Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BMW 325i CABRIO + HARDTOP

04-10-2014, 18:56
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 20 000 zł     
Użytkownik Ryba-c20n
numer aukcji: 4626203464
Miejscowość Bydgoszcz
Wyświetleń: 1656   
Koniec: 04-10-2014 18:59:41

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1994
Przebieg (km): 159000
Pojemność silnika (cm3): 2490
Moc silnika (KM): 192
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Kabriolet
Liczba drzwi: 2/3
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Podgrzewane fotele
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Link do zdjęć z czerwca (autodetaling) - http://www.krucza18.pl/auto-detailing/realizacje/bmw-3-cabrio-ceramic-pro-9h Witam, do sprzedania moje BMW e36 325i (192 km) M-pakiet Cabrio z 94 roku. Samochód 4 lata temu został całkowicie rozebrany, karoseria została wypiaskowana oraz auto zostało pomalowane na piękny czarny metalic, co za tym idzie auto nie ma rys zadrapań itp…. W związku z tym auto posiada warstwę około 230 mikronów (to tak jakby ktoś chciał sobie zmierzyć, mam miernik na miejscu). Na aucie nie ma żadnego szpachlu, nadkola tylne bardzo zdrowe i oryginalne. Oczywiści do tego pełna konserwacja podwozia, kieszeni drzwi oraz profili zamkniętych. Co do wnętrza - wnętrze zostało na nowo obszyte skórami w związku z tym tapicerka jest jak nowa bez żadnych przetarć czy pęknięć. Fotele sportzitze. Auto wyposażone jest w klimatyzację manualną, pełen komputer, elektrycznie sterowane szyby, elektrycznie sterowane lusterka, centralny zamek z pilotem (oryginal BMW), czujniki parkowania z tyłu, radioodtwarzacz, CD, MP3, USB, firmy Clarion z możliwością połączenia telefonu przez BT, wraz z mikrofonem zamontowanym na osłonie kolumny kierowniczej, 6 głośników (z przodu system, z tyłu dwa głośniki + wzmacniacz i soobwoofer zaszyty w tylnym siedzeniu tak aby nie zajmował miejsca). Mechanika – silnik pracuje aksamitnie cichutko, vanos chodzi jak się należy czyli cicho i czuć jego sprawność w trakcie przyspieszania, silnik nie pobiera ani grama oleju od wymiany do wymiany stan jest zawsze taki sam (olej Valvoline 10w40 zmieniam zawsze co 5 tyś kilometrów albo raz do roku bo czasem nie uzyskuje takiego przebiegu rocznego), wszystko oczywiście suchutkie, skrzynia biegów działa precyzyjnie, biegi wchodzą jak się należy. Wydech orginał wraz ze sprawnymi katalizatorami. Zawieszenie bez żadnych luzów, zamontowany jest zestaw zawieszenia gwintowanego, wszystko ustawione tak aby można się było swobodnie poruszać po naszych drogach (nie wiesza się na żadnych progach zwalniających czy krawężnikach). Dach sprawny, nie cieknie (zamontowana nowa szyba tylna z atestem) – dach impregnowany 2 razy do roku preparatem autodetalingowym, uszczelki konserwowane zawsze przy impregnacji. W czerwcu tego roku auto zostało poddane detalingowi w Bydgoszczy przy ul. Kruczej 18 (pełna korekta lakieru wraz z zabezpieczeniem warstwą ceramic pro 9h na co posiadam stosowny certyfikat. Zapewnia ona odporność na zarysowania oraz dzięki właściwościom hydrofobowym powoduje skraplanie się wody na lakierze, co za tym idzie pojazd dłużej pozostaje czysty i łatwiej jest dbać o jego czystość). Felgi to klasyczne 5 ramion z wypolerowanym rantem i zabezpieczonym ceramic pro 9h w rozmiarze 16’’. Felga nie za duża ale dzięki większemu profilowi jedziesz komfortowo po polskich drogach. Auto ma wymienione lampy przez poprzedniego właściciela – przyzwyczaiłem się. Jeśli chodzi o jakiekolwiek wymiany w aucie to 90% założonych części jest ori z serwisu BMW, reszta to np.: Lamforder. Na większość rzeczy posiadam rachunki, choć napraw nie było wiele. Wymieniiłem: poduszki silnika i skrzyni biegów (oryginały BMW), łącznik elastyczny wału (oryginał BMW), uszczelka pokrywy zaworów (Victor Reinz), wszystkie uszczelnienia skrzyni biegów (oryginały BMW), olej w skrzyni biegów i moście tylnym, uzupełniłem wszystkie brakujące zaślepki i pierdółki (wszystko oryginały z BMW) . Ponieważ BMW może być nękane tematem przegrzewania się to informuje że silnik nie był nigdy przegrzany. Na wszelki wypadek wymieniłem termostat (Wurthera), pompe wody (Reville), oraz Wiskoze (Zachs). Klima jest nabita i odgrzybiona a dwa lata temu zakupiłem nowiutki kompresor (nie jakiś regenerowany). Kupujesz samochód od właściciela, nie z komisu czy od handlarza. Sytuacja na rynku BMW jest różna. Ja szukałam mojego egzemplarza ponad 3 miesiące, oglądałem na ten czas prawie wszystkie w Polsce egzemplarze poruszając się z miernikiem lakieru i mieląc tysiące kilometrów. Samochód jest garażowany i użytkowany sporadycznie. Nigdy nie używany zimą a jak zdarzyło się mu zmoknąć to przypadkiem jak deszcz gdzieś spadł w trasie. Ubezpiecznie świeżo wykupione, przegląd zrobiony w sierpiu. Doprowadzenie auta do obecnego stanu pochłonęło mnóstwo czasu i pieniędzy. Cena za auto to tylko część tego co zostało włożone w samochód. Jeśli szukasz naprawdę zadbanego 325i cabrio to zapraszam do obejrzenia mojego egzemplarza. Do auta dokładam Hardtop w kolorze auta. Osobiście nie używam go bo nie jeżdżę zimą. Pozdrawiam Mariusz (516-[zasłonięte]-356).