BMW 540iA bez Vanosów
Sprzedam auto które używam od półtora roku, a kupiłem osobiście w Niemczech.
Jest to jeszcze silnik M62 4.4 bez awaryjnych Vanosów.
Z zewnątrz auto w bardzo dobrym stanie, w środku w stanie perfekcyjnym, technicznie perfekcyjne, poświęciłem mu wiele czasu oraz pieniędzy (w sumie mam faktury na 10.000zł na części, choć wydałem wiele więcej - nie na wszystko brałem faktury)
Z grubsza co zostało zrobione przez ostatnie półtora roku (20.000km):
- wymienione wszystkie możliwe uszczelki (jedynie stare zostały uszczelki pod głowicami), łącznie z uszczelkami całego układu dolotowego, oraz nową odmą ( na kolektorze) i separatorem oleju (pod kapą rozrządu) taka operacja to koło 3500zł (uszczelki, płyny, robocizna),
- Zawieszenie: gumy tylnego wózka, wszystkie wahacze przód i tył. Wszystko z najwyższej półki. Lemforder itd
- rok temu zamontowane przednie, oraz tylne oryginalne lampy poliftowe w doskonałym stanie (taki komplet to minimum 2000zł)
- również rok temu kupiłem felgi 18' Styling 69 z prawie nowymi oponami[zasłonięte]235 40 i 265 [zasłonięte] 35 1800zł.
- instalacja gazowa STAG na dwóch reduktorach montowana w firmie Pitec w Poznaniu kosztowała 5300zł, jest jeszcze na gwarancji
- nowe paski klinowe oraz napinacz,
- nowa pompa wody,
- nowy termostat,
- nowy czujnik położenia wałka rozrządu - ASO
- nowy przepływomierz,
- nowe sondy lambda,
- tarcze hamulcowe i klocki przód rok temu,
- olej i filtr w skrzyni biegów,
- nowy akumulator,
- i wiele innych...
BMW jest bezwypadkowe. Malowane były tylko 4 elementy w Niemczech. Technicznie nie wymaga absolutnie żadnego wkładu finansowego. Jedynie tylna klapa kwalifikuje się do wymiany lub malowania (standardowa rdza - żadnych dziur) dlatego cena auta jest stosunkowo atrakcyjna.
Nie będę się rozpisywać, że samochód jest od pasjonacika i drugiej takiej bawareczki nie znajdziesz bo pełno jest takich ogłoszeń, a jak później się okazuje to nawet na akumulator i porządny olej nie starczyło. Wiem, bo sam szukałem. Rozrządy w takich bawareczkach hałasują jak w 2.5 TDI, skrzynie szarpią jak... , "zawias" ostatnią wymianę pamięta w 2005r, kierownice powycierane, szyberdachy zepsute, katalizatory wycięte, ale na liczniku ledwo widoczne 199.000 bo połowa pixeli nie świeci...
W moich autach zależy mi na bezpieczeństwie i bezawaryjności dlatego wszystkie części kupuję oryginalne lub zamienniki z najwyższej półki. Mam 5 samochodów w tym dwa rodzinne, dlatego od dłuższego już czasu 540 stała się trochę niepotrzebna i podjąłem decyzję o sprzedaży.
Cena podlega drobnej negcjacji, mogę sprzedać auto 3.000zł taniej na oryginalnych felgach 17' z dobrymi oponami, oraz na oryginalnych lampach przód oraz tył.
Kontakt: 790-[zasłonięte]-415
Bardzo bogate wyposażenie min: webasto, nawigacja, zmieniarka CD, lusterka fotochromatyczne, podwójne szyby, fotele skórzane sportowe m-pakiet, itd..., szczegóły poniżej:
VIN: WBADJ61080BZ10710