Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

bmw 325i Turbo - jedyne takie na allegro

15-01-2015, 14:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 10 500 zł     
Użytkownik Lewy066
numer aukcji: 4952821304
Miejscowość Długołęka
Wyświetleń: 4703   
Koniec: 15-01-2015 14:23:57

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1989
Przebieg (km): 220000
Pojemność silnika (cm3): 2500
Moc silnika (KM): 250
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Liczba drzwi: 2/3
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Wspomaganie kierownicy, Radio+CD, Reflektory ksenonowe, Alufelgi
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam

 

Do sprzedania mam nietuzinkowy samochód.... BMW e30 325i Turbo. Obecnie chyba jedyna na allegro.

Samochód w moich rekach od 6 lat. Auto budowałem osobiście od podstaw. Buda bardzo zdrowa.

Jednostka napędowa to odprężone m20B25. Turbina to oryginał z nissana Skylina z lekkim wirnikiem ssącym. (bardzo szybko wkręca się na obroty). Doładowanie to stałe 0,4 Bara a w PEAKu dochodzi do 0,6. Wszystko wysterowane komputerem zewnętrznym. Intercooler za przednim pasem w miejscu chłodnicy oleju. Chłodnica oleju przeniesiona wyżej za nerki (przed chłodice główna). Chłodnica to największa aluminiowa chłodnica sprowadzona z USA firmy CX Racing. Dodatkowo dołożony wentylator SPAL pomiedzy IC a chłodnica, załaczany dodatkowym włacznikiem.

Zawieszenie:

Beemka jest obnizona...(-80/-60).Zawias to TA Technix. Na tylnej osi poliuretany. Założone ma koła 15" (kupowane jako nowe). Opony 195/55/15... no coż... nadaja sie jedynie do dopalenia.

Wnętrze:

-przedni prawy fotel to Sportsitz, lewy to RECARO z bardzo rozbudowana regulacją ustawień (łacznie z podparciem bocznym)

-tylna kanapa z podłokietnikiem. Deska niestety popękana od słońca. (w zestawie daje drugą w idealnym stanie)

Mała kierownica VICTOR.

Wydech:

Od turbiny idzie 2,5 calowy wydech z nierdzewki robiony przeze mnie. W połowie auta łaczy sie z cichym seryjnym wydechem z 2 rurami. Mozna poszalec i zrobić do samego końca z nierdzewki ale wtedy w aucie robi sie głosno.

 

Samochód z zewnątrz wygląda zupełnie normalnie (takie było założenie). Nie był budowany do latania bokami na zawodach a do dawania frajdy z jazdy i utarcia nosa właścicielom mocniejszych furmanek (bezcenne uczucie widząc ich miny na następnych światłach) ;)))

Wnętrze kompletne.

 

Osiągi: do pierwszej 100 poniżej 7sek. Do 190 w 18sek, to co ja nią jechałem to zamknąłem licznik (oczywiście na niemieckich autostradach ;))) . Zamykając licznik dostępne jest jeszcze ok 700 obr do czerwonej skali a to za sprawą dłuuugiego mostu. Most bez szpery ale i tak łatwo daje sie kontrolować w poślizgu. W poślizg łatwo wprowadzić auto poprzez dodanie gazu (1 i 2 bieg). W taka pogodę jak teraz jest to nawet i na 3 sie da... ale to już baaardzo niebezpieczne (prędkości powyżej 100km/h).

 

Samochód używany baaaaardzo rzadko. Przez zime stoi w garażu.

Zapraszam do obejrzenia auta i jazdy próbnej.Mam bardzo duzo zdjęć z budowy auta. Na jazdę próbną zapraszam tych co są zdecydowani i nie dostali prawa jazdy wczoraj.

Więcej info pod nr tel: 668-[zasłonięte]-523

NIE INTERESUJE MNIE ZAMIANA. BMW to moje 4 auto i kolejne mi nie jest potrzebne.