BMW F11 kupiony w salonie w Polsce,
rok modelowy 2011, kupiony i zarejestrowany grudzień 2010. Tapicerka skórzana perforowana indywidual, czarna, Siedzenia podgrzewane, elektrycznie regulowane, Wykończenie czerń fortepianowa i polerowane aluminium. Relingi dachowe satynowe. Kierownica wielofunkcyjna.
Skrzynia biegów manualna.
Tempomat. Klimatyzacja automatyczna, wielostrefowa. Czujniki parkowania. Zawieszenie pneumatyczne. 2 komplety orginalnych kół BMW run flat, letnie 18 o wartości ponad 10 tys. zimowe 17 z nowymi oponami Pirelli run flat 4 tys. Samochód bardzo oszczędny. Jako kobieta mam lekką nogę i na trasie potrafię zejść poniżej 5l/100km. Pierwsza właścicielka, kupiłam nowy w leasingu, obecnie wykupiony. Stan techniczny idealny b. mały przebieg. Serwisowany na bieżąco. Do 100 000 km pełny serwis w samochodach BMW kupionych w Polsce (więc i tego) jest całkowicie bezpłatny. Nic nie płacimy za robociznę ani za materiały. Więc dealerzy kompletują pełną dokumentację i weryfikują przebieg, bo nie będą robić bezpłatnie drogich przeglądów tym co przekroczą limit kilometrów. Zostało 20 tys. na bezpłatne serwisowanie. W przeciwieństwie do sprowadzanych b. często powypadkowych i ze zmienionym stanem licznika tu masz całkowita pewność stanu technicznego i przebiegu. Samochody tej klasy regularnie serwisowane i łagodnie eksploatowane są do 150-200 tys. prawie bezawaryjne. Bo nie wiek ale poprawna eksploatacja i przebieg ma znaczenie. A jaki ma sens brak regularnego serwisowania u autoryzowanego dealera BMW skoro wszystko jest bezpłatne do 100 tys. Samochód z przebiegiem powyżej 150 tys jest tak naprawdę 2 razy "starszy" od mojego, bo samochody BMW nie rdzewieją tylko są zajeżdżane. Oszczędzając kilka tys. na " super okazji" z samochodem z ogromnym przebiegiem niewiadomego pochodzenia można wpaść w niezłe koszty.
Samochód ma kilka obtarć jak to u kobiety parkującej w Centrach Handlowych. Zresztą samochód ma 4 lata. Żadne obtarcie nie narusza powierzchni podkładu, nie ma więc niebezpieczeństwa korozji. Mimo pełnego ubezpieczenia specjalnie nic nie robię by nie było wątpliwości ze samochód był rozbity i malowany.
Po przedpłacie i rezerwacji mogę doprowadzić lakier do stanu idealnego, mam pełne autocasco.
Zdjęcia są aktualne.
Wersja ciężarowa, z możliwością odliczenia vatu od zakupu samochodu i paliwa. Wystawiam pełną fakturę Vat w związku z tym można bez problemu wziąć samochód w leasing, angażując w zakup
niedużą sumę (to samo dotyczy kredytu).
Firmy leasingowe z wiadomych przyczyn preferują samochody kupione w kraju ze sprawdzoną historią.
Większość całkowicie odrzuca sprowadzone, poza tym przy braku faktury muszą doliczyć vat co podraża inwestycję o 23%,
czyniąc ja całkowicie nieopłacalną.
Oferowane na portalach krajowe, z pełną fakturą samochody BMW 5 F10 czy F11 można policzyć na palcach 1 ręki. Kupujący nie płaci 2% podatku od umowy cywilnoprawnej co nie jest małą sumą ok. 4 tys oszczędności.
Podana cena jest ceną netto.
Odpowiadam na maile. Kupujesz od właścicielki nie od handlarza. Nie picuję samochodu na sprzedaż, nic nie ukrywam. Jeśli ktoś chce dodatkowe zdjęcia to proszę o podanie maila. W związku z licznymi technicznymi pytaniami sprawę sprzedaży scedowałam na mojego męża. Ale proszę o poważne telefony tel. 609 [zasłonięte] 444. Ze względu na idealny stan techniczny cena nie podlega znaczącym negocjacjom. Może być trochę taniej np. bez dodatkowych kół.
AKTUALNA WYCENA (do ubezpieczenia) EUROTAX, UWZGLĘDNIAJĄCA POCHODZENIE, STAN TECHNICZNY I PRZEBIEG PODANA W DOKUMENCIE Z PODSTAWOWYMI DANYMI (ostatnie zdjęcie),
TO 105 000 ZŁ (nie uwzględnia dodatkowych kół).
|