Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Blokada skrzyni biegów DIPOL - VOLKSWAGEN

09-02-2014, 11:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 359 zł     
Użytkownik www_dipol_pl
numer aukcji: 3872153123
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 55   
Koniec: 09-02-2014 09:53:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dipolpl

Witamy na naszej aukcji !!!

Mamy do zaoferowania nowe, oryginalne blokady skrzyni biegów do wybranych modeli samochodów osobowych i dostawczych.

Na tej aukcji oferujemy blokady do aut marki VOLKSWAGEN.

volkswagen

Wykaz blokad dostępnych do sprzedaży:

L.p.NazwaSymbolSzczegóły/ZamiennikTypDostępność
1 VW BORA mechanizm z odlewu W 3 NT-02-00/79 SKODA FABIA SKODA OCTAVIA SEAT TOLEDO SEAT LEON VW BORA PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
2 VW BORA mechanizm z plastiku W 1 NT-02-00/80 SKODA OCTAVIA SEAT TOLEDO SEAT LEON VW BORA PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
3 VW BORA mechanizm blaszany W 2 NT-02-00/81 SKODA OCTAVIA SEAT TOLEDO SEAT LEON VW BORA PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
4 VW CADDY NT-02-00/82 SKODA OCTAVIA II VW GOLF V PASSAT B 6 TOURAN AUDI A 3 SEAT ALTEA LEON II TOLEDO II TOLEDO MR 07 LEON CUPRA PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
5 VW GOLF III NT-02-00/83 SEAT IBIZA SEAT INCA SEAT CORDOBA PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
6 VW GOLF IV mechanizm z odlewu W 3 NT-02-00/84 SKODA OCTAVIA SKODA FABIA SEAT TOLEDO SEAT LEON VW BORA PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
7 VW GOLF IV mechanizm blaszany W 2 NT-02-00/85 SKODA OCTAVIA SEAT TOLEDO SEAT LEON VW BORA PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
8 VW GOLF IV mechanizm z plastiku W 1 NT-02-00/86 SKODA OCTAVIA SEAT TOLEDO SEAT LEON VW BORA PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
9 VW GOLF V NT-02-00/87 SKODA OCTAVIA II VW TOURAN AUDI A 3 SEAT ALTEA LEON II TOLEDO II TOLEDO MR 07 LEON CUPRA PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
10 VW PASSAT B 5 mechanizm 5 biegowy NT-02-00/88 SKODA SUPERB mechanizm 5 biegowy PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
11 VW PASSAT B 6 NT-02-00/89 SKODA YETI PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
12 VW POLO 2003 mechanizm z odlewu NT-02-00/90 SEAT IBIZA 2002 SEAT CORDOBA 2003 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
13 VW POLO 2010 NT-02-00/91 SKODA FABIA II ROOMSTER SEAT CORDOBA IBIZA MR 07 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
14 VW TOURAN NT-02-00/92 SKODA OCTAVIA II VW GOLF V PASSAT B 6 CADDY AUDI A 3 SEAT ALTEA LEON II TOLEDO II TOLEDO MR 07 LEON CUPRA PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
(*) VW GOLF III 1.9 TDI SYNCHRO (92-98R.) K04-02-00/16 1.9 TDI, SYNCHRO, 1[zasłonięte]992-19 CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) Tak
(*) VW GOLF IV AUTOMAT (99R.) 1.6 - 102 KM K04-02-00/30 1.6 102 KM, 1999-… CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) Tak
(*) VW GOLF V DSG MULTITRONIC (2004 R.) K04-02-00/60 2004-… CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) Tak
(*) VW GOLF V DGG MULTITRONIC (04-…) NT-02-00/61 2004-… PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
(*) VW LT 35 (96 R.) K08-02-00/29 1996-… CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) Tak
(*) VW PASSAT (2000 R.) NT-02-00/50 5-BIEG, WST. PRAWY TYŁ, 2[zasłonięte]001-20 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
(*) VW PASSAT (05-...) VARIANT K04-02-00/43 UNIWERSALNY CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) Tak
(*) VW PASSAT B5 (97-...) K08-02-00/28 WSTE. PR. TYŁ. WCISK, 1[zasłonięte]997-20 CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) Tak
(*) VW PASSAT B5 AUTOMAT K05-02-00/34 1[zasłonięte]997-20 CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) Tak
(*) VW PASSAT B5,B6 6-BIEG., W.L.PRZÓD (01-05R.) K08-02-00/27 1.9 TDI 130KM, 6-BIEGÓW (TAKŻE WCISKANY), W.L.PRZÓD, 2[zasłonięte]001-20 CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) Tak
(*) VW PASSAT B6 (05R.) K04-02-00/41 WERSJA BEZ TYLNEJ ROLETY ELEKTR. I CZUJNIKA PARKOWANIA, 2005-… CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) Tak
(*) VW PHEATON AUTOMAT NT-02-00/66 V6 3.0 TDI, 2002-… PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
(*) VW POLO (MODEL 2002) K08-02-00/33 1.2, 1.2 12V, 1.4 16V, 1.4 TDI, 1.9 SDI, 1.9 TDI CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) Tak
(*) VW POLO 5-BIEG. (2006R.) NT-02-00/65 5 BIEG WST. LEWY PRZÓD WCISKANY, 2006-… PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
(*) VW POLO CLASSIC (95-00 R.) K08-02-00/05 1[zasłonięte]997-20 CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) Tak
(*) VW SHARAN (2000 R.) - 6,5 BIEG. WSTECZNY L.P.W. K08-02-00/26 6,5 BIEG. WST. LEWY PRZÓD WCISKANY , 2001-… CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) Tak
(*) VW SHARAN (95-00R.) K04-02-00/08 1[zasłonięte]995-20 CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) Tak
(*) VW T4 AUTOMAT (90 -02 R.) K04-02-00/36 1[zasłonięte]990-20 CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) Tak

