Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BMW 530d e39 LIFT mocno doinwestowana, opłacona Wa

07-07-2015, 1:13
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 17 900 zł     
Użytkownik uni_trans
numer aukcji: 5477601469
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 303   
Koniec: 07-07-2015 01:31:44

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2001
Przebieg (km): 380000
Pojemność silnika (cm3): 2993
Moc silnika (KM): 193
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Kombi
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sprzedam BMW 530dA

 

 

Samochód w moim posiadaniu od 2 lat i w tym czasie przejechałem nim ok. 30 000km więc zdążyliśmy się już trochę poznać.

 

By nie marnować Państwa czasu postaram się w dość szczegółowy sposób opisać stan samochodu, auto jest z marca 2001.

Silnik i skrzynia biegów:

Zaraz po zakupie wymienione wszystkie filtry i olej na Castrol 5W40 (auto nadal jeździ na pełnym syntetyku). Dodatkowo wymieniona odma w silniku. Zrobiona diagnostyka komputerowa w celu zbadania korekcji na wtryskiwaczach, wszystko było ok. W skrzyni biegów zrobiona na nowa adaptacja i to w zupełności wystarczyło. Skrzynia biegów dział bez zarzutu a to ważne przy produktach GM, była naprawiana przez poprzedników. W marcu 2014 przeprowadzona naprawa turbosprężarki,dodatkowo z poprawnym ustawieniem kierownicy od zmiennej geometrii łopatek. Prędkość maksymalna na GPS to 227km/h po tym zabiegu przy okazji zmienione wszystkie filtry i olej. Po wakacjach zmieniony termostat EGR na produkt firmy BEHR. Przy okazji zmienione obie poduszki pod silnikiem na produkty firmy Febi, część na pierwszy montaż. Co jakiś czas wlewane jest preparat do pielęgnacji układów wtryskowych LiquiMoly, ostania diagnostyka komputerowa nie ujawniała żadnych nieprawidłowości.

 

Zawieszenie i układ kierowniczy, hamulce:
Polskie drogie nawet na tak trwałym zawieszeniu jakim jest to w BMW e39 potrafią odcisną swoje piętno. Przez cały okres użytkowania wymieniłem: górne mocowania amortyzatorów przednich, łączniki stabilizatora, drążki kierownicze, ustawiono wtedy geometrię. Wszystkie części to MEYLE HD. Z przodu zamontowane są 3000km temu nowe tarcze Zimmermanna do nich nowe klocki, z tyłu wymieniałem same klocki. Felgi na samochodzie to STYLING 81, chyba jedne z ładniejszych, opony TOYO z 2010 roku w rozmiarze 235/45/17.

Wnętrze i wyposażenie dodatkowe:
W tej wersji auto posiada skórzaną beżową tapicerkę w ładnym stanie, Przednie fotele są podgrzewane, wykończenie w drewnie w bardzo ładnym stanie, we wnętrzu nic nie jest połamane, podrapane itp. Przyjemnie się w nim pop prostu siedzi podróżuje. Radio posiada opcję czytania płyt CD. Dodatkowo w samochodzie zamontowany jest dodatkowy alarm współpracujący z fabrycznym pilotem. Jestem w posiadaniu trzech kluczy z pilotem i 2 serwisowych a więc w sumie jest ich 5. Dodatkowo jest też pilot do Webasto. Z moich oględzin wynika, że żadna z 6 poduszek powietrznych nie była wystrzelona. Klimatyzacja sprawna, klawisze w panelu Climatronic nie połamane, wszytko działa jak powinno. W tylnych drzwiach rolety przeciwsłoneczne, wszystkie 4 całe i sprawne.

 
Karoseria:
Kupując auto byłem świadom, że nie wszystkie jego elementy posiadają fabryczną powłokę lakierową. Malowana była podajże maska i jedne drzwi. Z drugiej strony brak oznak korozji utwierdził mnie w przekonaniu, że nawet jeśli przeprowadzono naprawy to były one zrobione fachowo. Obecnie lakier na samochodzie wygląda bardzo ładnie, atutem jest nieskorodowany rant tylnej klapy, brak korozji na rantach drzwi i maski a to nie jest takie oczywiste w BMW e39. W samochodzie zmienione niedawno są także wycieraczki na produkt BOSCH'a i żarówki w xenonanach.

Dbałem o auto i nigdy nie oszczędzałem na serwisie, więc jestem przekonany, iż nowy nabywca jeśli choć trochę lubi markę BMW, a także dynamiczne podróżowanie będzie w pełni zadowolony. Zapraszam do oględzin, jednak zaznaczam, że nie jest to nowe auto i na pewno coś jeszcze można by było w nim poprawić.W samochód zainwestowałem około 5000zł i na większość napraw mam faktury.

 

Więcej informacji podam przez telefon: 723[zasłonięte]573

 

Galeria zdjęć:

 

darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków