BMW E36 328i COUPE + LPG. Pełny M-pakiet, zawieszenie M-technik. Auto posiadam od ponad 1,5 roku. Jest mocno doinwestowane i bez żadnych wad ukrytych w bardzo dobrym stanie .
Więcej zdjęć pod adresem: serue36.pxd.pl/album/41198/1/bmw-e36-328i Silnik M52B28 – sześciocylindrowy, rzędowy na łańcuchu rozrządu (nie wymaga wymiany rozrządu) Pojemność skokowa 2.8Moc = 193 KM
Moment obrotowy = 280 NMSkrzynia biegów AUTOMATYCZNA Kolor COSMOSSCHWARZ-METALLIC Wyposażenie: - sekwencyjna instalacja gazowa – znakomicie działająca orientacyjne spalanie to (l/100km): trasa = 10, cykl mieszany zgodnie z przepisami = 12 cykl mieszany przy dynamicznej jeździe (poza terenem zabudowanym 140-170 km/h) = 13 miasto = 14 - skrzynia automatyczna 5-cio biegowa plus jeden ,,nadbieg” - Alufelgi: Lato fioletowe 17 cali, zima srebrne 16 cali - ABS - ASC+T (pełna kontrola trakcji) - 2 x poduszka powietrzna - Elektryczne szyby i lusterka - Podgrzewane lusterka (nawet przy mrozach -30 st lusterka masz czyste w max kilkadziesiąt sekund po uruchomieniu silnika - Wspomaganie kierownicy - Komputer pokładowy - Klimatyzacja automatyczna: Klimatronic dwustrefowy - Półskórzane fotele sportsize - Mocniejszy alternator (80A wymieniony na 140A) - Sportowe nacinane tarcze hamulcowe ATE Power Disc
- Radio LG z odtwarzaczem płyt CD oraz MP3 i wejściem na pendrive + gratis dodaję oryginalne radio na kasety BMW RDS.
- instalacja pod wzmacniacz i subwoofer (wzmacniacz i subwoofer Blaupunkt mogę dorzucić za dopłatą) Auto porządnie doinwestowane w super stanie, prowadzę sobie kosztorys co kiedy i przy jakim przebiegu było wymieniane: dla chętnych wyślę na maila. Auto to pełen oryginał, dokładnie tak jak go widać na zdjęciach w srebrnych felgach, wyjechał z salonu BMW, wymieniłem tylko tylne lampy, gdyż oryginalne średnio mi się podobały.
Z ważniejszych rzeczy auto ma wymienione:
- przednie tarcze hamulcowe wentylowane i nacinane ATE Power Disc oraz klocki ATE (ok. 5 tys km temu)
- tylne tarcze i klocki hamulcowe TRW (ok. 5 tys km temu)
- chłodnica wody oraz klimatyzacji BEHR (ok. 12 tys km temu)
- pompa wody z metalowym wirnikiem (ok. 3 tys km temu)
- paski GATES alternatora, wspomagania, klimatyzacji, pompy wody oraz ich rolki prowadzące (ok. 5 tys km temu)
- diodowe oświetlenie wnętrza
- pompa paliwa (ok. 5 tys km temu)
- przednie zawieszenie: wahacze, końcówki drążka kierowniczego, łączniki stabilizatorów (ok. 8 tys km temu)
Prowadzi się bardzo stabilnie bez jakichkolwiek stuków i nieprzyjemnych dźwięków, kilka miesięcy temu był robiony kapitalny remont przedniego zawieszenia na podzespołach Lemforder i Mayle, skrzynia automtyczna zmienia biegi płynnie bez szarpnięć.
Cena auta podana na srebrnych oryginalnych felgach 16 calowych lub na fioletowych felgach 17 calowych (po kapitalnym remoncie: prostowanie, pisakowanie, malowanie proszkowe w czerwcu 2011r) Tel. kontaktowy – 696 [zasłonięte] 299 (t-mobile) lub 725 [zasłonięte] 391 (plus)Po wstępnych oględzinach auta naturalnie możliwe są negocjacje w granicach rozsądku. Ewentualnie rozważę zamianę, ale tyko na dużo tańszy samochód lub motocykl.
Dodatkowe zdjęcia pod adresem: serue36.pxd.pl/album/41198/1/bmw-e36-328i
Zapraszam na przejażdżkę i pozdrawiam wszystkich potencjalnych klientów