Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BMW 328i w oryginalnym stanie

11-05-2014, 12:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9 000 zł     
Użytkownik pchor_1
numer aukcji: 4191024008
Miejscowość Pabianice
Wyświetleń: 2030   
Koniec: 11-05-2014 12:55:56

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1997
Przebieg (km): 227000
Pojemność silnika (cm3): 2800
Moc silnika (KM): 192
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Niebieski
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Szyberdach, Radio+CD, Lakier metallic, Hak, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Mam do sprzedania BMW e36 z fabrycznie wyposażony w silnik 2.8 (nie żaden swap). Znawcy marki wiedzą, że jest to jeden z najbardziej udanych silników BMW. Samochód nigdy nie jeździł na instalacji gazowej, a zużycie oleju od wymiany do wymiany to około 0.5l na około 15000km. Olej to Castrol Edge Sport 0w40. Silnik jest w bardzo dobrej kondycji i bardzo równo i płynnie wchodzi na wyższe obroty. Skrzynia biegów chodzi płynnie i bez zacięć.

Układ wydechowy jest nadal w 100% FABRYCZNY! Co praktycznie nie jest już spotykane w tym modelu ze względu na korozję lub częsty tuning.

W ostatnie wakacje zrobiłem trasę łącznie 2000km do Stuttgartu i z powrotem. W obie strony tylko dwie 20 minutowe przerwy na tankowanie. BMW nie sprawiało żadnych problemów, na niemieckiej autostradzie spokojnie rozpędzało się do 200km/h i można było jeszcze szybciej ale bałem się, że samochód zacznie zmieniać geometrię lusterek :)

Auto posiadam od listopada 2011r. Kupiłem z przebiegiem 189tys km i raczej na tyle wyglądał. Od momentu zakupu poza standardowymi wymianami oleju i filtrów, wymieniłem tarcze i klocki hamulcowe z przodu.

Na chwilę obecną do zrobienia są drobne poprawki blacharskie w typowych dla tego modelu miejscach tj. pasy pod światłami z przodu i z tyłu, a także nadkola. Dziur nie ma, ale rdza już zaczyna wychodzić spod lakieru. Ponadto od dłuższego czasu zepsuty jest czujnik poziomu paliwa w zbiorniku.

Do BMW dokładam komplet opon zimowych na felgach stalowych, również 16 calowych.

Pomimo tego, że samochód wymaga już pewnych nakładów żeby nadal pięknie się prezentował jako prawie już youngtimer, to zapraszam do oglądania i zakupu. W obecnych czasach praktycznie jest już niemożliwe, żeby znaleźć model e36 z bardzo mocnym silnikiem i jednocześnie żeby nie był zajechany, po poważnym wypadku albo poddany tzw. tuningowi.

Nie interesuje mnie zamiana.

tel. 501[zasłonięte]824.