZĄ Z ZACHOWANIEM ORYGINALNEGO STANU,

PO ZROBIENIU KILKU RZECZY AUTO NALEŻAŁOBY ZAREJESTROWAĆ NA ŻÓŁTE TABLICE I CIESZYĆ SIĘ NIM PRZEZ DŁUGIEEE LATA MAJĄC W POSIADANIU RODZYNKA KTÓREGO JUŻ CIĘŻKO SPOTKAĆ I KTÓREGO WARTOŚĆ Z ROKU NA ROK BĘDZIE ROSŁA...

 

LUB ZAADAPTOWAĆ AUTO NA DRIFTOWÓZ BO JAK WIADOMO W TYM SPORCIE KONSTRUKCJA TO BARDZO WAŻNA RZECZ.

 

CENA - 4999

 

Kontakt:

503 [zasłonięte] 225 - Tomek

Płońsk (55 km od Warszawy E7 w stronę Gdańska)