Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BMW 518i E28 Zabytek, rarytas

19-03-2015, 16:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 21 000 zł     
Użytkownik samegrubasy
numer aukcji: 5171151543
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 866   
Koniec: 19-03-2015 15:09:38

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1987
Przebieg (km): 406000
Pojemność silnika (cm3): 1800
Moc silnika (KM): 105
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Tak
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

BMW 518i e28
Rocznik: 1987
Przebieg: 406000 km
Pojemność: 1800 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Moc: 105 KM

 

Na sprzedaż mam BMW 518i e28 z 1987 r.
Samochód nazywa się Zygfryd na cześć swojego pierwszego właściciela.
Śmiało mogę stwierdzić, iż jest to jedno z lepiej zachowanych e28 w Polsce.

Auto pochodzi z rynku niemieckiego, gdzie miało jednego właściciela do 370 000 km przebiegu. Potwierdzeniem jest książka serwisowa z epoki.
Auto do Polski sprowadził właściciel portalu klasyczny.com, jakiś czas później sprzedał koledze, który zainwestował w auto kilkanaście tysięcy złotych. Klasyczny.com tak tęsknił za autem iż odkupił je od kolegi, a później auto trafiło do mnie.
Auto nie wymaga absolutnie żadnego wkładu finansowego.
Jest projektem ukończonym, wymagającym tylko i wyłącznie od nowego właściciela weekendowych wypadów.

Silnik:
Auto wyposażone jest w silnik M10 o pojemności 1800 cm³ i mocy 105 KM.
Silnik pracuje jak w momencie opuszczenia fabryki, dźwięk jest miły dla ucha, nic nie klepie, stuka czy puka. Jednostka nie wykazuje żadnych oznak zużycia.
Ogólnie wiadomym faktem jest to iż ten silnik przy regularnych wymianach płynów jest wieczny.

Zawieszenie:
Po kompletnej rewizji, wymianach. W stanie idealnym.

Układ hamulcowy:
Bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Po wymianach.

Układ napędowy:
Skrzynia biegów, dyfer, sprzęgło (nowe) – stan idealny.

Układ kierowniczy:
Bez wspomagania, stan idealny

Karoseria:
Idealny lakier, kolor głęboki – pięknie wygląda w słońcu.
Podłoga, progi, kielichy – stan idealny.
Brak jakichkolwiek oznak rdzy (jedno ognisko korozji o wymiarze 1 cm na drzwiach – łatwe do usunięcia).

Wnętrze:
Utrzymane w zielonej kolorystyce.
W klimacie lat 80-tych.
Piękny klimat w trakcie jazdy.

 

Telefon: +48 [zasłonięte] 450 992
Miejscowość: Wrocław