Zanim klikniesz "Kup Teraz" zapytaj o dostępność danej blokady:

mailowo: [zasłonięte]@dipol.pl
lub telefonicznie: 603[zasłonięte]959 i 795[zasłonięte]790

Zapraszamy do zakupu!!!

UWAGA:

Bardzo prosimy o precyzyjne sprawdzenie dostępności, modelu i typu blokady, gdyż nie ponosimy odpowiedzialności za nieprawidłowy dobór Zabezpieczenia do danego samochodu.

W przypadku blokad których aktualnie nie posiadamy na stanie i konieczne jest ich wyprodukowanie, zastrzegamy sobie prawo wydłużenia realizacji zamówienie o 48 h roboczych. O takiej informacji poinformujemy w momencie ustalania szczegółów zamówienia.


Opis przedmiotu:

Blokada DIPOL jest przeznaczona do zablokowania mechanizmu zmiany biegów w samochodzie, co skutecznie chroni pojazd przed kradzieżą. Montuje się ją w sposób trwały w pojeździe. Na przestrzeni ostatnich 15 lat marce DIPOL zaufało ponad pół miliona właścicieli samochodów. Blokady DIPOL zdobyły wiele wyróżnień i nagród od prestiżowych Targów Poznańskich, Policji, Instytucji Samochodowych jako niezawodne i niezwykle skuteczne zabezpieczenie samochodu przed kradzieżą.
Blokady DIPOL tworzone są z myślą o wysokim poziomie ergonomii i estetyki. Produkt ten osiąga wysoki poziom niezawodności poprzez prostą, oryginalną konstrukcję i ograniczoną ingerencję w mechanizmy samochodu.

Film Dipol

Parametry techniczne:

- gwarantowana ilość cykli pracy blokady: 500 000,
- materiał : trzpień, tuleja - stal stop. Węglowa,
- twardość: trzpień, tuleja ~ 60HRC,
- czas montażu ~ 1h,
- zakres temperatur poprawnej pracy: -40ºC ~ +80ºC,
- wkładka zamkowa GERDA.

