UNDER ARMUOUR
COLDGEAR[zasłonięte]10015
DAMSKA BLUZA
KOLOR: BIEL
ROZMIAR: XL
WYPRZEDAŻ !!!!
PRZECENA -60%
z 199 zł na 79 zł
Elegancja i wysoki komfort.
Produkt wykonany w technologii ColdGear - dwustronna tkanina pochłaniająca wilgoć i regulująca temperaturę ciała, utrzymuje ciepłotę ciała przy maksymalnej redukcji wagi tkaniny.
Krój stroju Compression - ściśle przylegający do ciała - "druga skóra" zaprojektowany, aby idealnie dopasowywać się do ciała.
Zastosowane technologie: - lekka, niebywale elastyczna tkanina usprawniająca mobilność mięśni, a także zwiększająca szybkość schnięcia materiału, - tkanina pochłaniająca wilgoć pozostawia ciało suche nawet przy dużym wysiłku, - ochrona przed szkodliwym promieniowaniem ultrafioletowym, hamująca przedwczesne starzenie się skóry, - redukcja nieprzyjemnego zapachu dzięki zapobieganiu rozwojowi bakterii, które go powodują, - przyspiesza parowanie wilgoci wydalanej przez organizm, regulując temperaturę ciała w zależności od panujących warunków zewnętrznych.
„Under Armour” to młoda marka sportowa, założona przez Kevina Planka, byłego zawodowego gracza futbolu amerykan´skiego. Grając w meczach swojej drużyny Kevin wiele razy w ciągu gry musiał zmieniać swój bawełniany, nieprzepuszczający powietrza i nieodprowadzający wilgoci t-shirt na nowy, aby utrzymać odpowiednią temperaturę ciała i komfort w trakcie gry. To doświadczenie naprowadziło go na pomysł stworzenia t-shirtu idealnego – zbudowanego z materiału, który nawet po długim czasie gry pozostawałby suchy i lekki.
Under Armour zaczynało działalność na rynku amerykańskim w 1996 roku, posiadając pierwsze biuro w garażu domu. Dzisiaj, po ponad 10 latach obecności na globalnym rynku, firma ma własne laboratoria badawcze, w których materiały używane do produkcji strojów sportowych są ulepszane z sezonu na sezon tak, aby ostatecznie osiągnąć technologiczną perfekcję. Żaden produkt Under Armour po dziś dzień nie zawiera w sobie ani jednego grama bawełny. Ta wywodząca się ze Stanów Zjednoczonych marka podbija obecnie rynki na wszystkich kontynentach, a obroty za ostatni rok sięgnęły miliarda dolarów, stawiając Under Armour w grupie czołowych korporacji sportowych świata.
Będąc drugą najszybciej rozwijającą się spółką na amerykańskim parkiecie oraz okrzykniętą „najgorętszą” marką w sporcie, Under Armour stanowi mocne zagrożenie dla najsilniejszych marek sportowych obecnych na globalnym rynku. Założeniem każdego produktu Under Armour jest uczynić sportowców lepszymi („To make athletes better”) i pomóc im osiągać jak najlepsze wyniki w wybranej dyscyplinie sportu. Under Armour nie jest marką mody sportowej, co wyróżnia ją spośród konkurencji. Zamiast oferowania odzieży sportowej „dla każdego”, Under Armour skupia się na produkcji tylko i wyłącznie technicznie zaawansowanej odzieży z wyraźnym przeznaczeniem do uprawiania sportu.
Towar powystawowy, mierzony przez klientów na sklepie oraz trzymany na magazynie.
kolorze białym niestety przyciąga każdy kurz oraz zabrudzenia tego powodu cena została obniżona.
Odzież termoaktywna w żadnym wypadku nie stracił na swych właściwości.
|