Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Blokada skrzyni biegów DIPOL - TOYOTA

22-06-2015, 16:46
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 359 zł     
Użytkownik www_dipol_pl
numer aukcji: 5384919727
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 39   
Koniec: 22-06-2015 16:54:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dipolpl

Witamy na naszej aukcji !!!

Mamy do zaoferowania nowe, oryginalne blokady skrzyni biegów do wybranych modeli samochodów osobowych i dostawczych.

Na tej aukcji oferujemy blokady do aut marki TOYOTA.

toyota

Wykaz blokad dostępnych do sprzedaży:

L.p.NazwaSymbolSzczegóły/ZamiennikTypDostępność
1 TOYOTA AURIS wersaja angielska NT-10-00/91 TOYOTA VERSO MR 09 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
2 TOTOTA AURIS wersaja japońska/turecka NT-10-00/92 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
3 TOYOTA AURIS MMT mechanizm sekwencyjny NT-10-00/93 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
4 TOYOTA AURIS 2013 NT-10-00/94 TOYOTA YARIS II RAV 4 II URBAN AVENSIS 2009 YARIS mr.2011 mechanizm 6 bieg PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
5 TOYOTA AURIS 2013 automat NT-10-00/95 TOYOTA AVENSIS 2009 automat PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
6 TOYOTA AYGO NT-10-00/96 PEUGEOT 107 CITROEN C 1 TOYOTA COROLLA AVENSIS RAV 4 II YARIS II Japończyk PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
7 TOYOTA AYGO MMT mechanizm sekwencyjny NT-10-00/97 TOYOTA YARIS MMT YARIS II MMT COROLLA MMT mechanizm sekwencyjny PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
8 TOYATA CAMRY 2003 automat NT-10-00/98 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
9 TOYOTA AVENSIS NT-10-00/99 TOYOTA RAV 4 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
10 TOYOTA AVENSIS 2003 mechanizm 6 bieg. NT-10-00/100 TOYOTA RAV 4 II mechanizm 6 bieg PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
11 TOYOTA AVENSIS 2003 NT-10-00/101 PEUGEOT 107 CITROEN C 1 TOYOTA COROLLA AYGO RAV 4 II YARIS II Japończyk PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
12 TOYOTA AVENSIS 2003 MMT NT-10-00/102 TOYOTA AVENSIS MMT PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
13 TOYOTA AVENSIS 2009 mechanizm 6 bieg. NT-10-00/103 TOYOTA YARIS II RAV 4 II URBAN AURIS 2013 YARIS mr.2011 mechanizm 6 bieg PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
14 TOYOTA AVENSIS 2009 automat NT-10-00/104 TOYOTA AURIS 2013 automat PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
15 TOYOTA CARINA E NT-10-00/105 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
16 TOYOTA CELICA NT-10-00/106 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
17 TOYOTA COROLLA NT-10-00/107 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
18 TOYOTA COROLLA 2007 mechanizm 5 bieg. NT-10-00/108 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
19 TOYOTA COROLLA 2007 mechanizm 6 bieg. NT-10-00/109 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
20 TOYOTA COROLLA MMT 2007 mechanizm sekwencyjny NT-10-00/110 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
21 TOYOTA COROLLA automat NT-10-00/111 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
22 TOYOTA COROLLA 2002 mechanizm 6 bieg. NT-10-00/112 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
23 TOYOTA COROLLA 2002 mechanizm 5 bieg. NT-10-00/113 PEUGEOT 107 CITROEN C 1 TOYOTA AVENSIS AYGO RAV 4 II YARIS II Japończyk PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
24 TOYOTA COROLLA VERSO NT-10-00/114 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
25 TOYOTA COROLLA VERSO 2004 NT-10-00/115 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
26 TOYOTA COROLLA VERSO MMT mechanizm sekwencyjny NT-10-00/116 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
27 TOYOTA COROLLA MMT mechanizm sekwencyjny NT-10-00/117 TOYOTA YARIS MMT YARIS II MMT AYGO MMT mechanizm sekwencyjny PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
28 TOYOTA HILUX KUN 25 NT-10-00/118 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
29 TOYOTA HILUX KUN 15 NT-10-00/119 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
30 TOYOTA HILUX automat NT-10-00/120 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
31 TOYOTA IQ automat NT-10-00/121 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
32 TOYOTA LAND CRUISER 120 automat NT-10-00/122 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
33 TOYOTA LAND CRUISER 100 automat NT-10-00/123 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
34 TOYOTA LAND CRUISER 150 automat NT-10-00/124 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
35 TOYOTA RAV 4 NT-10-00/125 TOYOTA AVENSIS PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
36 TOYOTA RAV 4 automat NT-10-00/126 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
37 TOYOTA RAV 4 mr 2013 NT-10-00/127 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
38 TOYOTA RAV 4 mr 2013 automat NT-10-00/128 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
39 TOYOTA RAV 4 II NT-10-00/129 PEUGEOT 107 CITROEN C 1 TOYOTA AVENSIS AYGO COROLLA YARIS II Japończyk PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
40 TOYOTA RAV 4 II mechanizm 6 bieg. NT-10-00/130 TOYOTA AVENSIS mechanizm 6 bieg PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
41 TOYOTA URBAN NT-10-00/131 TOYOTA YARIS II AVENSIS 2009 RAV 4 II AURIS 2013 YARIS mr.2011 mechanizm 6 bieg. PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
42 TOYOTA VERSO CVT MR 09 NT-10-00/132 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
43 TOYOTA VERSO MR 09 NT-10-00/133 TOTOTA AURIS wersaja angielska PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
44 TOYOTA YARIS NT-10-00/134 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
45 TOYOTA YARIS II wersja francuzka NT-10-00/135 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
46 TOYOTA YARIS II mechanizm 6 bieg. NT-10-00/136 TOYOTA URBAN AVENSIS 2009 RAV 4 II AURIS 2013 YARIS mr.2011 mechanizm 6 bieg. PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
47 TOYOTA YARIS II wersja japońska NT-10-00/137 PEUGEOT 107 CITROEN C 1 TOYOTA AVENSIS AYGO COROLLA RAV 4 II PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
48 TOYOTA YARIS II MMT mechanizm sekwencyjny NT-10-00/138 TOYOTA AYGO MMT YARIS MMT COROLLA MMT mechanizm sekwencyjny PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
49 TOYOTA YARIS MMT mechanizm sekwencyjny NT-10-00/139 TOYOTA AYGO MMT YARIS II MMT COROLLA MMT mechanizm sekwencyjny PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
50 TOYOTA YARIS mr.2011 automat NT-10-00/140 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
51 TOYOTA YARIS mr.2011 mechanizm 6 bieg. NT-10-00/141 TOYOTA URBAN AVENSIS 2009 RAV 4 II AURIS 2013 YARIS II mechanizm 6 bieg. PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
(*) TOYOTA AVENSIS (2005 R.) 6-BIEG. K08-10-00/64 WST. LEWY PRZÓD, 2[zasłonięte]005-20, 6-BIEG. CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) Tak
(*) TOYOTA COROLLA PO LIFTINGU (04-07) K08-10-00/55 2[zasłonięte]004-20 CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) Tak
(*) TOYOTA COROLLA VERSO (2006 R.) W.P.TYŁ K04-10-00/75 WST. PRAWY TYŁ, 2006-… CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) Tak

