Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BMW 5 E39 [zasłonięte] 520i w idealnym stanie - Warszawa

28-01-2012, 12:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 14 499 zł     
Użytkownik eXecutte
numer aukcji: 2053165959
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1510   
Koniec: 26-01-2012 15:41:01
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam, mam do sprzedania BMW Serii 5 E39 520i. Produkcja 09.1996, rok modelowy według VIN 1997. Silnik benzynowy o pojemności 2,0 litra (rzędowy, sześciocylindrowy [M52B20], moc 150 KM, moment obrotowy 190 Nm) z Vanosem, nigdy nie montowany gaz, paliwo tankowane tylko na Statoil i BP.

Samochód sprowadzony z Niemiec w październiku 2008 roku, w Niemczech jeden właściciel. W Polsce nowy właściciel sprzedał go po pół roku z powodów finansowych, w maju 2009 kupiłem go ja z przebiegiem 238 000 km. Obecnie na liczniku jest niecałe 255 000 kilometrów, przez ponad 2 lata auto służyło mi głównie jako drugie, przez co przejechałem nim zaledwie 17 000 km. Rok temu robiona analiza spalin – wyszła idealnie.

 

 

Samochód jest bardzo zadbany i dobrze utrzymany. Lakier to dość rzadki na naszych drogach AlpinWeiss III utrzymany w świetnym stanie. Dodatkowe czarne winylowe paski po bokach dodają autu stylistycznej drapieżności, ale jeśli się komuś nie podobają może sobie ściągnąć. Auto bezwypadkowe, wszystkie szyby, reflektory, elementy blacharskie oryginalne. Silnik nie myty, żadnych wycieków, olej silnikowy od wymiany do wymiany bez dolewek. Pracuje cicho i równo, na biegu jałowym wskazówka obrotomierza nawet nie drgnie.

W samochodzie zabezpieczone są profile wewnętrzne, progi pokryte są specjalną warstwą gumy, aby zapobiec odpryskom kamieni.

 

Odkąd jestem właścicielem w samochodzie pojawiły się:

-Świece : Beru Ultra X (Maj 2009)
-Nowy akumulator 68Ah, 680A (Maj 2009)
-Węglowe filtry kabinowe Hart (Czerwiec 2009)
-Płyn hamulcowy DOT4 (Czerwiec 2009)
-Amortyzatory przednie Meyle (Lipiec 2009)
-Osłony i odboje przednich amortyzatorów Febi/Bilstein (Lipiec 2009)
-Odgrzybienie i nabicie klimatyzacji (Lipiec 2009)
-Klocki hamulcowe przednie Textar (Wrzesień 2009)
-Czujnik klocków hamulcowych Bosch (Wrzesień 2009)
-Wymieniony olej w skrzyni biegów BMW (Listopad 2009)
-Wymieniony olej w dyferencjalne Castrol SAF-XO (Listopad 2009)
-Tarcze hamulcowe przednie i tylne Zimmerman (Marzec 2010)
-Klocki hamulcowe tylne Zimmerman (Marzec 2010)
-Filtr Paliwa Bosch (Marzec 2010)
-Sportowy, bawełniany filtr powietrza SIMOTA OB-003 (Czerwiec 2010)
-Łączniki przedniego stabilizatora Febi/Bilstein (Sierpień 2010)
-Konserwacja sztywnych przewodów hamulcowych (Listopad 2010)
-Nowy przedni, lewy, dolny wahacz aluminiowy (Grudzień 2010)
-Tuleje gumowe przedniego stabilizatora Febi/Bilstein (Grudzień 2010)
-Nowe wycieraczki Bosch Twin i silniczek wycieraczek BMW (Grudzień 2010)
-Nowy zestaw uszczelek pokrywy zaworowej Victor Reinz (Luty 2011)

 

Wcześniej silnik jeździł na oleju Valvoline Max Life 10W40, obecnie skusiłem się na LiquiMoly SuperLeichtsLauf 10W40 - wymieniony w kwietniu 2011 przy 253 000 kilometrów wraz z filtrem oleju BMW. Olej wymieniany co roku po zimie na świeży – dla zasady.

 

Auto przeszło przegląd na początku października 2011.

 

 

Wyposażenie auta:

-Elektryczne szyby przednie

-Elektryczne i podgrzewane lusterka

-Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna z dogrzewaniem postojowym

-Radio BMW RDS + 6 Głośników

-Welurowa tapicerka
-Podłokietnik tylnej kanapy

-Welurowe Dywaniki BMW na lato

-Gumowe Dywaniki na zimę

-Przyciemniona (folią) tylna szyba

-Cztery poduszki powietrzne

-Centralny zamek z pilota
-System alarmowy z zabezpieczeniami

-Kontrola trakcji (z opcją wyłączenia)

-ABS + EBD

-Śruby zabezpieczające przed kradzieżą do kół

-Pełnowymiarowe koło zapasowe

-Komplet narzędzi w bagażniku
-Lewarek
-Gaśnica
-Apteczka

-Servotronic – inteligentne wspomaganie układu kierowniczego

-Inteligentne wycieraczki

-Pasy pirotechniczne

 

Auto ma dwa komplety oryginalnych kluczyków i cztery piloty od systemu alarmowego.

 

 

Koła na lato:

Alufelgi BMW 16-calowe z oponami Continental PremiumContact2 225/55/R16

 

Koła na zimę:

Alufelgi RIAL Motorsport (repliki od BMW M3) 16-calowe z oponami 2x Pirelli WinterSport oraz 2x Continental WinterContact 205/55/R16

 

 

W cenie dokładam także:
-Interfejs diagnostyczny BMW (można sobie kontrolować co się dzieje z autem na bieżąco, odczyt błędów w serwisie to nawet 200 zł – z tym urządzeniem po podłączeniu do laptopa można robić to o wiele innych rzeczy związanych z diagnostyką samemu)
-Oryginalny filtr powietrza (jeśli ktoś na przykład nie chciałby jeździć na głośniejszym bawełnianym)
-Przednie łączniki stabilizatora (wymieniłem w aucie na nowe, ale te są jeszcze bardzo dobre i może kiedyś się przydadzą)
-Drugi komplet oryginalnych dekielków BMW do felg
-Transmiter FM do iPoda z pilotem

 

 

Auto jeździ rewelacyjnie. Biegi wchodzą precyzyjnie (oczywiście jak na limuzynę), zawieszenie miękko i cicho wybiera nierówności, układ kierowniczy pracuje pewnie, elektronika nie szwankuje, hamulce są ostre. Wbrew opiniom o marce BMW zadbany egzemplarz nie jest drogi w utrzymaniu. W lato po mieście pali 10-11 litrów benzyny, w zimie 11-12 litrów na 100 kilometrów. W trasie przy rozsądnej jeździe potrafi zejść nawet do 7,5 litra, o czym sam się przekonałem jadąc zimą w góry. Nie posiadam do auta książki serwisowej, udostępnię za to wszystkie rachunki/faktury z zakupów części czy przeprowadzanych napraw.

Poważnie zainteresowanych zapraszam do umówienia się na oględziny na żywo w Warszawie i wtedy ewentualną, uargumentowaną negocjację ceny. Kup Teraz tylko po oględzinach auta!

 

Kontakt: Rafał 790-[zasłonięte]-250