Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BMW 540i E34 V8 M60B40 DRIFT SPEC + KOŁA + TURBO

19-07-2015, 3:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 15 000 zł     
Użytkownik Piotrek_666_2
numer aukcji: 5515443745
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 5270   
Koniec: 19-07-2015 03:08:02

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1990
Przebieg (km): 150000
Pojemność silnika (cm3): 4000
Moc silnika (KM): 300
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Model: BMW E34 "Drift Spec"

 

Modyfikacje: Silnik: M60B40 - kompresja książkowa (zapraszam z miernikiem), wymienione: uszczelki dekli, cewek - nie traci grama oleju,, poliuretanowe poduszki silnika, fajki + świece, ostatnio też czujnik wału,

 

Układ dolotowy: ori BMW e34 540i Układ wydechowy: ori kolektory e34, dalej wydech przelotowy 3.5-3 cale

 

Układ paliwowy / wtryskowy: pompka paliwa ori od BMW 540i

 

Układ chłodzenia: NOWA chłodnica z BMW 540i E34 (jest w chu* wielka), sprawne wisko, dodatkowy 2 biegowy wentylator pchający przed chłodnicą, przycisk w kabinie umożliwiający załączenie na stałe 2 biegu wentylatora

 

Układ napędowy: skrzynia ZF 5 biegowa z BMW 530i e34 V8 (w drifcie 6 bieg i tak nie potrzebny a skrzynia dużo trwalsza, łatwo dostępne części, nie to co getrag), tarcza sprzeglowa z okładzinami kevlarowymi, krótki most zaspawany TIG-iem

 

Zawieszenie: Zawieszenie sportowe kompletne MTS (obniżenie chyba 80/60, nie wiem ile dokładnie ale jest wystarczające), przestawione dolne wahacze na większy rozstaw, górne wahacze e32, camber-plate'y, solidna rozpórka, dystanse przód (chyba 15mm) i tył (jakieś 30-40mm jeszcze zmierzę), tylne koła mocowane w układzie szpilki+nakrętki (szpilki na stałe zamocowane w dystans), wszystkie gumy zawieszenia zmienione na czerwone poliuretany, jacking point z tyłu pod zderzakiem - pozwala zwykłą żabą podnieść cały tył auta w celu szybkiej wymiany kół,

 

Układ kierowniczy: przerobione "wąsy" (ramiona zwrotnic), środkowy drążek od e32, wydłużone drążki kierownicze wykonane ze stali wysokogatunkowej na CNC, ogólnie jest sporo większy skręt

 

Układ hamulcowy: Przy swapie wymiana tarcz i klocków na nowe, tarcze nawiercane zimmermann sport, hamulec ręczny hydrauliczny, wymiana płynu na DOT4

 

BODY KIT i wnętrze: poszerzenia nadkoli żeby wszystko się mieściło, buda polakierowana w czarny półmat (lakier akryl, pigment czysta czerń), zegary BMW 540i, Fotel kierowcy kubełkowy BIMARCO FUTURA z homologacją FIA do 2019 roku, pasy 4 punktowe szelkowe, z wnętrza wywalone wszystko co zbędne

 

Do auta dokładam w komplecie: 3 alufelgi 17 cali (2 na aucie z oponami Pirelli 215/40), 4 alufelgi 16 cali (2 na aucie), 12 felg 15 cali.

 

Jest to świetny zestaw na rozpoczęcie przygody z driftem, nic więcej poza paliwem i dobrymi chęciami nie potrzeba. Auto absolutnie bezawaryjne i bezproblemowe. Po zeszłym sezonie zmieniony olej, auto zalane świeżym Gulf Racing 10W60. Na pytania odpowiem pod numerem 791[zasłonięte]801. Auto do obejrzenia w Warszawie, warunkiem jazdy testowej jest wpłata zaliczki w wysokości połowy ceny i bezzwrotna wpłata 100 zł na paliwo inaczej mogę co najwyżej przewieźć na prawym fotelu.

Dla kogoś chcącego rozwijać dalej ten projekt mam sporo części. Między innymi posiadam części do "uturbienia" tego auta, takie jak komputer "stand alone" VEMS V3.6 w konfiguracji 8+8, 8 szt. wtrysków LUCAS/DENSO 460CC MJY100460, Turbosprężarka BorgWarner S300SX S360, kupujący auto ma pierwszeństwo do zakupu tych fantów, ceny preferencyjne.