Typy blokad:

Blokady Classic - wciskany trzpień - bolec

Blokada skrzyni biegów DIPOL jest urządzeniem mechanicznym przeznaczonym do zablokowania mechanizmu zmiany biegów w samochodzie. Ma to na celu utrudnienie, czy wręcz uniemożliwienie kradzieży samochodu. Blokowane odbywa się w pozycji biegu wstecznego przy manualnych skrzyniach lub w pozycji "parking" przy automatach. Jest ono realizowane przy pomocy trzpienia zintegrowanego z wkładką zamkową, wprowadzonego do tulei wspornika. Trzpień ten unieruchamia odpowiedni element mechanizmu zmiany biegów przez co uniemożliwia przełączanie biegów.

Poszczególne elementy blokady, odpowiedzialne za bezpieczeństwo, są wykonywane z odpowiednich materiałów wykazujących dużą wytrzymałość i twardość.
Zastosowana wkładka zamkowa - jest to zamek bębenkowy, dyskowy. Ilość kombinacji kodu klucza sięga ponad 40 mln.

Część wsporcza blokady, indywidualnie dopasowana do danego samochodu jest trwale przymocowana do karoserii. Sam montaż blokady odbywa się przez przeszkolone w tym zakresie osoby w warsztatach posiadających certyfikat producenta.
Blokad skrzyni biegów DIPOL posiada atest zgodności w klasie "C" wydawany przez Instytut Mechaniki Precyzyjnej w Warszawie.

Całość urządzenia jest wytwarzana zgodnie z procedurami wynikającymi z wprowadzonego systemu jakości ISO 9001:2001.

blokada classic

Blokady Premium - niewyciągany trzpień

Blokada PREMIUM jest przeznaczona do zablokowania mechanizmu zmiany biegów w samochodzie, co skutecznie chroni pojazd przed kradzieżą. Montuje się ją w sposób trwały w pojeździe. Blokady PREMIUM tworzone są z myślą o wysokim poziomie ergonomii i estetyki. Produkt ten osiąga wysoki poziom niezawodności poprzez prostą, oryginalną konstrukcję i ograniczoną ingerencję w mechanizmy samochodu.

Nasze rozwiązanie konstrukcyjne jest objęte ochroną patentową UPRP. Blokady PREMIUM posiadają Certyfikat zgodności Instytutu Mechaniki Precyzyjnej potwierdzający klasę zabezpieczenia "4", i klasę odporności na włamanie "C", oraz walory użytkowe (Certyfikat w załączeniu). Blokada PREMIUM wyposażona jest w zamek dyskowy w systemie płytek kodowych. Właśnie dzięki takiemu rozwiązaniu blokada PREMIUM uzyskała wysoką klasę odporności na włamanie "C".

Zasada działania blokady Premium jest prosta i wygodna dla użytkownika. Drążek zmiany biegów blokowany jest standardowo na biegu wstecznym a w samochodach ze skrzynią automatyczną w położeniu "Parking". Przypadkowe i samoczynne zablokowanie drążka w czasie jazdy nie jest możliwe, gdyż nie pozwala na to konstrukcja blokady i zamka. Ponadto niemożliwe jest włączenie biegu wstecznego podczas jazdy do przodu, co z założenia wyklucza konstrukcja każdej skrzyni biegów. Wkładka zamkowa blokady PREMIUM jest wkładką, zatrzaskową dlatego blokowanie nie wymaga użycia klucza. Konstrukcja blokady PREMIUM uniemożliwia przypadkowe zatrzaśnięcie zamka, gdyż zamek blokuje się wewnątrz tulei w taki sposób, że wymaga to wciśnięcia zamka na głębokość około 10 - 15 mm poniżej płaszczyzny bocznej konsoli i czoła tulei zamkowej.

blokada premium

Certyfikaty:

Nasze rozwiązania konstrukcyjne są objęte ochroną Praw Autorskich. Blokady DIPOL już na początku lat 90-tych otrzymały Certyfikat zgodności Instytutu Mechaniki Precyzyjnej potwierdzający klasę zabezpieczenia "4", i klasę odporności na włamanie "C", oraz walory użytkowe.

certyfikaty

Wkładki zamkowe:

Blokady DIPOL wyposażone są w zamek dyskowy firmy GERDA w systemie płytek kodowych. Dziesiątki tysięcy kombinacji oraz niezawodność wkładki zamkowej powodują, że do dzisiaj są stosowane w blokadach DIPOL.

certyfikaty

Galeria: