1. Wszystkie przedmioty oferowane na naszych aukcjach są nowe.
2. Paczki wysyłamy wyłącznie pod adresy znajdujące się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Po dokonaniu zakupu czekamy 7 dni na dokonanie wpłaty należnych środków. Jeśli w tym czasie środki nie zostaną wpłacone, rozpoczynamy procedurę odzyskania prowizji od Allegro. Otrzymanie zwrotu prowizji jest jednoznacznie z brakiem możliwości finalizacji transakcji.
4. Płatności można dokonać wyłącznie za pośrednictwem systemu PayU, lub przelewu bankowego.
5. Wysyłka zakupionych produktów ma miejsce po zaksięgowaniu całości należnych środków na naszym koncie, nie później niż w ciągu 2 dni roboczych.
6. Do każdego zakupu dołączamy rachunek. Nie wystawiamy Faktury VAT
6. Wszystkie paczki są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej (siódemka) lub poczty polskiej.
7. Koszt wysyłki podany jest na każdej aukcji. Na adres podany prze Kupującego.
8. Jeżeli masz pytania, potrzebujesz pomocy lub chcesz złożyć reklamację na zakupione produkty, skontaktuj się z nami.
9 .Każdy produkt można zwrócić ciągu 10 dni od otrzymania przesyłki, zwracany towar musi być w nienaruszonym stanie i nie może nosić śladów użytkowania. Koszt zwracanej przesyłki ponosi kupujący. Zwrot pieniędzy następuje na wskazany przez kupującego numer konta bankowego. Nie odbieramy paczek za pobraniem!
9. Odesłanie towaru niekompletnego, uszkodzonego, zabrudzonego lub noszącego ślady użytkowania będzie skutkowało jego odesłaniem do Kupującego na jego koszt. Podobna procedura będzie stosowana w przypadku braku niezbędnych dokumentów , przekroczenia terminu zwrotu, bądź wysyłkę na inny adres niż wskazany w instrukcji zwrotu.
10. Komentarz jako pierwszy wystawia kupujący. W razie otrzymania produktu, który nie spełnia Państwa oczekiwań prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
Telefon: 791 [zasłonięte] 961
Email: [zasłonięte]@poczta.fm