Zanim klikniesz "Kup Teraz" zapytaj o dostępność danej blokady:

mailowo: [zasłonięte]@dipol.pl
lub telefonicznie: 603[zasłonięte]959 i 795[zasłonięte]790

Zapraszamy do zakupu!!!

UWAGA:

Bardzo prosimy o precyzyjne sprawdzenie dostępności, modelu i typu blokady, gdyż nie ponosimy odpowiedzialności za nieprawidłowy dobór Zabezpieczenia do danego samochodu.

W przypadku blokad których aktualnie nie posiadamy na stanie i konieczne jest ich wyprodukowanie, zastrzegamy sobie prawo wydłużenia realizacji zamówienie o 48 h roboczych. O takiej informacji poinformujemy w momencie ustalania szczegółów zamówienia.


Opis przedmiotu:

Blokada DIPOL jest przeznaczona do zablokowania mechanizmu zmiany biegów w samochodzie, co skutecznie chroni pojazd przed kradzieżą. Montuje się ją w sposób trwały w pojeździe. Na przestrzeni ostatnich 15 lat marce DIPOL zaufało ponad pół miliona właścicieli samochodów. Blokady DIPOL zdobyły wiele wyróżnień i nagród od prestiżowych Targów Poznańskich, Policji, Instytucji Samochodowych jako niezawodne i niezwykle skuteczne zabezpieczenie samochodu przed kradzieżą.
Blokady DIPOL tworzone są z myślą o wysokim poziomie ergonomii i estetyki. Produkt ten osiąga wysoki poziom niezawodności poprzez prostą, oryginalną konstrukcję i ograniczoną ingerencję w mechanizmy samochodu.

Film Dipol

Parametry techniczne:

- gwarantowana ilość cykli pracy blokady: 500 000,
- materiał : trzpień, tuleja - stal stop. Węglowa,
- twardość: trzpień, tuleja ~ 60HRC,
- czas montażu ~ 1h,
- zakres temperatur poprawnej pracy: -40ºC ~ +80ºC,
- wkładka zamkowa GERDA.

