UNDER ARMUOUR
COLDGEAR[zasłonięte]10015
DAMSKA BLUZA
KOLOR: BIEL
ROZMIAR: M
WYPRZEDAŻ !!!!
PRZECENA -60%
z 199 zł na 79 zł
Elegancja i wysoki komfort.
Produkt wykonany w technologii ColdGear - dwustronna tkanina pochłaniająca wilgoć i regulująca temperaturę ciała, utrzymuje ciepłotę ciała przy maksymalnej redukcji wagi tkaniny.
Krój stroju Compression - ściśle przylegający do ciała - "druga skóra" zaprojektowany, aby idealnie dopasowywać się do ciała.
Zastosowane technologie: - lekka, niebywale elastyczna tkanina usprawniająca mobilność mięśni, a także zwiększająca szybkość schnięcia materiału, - tkanina pochłaniająca wilgoć pozostawia ciało suche nawet przy dużym wysiłku, - ochrona przed szkodliwym promieniowaniem ultrafioletowym, hamująca przedwczesne starzenie się skóry, - redukcja nieprzyjemnego zapachu dzięki zapobieganiu rozwojowi bakterii, które go powodują, - przyspiesza parowanie wilgoci wydalanej przez organizm, regulując temperaturę ciała w zależności od panujących warunków zewnętrznych.
„Under Armour” to młoda marka sportowa, założona przez Kevina Planka, byłego zawodowego gracza futbolu amerykan´skiego. Grając w meczach swojej drużyny Kevin wiele razy w ciągu gry musiał zmieniać swój bawełniany, nieprzepuszczający powietrza i nieodprowadzający wilgoci t-shirt na nowy, aby utrzymać odpowiednią temperaturę ciała i komfort w trakcie gry. To doświadczenie naprowadziło go na pomysł stworzenia t-shirtu idealnego – zbudowanego z materiału, który nawet po długim czasie gry pozostawałby suchy i lekki.
Under Armour zaczynało działalność na rynku amerykańskim w 1996 roku, posiadając pierwsze biuro w garażu domu. Dzisiaj, po ponad 10 latach obecności na globalnym rynku, firma ma własne laboratoria badawcze, w których materiały używane do produkcji strojów sportowych są ulepszane z sezonu na sezon tak, aby ostatecznie osiągnąć technologiczną perfekcję. Żaden produkt Under Armour po dziś dzień nie zawiera w sobie ani jednego grama bawełny. Ta wywodząca się ze Stanów Zjednoczonych marka podbija obecnie rynki na wszystkich kontynentach, a obroty za ostatni rok sięgnęły miliarda dolarów, stawiając Under Armour w grupie czołowych korporacji sportowych świata.
Będąc drugą najszybciej rozwijającą się spółką na amerykańskim parkiecie oraz okrzykniętą „najgorętszą” marką w sporcie, Under Armour stanowi mocne zagrożenie dla najsilniejszych marek sportowych obecnych na globalnym rynku. Założeniem każdego produktu Under Armour jest uczynić sportowców lepszymi („To make athletes better”) i pomóc im osiągać jak najlepsze wyniki w wybranej dyscyplinie sportu. Under Armour nie jest marką mody sportowej, co wyróżnia ją spośród konkurencji. Zamiast oferowania odzieży sportowej „dla każdego”, Under Armour skupia się na produkcji tylko i wyłącznie technicznie zaawansowanej odzieży z wyraźnym przeznaczeniem do uprawiania sportu.
Towar powystawowy, mierzony przez klientów na sklepie oraz trzymany na magazynie.
kolorze białym niestety przyciąga każdy kurz oraz zabrudzenia tego powodu cena została obniżona.
W tym przypadku mocno pobrudzony kołnierzyk od fluidu ( do wyprania)
Odzież termoaktywna w żadnym wypadku nie stracił na swych właściwości.
|