Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BMW E30 318i M40 po renowacji blach-lak! wspom alu

10-09-2014, 1:23
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 5 899 zł     
Użytkownik maciejalex
numer aukcji: 4551921864
Miejscowość Połczyn -Zdrój
Wyświetleń: 2168   
Koniec: 10-09-2014 01:25:34

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1989
Przebieg (km): 205744
Pojemność silnika (cm3): 1796
Moc silnika (KM): 113
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Niebieski
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Szyberdach, Radio+CD, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam!

Przedmiotem dzisiejszej aukcji jest samochód BMW serii 3 E30 318i

 

Zarejestrowany w Polsce, przegląd do 14.10.2014r. , ubezpiecznie do13.06.2015r.

 

Wyposażenie auta znajduje się na ostatnim zdjęciu przy rozkodowanym VINie (numer został częściowo zakryty, ale w razie uzasadnionej potrzeby mogę go podać).

 

Z dodatkowych rzeczy:

centralny zamek sterowany pilotem, auto sygnalizuje zamkniecie lub otwarcie kierunkowskazami (bez żadnych piszczków), dołożony siłownik z tyłu, dzięki czemu możemy otworzyć klapę bagażnika przyciskiem na pilocie.

 

Ponad pół roku temu auto zostało poddane renowacji blacharsko-lakierniczej. (Przednie nadkola, pas tylny, podłoga były zdrowe. Podszybie także bez śladów korozji. Wyspawane zostały kwadraty, nadkola tył, kieszenie bagażnika, lewy próg, lewa reperaturka. Dwa nowe błotniki z przodu. Pas przedni oczyszczony i zabezpieczony.

 

Zostało zakonserwowane także całe podwozie i zbiornik paliwa.

 

Wnęki progów, błotników, drzwi, nadkoli zostały zabezpieczone specjalistycznym środkiem antykorozyjnym.

 

Większość renowacji została sfotografowana, zdjęcia do wglądu na miejscu.

 

Na początku wiosny zostało zregenerowane całe przednie zawieszenie (oprócz amortyzatorów) i dołożyłem wspomaganie: maglownica z E36 dzięki czemu auto żywiej reaguje na ruchy kierownicą + osprzęt z E30.

 

Brak jakichkolwiek luzów w układzie kierowniczym, ustawiona zbieżność, autko jedzie jak po sznurku.

 

Z tyłu zostały wymienione poduszki amortyzatorów.

 

Amortyzatory w aucie są jeszcze oryginalne Bilsteina: przód tak zwana "gruba laga" a z tyłu koloru zółtego.

 

Silnik pracuje bardzo dobrze, wkręca się do odcinki, żwawo ciągnie samochód. Raz na jakiś czas "załaczy się bocian" (prawdopodobnie któryś hydropopycacz kończy żywot), standardowa bolączka silników M40. Podkreślam, że nie cyka cały czas, tylko chwilowo, a potem cichnie (losowo, niezależnie czy silnik jest ciepły czy zimny.)

 

Biegi wchodzą płynnie, sprzęgło działa tak jak powinno.

 

Klocki jeszcze są, ręczny działa dobrze, nic nie ściąga ani nie bije przy hamowaniu.

 

Na miejscu możliwość uniesienia auta na podnośniku, by obejrzeć je od spodu.

 

Wszystkich zainteresowanych zapraszam do oglądania auta w miejscowości Popielewo (woj. zachodniopomorskie, gmina Połczyn-Zdrój). Na pytania odpowiem pod numerem 725 [zasłonięte] 429

 

Możliwość negocjacji na miejscu.

Dzięki za przeczytanie opisu aukcji i pozdrawiam!



Dodano 2[zasłonięte]014-09 10:08
UWAGA!

Zostało naprawione cykanie silnika.
Rozrząd został zmodyfikowany. Zamiast ciernych dźwigienek M40, zostały zastosowane dźwigienki z rolkami z M43. Zostały założone oryginalne popychacze + dorobione adaptery na zawory u tokarza i zahartowane. Nowy pasek rozrządu Continental + nowa rolka firmy INA. Silnik pracuje bardzo kulturalnie, wkręca się żywiej na obroty, jak się odejdzie 5m od samochodu nie słychać pracy silnika. Zapraszam na oględziny!

UWAGA!


Dodano 2[zasłonięte]014-09 17:55
Zapomniałem także dodać, że wymieniony został olej wraz z filtrem. Olej oczywiście 10W40.