Typy blokad:

Blokady Classic - wciskany trzpień - bolec

Blokada skrzyni biegów DIPOL jest urządzeniem mechanicznym przeznaczonym do zablokowania mechanizmu zmiany biegów w samochodzie. Ma to na celu utrudnienie, czy wręcz uniemożliwienie kradzieży samochodu. Blokowane odbywa się w pozycji biegu wstecznego przy manualnych skrzyniach lub w pozycji "parking" przy automatach. Jest ono realizowane przy pomocy trzpienia zintegrowanego z wkładką zamkową, wprowadzonego do tulei wspornika. Trzpień ten unieruchamia odpowiedni element mechanizmu zmiany biegów przez co uniemożliwia przełączanie biegów.

Poszczególne elementy blokady, odpowiedzialne za bezpieczeństwo, są wykonywane z odpowiednich materiałów wykazujących dużą wytrzymałość i twardość.
Zastosowana wkładka zamkowa - jest to zamek bębenkowy, dyskowy. Ilość kombinacji kodu klucza sięga ponad 40 mln.

Część wsporcza blokady, indywidualnie dopasowana do danego samochodu jest trwale przymocowana do karoserii. Sam montaż blokady odbywa się przez przeszkolone w tym zakresie osoby w warsztatach posiadających certyfikat producenta.
Blokad skrzyni biegów DIPOL posiada atest zgodności w klasie "C" wydawany przez Instytut Mechaniki Precyzyjnej w Warszawie.

Całość urządzenia jest wytwarzana zgodnie z procedurami wynikającymi z wprowadzonego systemu jakości ISO 9001:2001.

blokada classic

Blokady Premium - niewyciągany trzpień

Blokada PREMIUM jest przeznaczona do zablokowania mechanizmu zmiany biegów w samochodzie, co skutecznie chroni pojazd przed kradzieżą. Montuje się ją w sposób trwały w pojeździe. Blokady PREMIUM tworzone są z myślą o wysokim poziomie ergonomii i estetyki. Produkt ten osiąga wysoki poziom niezawodności poprzez prostą, oryginalną konstrukcję i ograniczoną ingerencję w mechanizmy samochodu.

Nasze rozwiązanie konstrukcyjne jest objęte ochroną patentową UPRP. Blokady PREMIUM posiadają Certyfikat zgodności Instytutu Mechaniki Precyzyjnej potwierdzający klasę zabezpieczenia "4", i klasę odporności na włamanie "C", oraz walory użytkowe (Certyfikat w załączeniu). Blokada PREMIUM wyposażona jest w zamek dyskowy w systemie płytek kodowych. Właśnie dzięki takiemu rozwiązaniu blokada PREMIUM uzyskała wysoką klasę odporności na włamanie "C".

Zasada działania blokady Premium jest prosta i wygodna dla użytkownika. Drążek zmiany biegów blokowany jest standardowo na biegu wstecznym a w samochodach ze skrzynią automatyczną w położeniu "Parking". Przypadkowe i samoczynne zablokowanie drążka w czasie jazdy nie jest możliwe, gdyż nie pozwala na to konstrukcja blokady i zamka. Ponadto niemożliwe jest włączenie biegu wstecznego podczas jazdy do przodu, co z założenia wyklucza konstrukcja każdej skrzyni biegów. Wkładka zamkowa blokady PREMIUM jest wkładką, zatrzaskową dlatego blokowanie nie wymaga użycia klucza. Konstrukcja blokady PREMIUM uniemożliwia przypadkowe zatrzaśnięcie zamka, gdyż zamek blokuje się wewnątrz tulei w taki sposób, że wymaga to wciśnięcia zamka na głębokość około 10 - 15 mm poniżej płaszczyzny bocznej konsoli i czoła tulei zamkowej.

blokada premium

Certyfikaty:

Nasze rozwiązania konstrukcyjne są objęte ochroną Praw Autorskich. Blokady DIPOL już na początku lat 90-tych otrzymały Certyfikat zgodności Instytutu Mechaniki Precyzyjnej potwierdzający klasę zabezpieczenia "4", i klasę odporności na włamanie "C", oraz walory użytkowe.

certyfikaty

Wkładki zamkowe:

Blokady DIPOL wyposażone są w zamek dyskowy firmy GERDA w systemie płytek kodowych. Dziesiątki tysięcy kombinacji oraz niezawodność wkładki zamkowej powodują, że do dzisiaj są stosowane w blokadach DIPOL.

certyfikaty

Galeria: