Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BMW 325Ci Cabrio M pakiet e46

11-05-2015, 12:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 28 000 zł     
Użytkownik pawell1995
numer aukcji: 5316963726
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 1205   
Koniec: 11-05-2015 11:21:07

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2001
Przebieg (km): 190000
Pojemność silnika (cm3): 2491
Moc silnika (KM): 192
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
Typ: Kabriolet
Liczba drzwi: 2/3
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam, mam na sprzedaż swoje prywatne auto BMW 325Ci, pojazd w moim
posiadaniu od 14.03.2014 przez ten czas przejechałem nim blisko 30 tys. km.
 Samochód mimo 14 lat dalej legitymuje sie świętną sprawnością jak przystało na 6 cylindrowe
 świetnie wyważone silniki BMW, do pierwszej setki rozpędzi sie w blisko 8 sek a prędkości rzędu 200km/h nie robią na nim wrażenia.
O samochód dość pedantycznie, dbałem może dlatego że jest to mój pierwszy samochód lub też dlatego że jestem fanem marki,
karoseria myta bezdotykowo zabezpieczona woskiem soft99, dach myty ręcznie czyszczony cleanerem do dachów ori BMW i impregnowany preparatem marki Sonax,
wnętrze odkurzone czyste pozbawione plam czy przebarwien fotele mleczkowanem  sonaxem.
Auto naprawiane przezemnie osobiscie znam je od podszewki, serwisowane na częściach jakości OEM lub dobrych zamiennikach.
Silnik M54 przechodzi pozytywnie test Vanos leak Inpą pracuje na Motulu pełnym syntetyku max 15 tys. km , w sterowniku brak brak błędów. Odpala kiedy tego chcemy, wkręca się na obroty aż miło i piekny dźwięk od tyłu za sprawą
środkowych rur eisenmann x-pipe które zastąpiły środkowe tłumniki przez co dźwiek delikatnie sie zmienił ale nie jest uciążliwy w trasie,
2 katalizatory obecne na pokładzie i koncowy tłumnik.
Dach hydrauliczny w pełni elektryczny sprawnie sie otwiera w ok.20 sek z pilota, wkładki zamka, czy też z kokpitu. Nie przepuszcza wody do środka.
Mechanizmy smarowane smarami teflonowymi, uszczelki zabezpieczane preparatami sylikonowymi.
Samochód posiada instalacje LPG co sprawi że koszt przejechania 100km ze średnim spalaniem 13l PB spadnie z 60zł na 30 dzięki super dopasowanym podzespołom instalacji jak i prawidłowosci
montażu odpowiednich przedłużek do dysz wtryskiwaczy by samochód gustownie bez falowania pracował na wolnych obrotach :), oczywiście wlew przy wlewie paliwa,
Butla w kole do której mieści sie 37l co pozwala na przejechania sprawnie bez mulenia 210km w trybie miejskim, a blisko 300km w trasie.
Samochód pochodzi ze stycznia 2001 roku, w 2009 sprowadzony do Polski.

 

Z wyposażenia niema szaleństw ale znajdziemy tutaj:
-Reflektory xenonowe
-Oryginalny M-pakiet w skład którego wchodzą zderzaki, listwy progowe, podstopnica, gałka zmiany biegów, kierownica trój ramienna multifunkcyjna.
-Tempomat
-Radio BMW Buisness ze zmieniarką na 6 Audio CD (aktualnie odłączona i zastąpiona czytnikiem USB na MP3)
-Lampy ledowe (oklejone czerwoną folią Oracle)
-Podgrzewane fotele regulowane w 8 płaszczyznach z elektrycznie regulowanymi zagłówkami i pamiecią na 3 kierowców czarna skóra.
-Manualna sprawna klimatyzacja
-Nagłośnienie Harman Kardon 9 głośników
-4 Poduszki powietrzne
-System kontroli trakcji
-18" felgi Ori BMW Styling 67 (świeżo po minimalnym prostowaniu felg i wyważeniu i polerowaniu rantów na błysk)
-Przygotowanie pod Hardtop
-Komputer pokłądowy OBC
-Listwy wewnętrzne matowe aluminium
I abs podłokietnik itd to co mają wszystkie 3er.

 

Przez okres w moich rękach samochód został pozbawiony paru bolączek jak i dostał pare nowych części mianowicie od początku:
-Po zakpie Olej 5w40 Motul X-clean, wycieraczki Valeo aero, śruby zabezpieczające do alufelg, filtr powietrza, kabiny, olejowy Nowe żarniki xenonowe d2s 6000K
-Prawy wahacz przód Delphi+tylnia tuleja Delphi, Poduszka pod silnik
-Obudowa filtra powietrza wymieniona z powodu połamanych zaczepów, nowy zamek tylniej klapy bo nie działło otwieranie z pilota,
-Naprawa systemu mycia reflektórów (wymiana sparciałych oringów)
-Dołożony xenon HB4 do halogneów (palniki 4300K halogeny przyciemnione folią)
-Polerowanie całego nadwozia+ usunięcie purchli z wewnętrznego progu od strony kierowcy
-Nowy akumulator Cartechnic, nowa przetwornica ringów ccfl
-Regeneracja przekładni kierowniczej co jest czesto przypadłością w tych modelach, nowy atf febi
-Płyn chłodniczy g11
-Wahacz lewy Delphi + tylnia tuleja
-Nowe cięgno otwierania maski aso
-Łożysko koła Lewy tył Ruville + śruby do kątów na dwie strony (oczywiście zbieżność przód tył kąty z tyłu ustawimy bez problemu, wszystko chodzi jak należy)
-Nowe opony na przód Uniroyal rain sport 3 z tyłu Continental 5 letnie po 4mm
-Klocki z przodu Jurid white ceramiczne( nie pylą zawsze czyste felgi)+ nowe obydwa czujniki zużycia TRW + blaszki rozprężajace zaciski ATE
-Nowa Pompa wspomagania
-Nowy przepływomierz VDO Siemens ( jest to oryginał ze zeszlifowanym logo BMW) o tysiąc tanszy jak oem :)
-Wymiana płynu hamulcowego, nowe klocki tył Ate,
-Nowy presostat klimy OEM
-Pozbycie sie nieszczleności w dolocie:
    -Nowy separator odmy Febi
    -Nowe 3 odmy OEM, Topran (stara została tylko zrzutowa do skrzyni korbowej ponieważ była dobra)
    -Nowe uszczelki pod kolektor ssący
    -Nowa uszczelka pod przepustnice OEM
    -Nowe oringi rozdzielacza powietrza 6szt OEM
    -Oring bagnetu OEM
    -Wymieniona uszczelka podstawy filtra oleju
    -Nowe rolka z łożyskiem paska wielorowkowego Ruville
-Wymiana uszkodzonej elektronicznej przepustnicy, aktualizacja sterownika silnika nowym softem z 2004 (poprawa pracy na pb w dolnym zakresie obrotów)
-Nowe obudowy kluczyków Huf+nowe akumulatorki panasonic vl2020
-Nowy zawór biegu jałowego Bosch (OEM bez loga BMW)
-Lewa koncówka drążka SWAG
-Lakierowanie zderzaków przód+tył (przód zrobiony na gładko bez dziur opcja montażu tablicy na tasmie do luster lub na kratce)
-Piasta lewy przód z łożyskiem Ruville
-Nowy filtr paliwa wraz z regulatorem ciśnienia Bosch
-Wymiana 15 na 17 tulej tylniego wózka wahaczy dyfra (niema uczucia że coś sie urwie zaraz :))
      Auto nie posiada bolączki e46 czyli pękającej budy przy mocowaniu wózka wszystko fabryka
-Łożysko koła prawy tył Fag
-Nowy osuszacz klimatyzacji NRF (klima sprawna nabita)
-Nowe świece NGK Laser platniium 4 elektrodowe (Oem wyjąte z silnika również NGK)
-Komplet kół stalowych z oponami zimowymi pirelli
-Dywaniki gumowe na zime
-różne tam spineczki do listwy zewnetrznych, slizg zderzaka i takie różne małe rzeczy

Dodatkowo zakodowane zostało:
-Selektywne otwieranie szyb
-Otwieranie dachu z pilota
-Panik Modus odstraszanie z pilota
-Odprowadzanie światłami przeniosene z mijania na halogeny i ringi
-Side marker światła obrysowe
-Stroboskowe światła awaryjne
-Podwójne kliknięcie otwierania z pilota powoduje otwarcie szyby kierowcy w celu ułatwienia wsiadania w ciasnych miejscach

-Autoryglowanie zamków po przekroczeniu 16km/h


Instalacja LPG zamontowana w październiku 2014 z podzespołów:
-Reduktor KME Silver
-Wtryski Hana
-Ecu Stag 300

To by było na tyle co wymieniłem, napraw sam dokonywałem więc wiem co mam, zbieżnośc kół ustawiana za każdym razem po ingerencji w układ kierowniczy czy zawieszenia.
Suma częśći wraz z instalacją LPG wyniosła mnie ponad 12 tysięcy co świadczy o tym że można nazwać ten samochód doinwestowanym,
Przebieg na dzien dzisiejszy wynosi blisko 190tys km i stale rośnie ponieważ jest to daily car,
jak to stare auto nie jest wolne od wad:
Czasami prawy xenon potrzebuje więcej namysłu by sie oświecić (szczególnie jak jest chłodno)
-Paski wielorowkowe można było by je wymienic bo słychać jak trzeszczą jak jest wilgotno
-Nakładki progowe można by było pomalowac dla lepszego efektu wizualnego ponieważ auto jest dosyć niskie tak to są ładne nie odstają.
-Na niedogrzanym silniku lubi sobie przyfalować chwilowo na dojeździe do świateł.
Więcej rzeczy niema do zrobienia aczkolwiek te które wymieniłem nie kwalifikują sie do wymiany i jest to do rozpatrzenia przez nabywce po zakupie :)
Auto zawsze odpala -15 czy 30 stopni, zawsze nas dowiezie tam gdzie chcemy.

Z rzeczy których można zakwalifikować jako nie seryjne to:
-Sprężyny Eibach Pro kit -40mm
-Tłumniki środkowe zastąpione rurami Eisenmann
-Czytnik USB
-Lotka na klape oklejona folią 3M cabron
-Hydrografika na pokrywach silnika
-Oklejnie tylnich lamp czerwonią folią żarówka wstecznego zastąpiona zimnym ledem
-Przyciemnienie halogenów
-Xenon w halogenach 4300k
-Oświetlenie wnętrza ledowe jak i bagażnika
-Dystans z przodu 10mm z tyłu 20mm
-Wypolerowanie rantów felg
-Ringi CCFL
-oczyszczenie i konserwacja podwozia "barankiem"

Samochód scieżke zdrowia przeszedł bez zasstrzeżen w zeszłym roku w tym bedzie napewno tak samo :) (hamulec ręczny dzięki szczekom ATE działa wybornie)
Potencjalnemu nabywcy moge udostępnić podnośnik w  celu zweryfikowania podwozia czy też komputer diagnostyczny.
Ubezpiecznie OC do 13.04.2016 !!!
Komplet dokumentów

Cena samochodu na alufelgach  wynosi 28 tysięcy
Bez alu 26500
Dla nie marudzącego nabywcy rarytasik w postaci windschott'a do tego bezdasznika :)

Dla osób z miernikiem szukającego nie bitego cabrio informuje odrazu że auto było całe
 odmalowywane i gdzieniegdzie znajdzie sie szpachla ale auto napewno nie miało żadnej poważnej kolizji
 niema śladów po spawaniu etc na zbieżności auto wychodzi proste :)
Lakier nie jest w idealnej kondycji ale niestety jeżdze tym autem a nie patrze na nie w pokoju.


Co do ceny napewno jest wysoka jak za 2001 rok ale nie zapominajmy o tym że jest wyremontowane zawieszenie z przodu z tyłu, zregenerowana maglownica, nowe opony, nowy oryginalny przepływomierz (magneti marelli i inne wynalazki nie sprawdzają sie do m54)
nowe tuleje w tylnim zawieszeniu jak i instalacja lpg na której przejechałem 15tys. km.

Pozdrawiam Paweł

666 [zasłonięte] 771