Witamy na naszej aukcji !!!
Mamy do zaoferowania nowe, oryginalne blokady skrzyni biegów do wybranych modeli samochodów osobowych i dostawczych.
Na tej aukcji oferujemy blokady do aut marki RENAULT.
Wykaz blokad dostępnych do sprzedaży:
L.p. | Nazwa | Symbol | Szczegóły/Zamiennik | Typ | Dostępność |
1 |
RENAULT CLIO |
NT-05-00/66 |
RENAULT MEGANE RENAULT KANGOO RENAULT THALIA RENAULT TWINGO |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
2 |
RENAULT CLIO III |
NT-05-00/67 |
NISAN MICRA TIIDA 5 biegów NOTE |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
3 |
RENAULT CLIO IV |
NT-05-00/68 |
DACIA DUSTER 1,6 Mpi |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
4 |
RENAULT FLUENCE mechanizm 5 bieg. |
NT-05-00/69 |
RENAULT MEGANE III 5 biegów |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
5 |
RENAULT FLUENCE mechanizm 6 bieg. |
NT-05-00/70 |
RENAULT LAGUNA III 6B 6 biegów |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
6 |
RENAULT FLUENCE diesel 6 bieg. |
NT-05-00/71 |
RENAULT MEGANE III diesel 6 bieg. |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
7 |
RENAULT KANGOO |
NT-05-00/72 |
RENAULT MEGANE RENAULT CLIO RENAULT THALIA RENAULT TWINGO |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
8 |
RENAULT KANGOO mechanizm cięgnowy |
NT-05-00/73 |
NISAN KUBISTAR |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
9 |
RENAULT KANGOO automat |
NT-05-00/74 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
10 |
RENAULT KANGOO 2008 mechanizm 5 bieg. |
NT-05-00/75 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
11 |
RENAULT KANGOO 2008 mechanizm 6 bieg. |
NT-05-00/76 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
12 |
RENAULT KOLEOS |
NT-05-00/77 |
NISSAN QASHQAI |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
13 |
RENAULT LAGUNA model do końca 2000 r. |
NT-05-00/78 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
14 |
RENAULT LAGUNA II automat |
NT-05-00/79 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
15 |
RENAULT LAGUNA II M.B.5B mech.biały 5 bieg. |
NT-05-00/80 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
16 |
RENAULT LAGUNA II M.C.5B mech.czarny 5 bieg. |
NT-05-00/81 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
17 |
RENAULT LAGUNA II M.C.6B mech.czarny 6 bieg. |
NT-05-00/82 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
18 |
RENAULT LAGUNA III 6B mechanizm 6 bieg. |
NT-05-00/83 |
RENAULT MEGANE III benzyna |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
19 |
RENAULT MASTER joystic |
NT-05-00/84 |
OPEL MOVANO joystic NISAN INTERSTAR |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
20 |
RENAULT MEGANE |
NT-05-00/85 |
RENAULT CLIO RENAULT KANGOO RENAULT TALIA RENAULT TWINGO |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
21 |
RENAULT MEGANE II |
NT-05-00/86 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
22 |
RENAULT MEGANE II bieg wsteczny lewy przód |
NT-05-00/87 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
23 |
RENAULT MEGANE III 5 bieg. |
NT-05-00/88 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
24 |
RENAULT MEGANE III 6 bieg. |
NT-05-00/89 |
RENAULT LAGUNA III mechanizm 6 bieg. |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
25 |
RENAULT MEGANE III 1,9 130 kM diesel 6 bieg. |
NT-05-00/90 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
26 |
RENAULT MODUS |
NT-05-00/91 |
DACIA LOGAN diesel |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
27 |
RENAULT SCENIC |
NT-05-00/92 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
28 |
RENAULT SCENIE II mechanizm 6 bieg. |
NT-05-00/93 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
29 |
RENAULT SCENIE II mechanizm 6 bieg. wsteczny do przodu |
NT-05-00/94 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
30 |
RENAULT SCENIE II mechanizm 5 bieg. |
NT-05-00/95 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
31 |
RENAULT SCENIE III 1,4B/2,0D mech. 6 bieg. |
NT-05-00/96 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
32 |
RENAULT SCENIE III 1,9D mech. 6 bieg. |
NT-05-00/97 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
33 |
RENAULT THALIA |
NT-05-00/98 |
RENAULT CLIO RENAULT MEGANE RENAULT KANGOO RENAULT TWINGO |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
34 |
RENAULT THALIA mechanizm cięgnowy |
NT-05-00/99 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
35 |
RENAULT TRAFIC |
NT-05-00/100 |
OPEL VIVARO NISAN PRIMASTAR |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
36 |
RENAULT TWINGO |
NT-05-00/101 |
RENAULT CLIO RENAULT MEGANE RENAULT KANGOO RENAULT THALIA |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
37 |
RENAULT TWINGO 2008 |
NT-05-00/102 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
(*) |
RENAULT KANGOO 1.5 DCI |
NT-05-00/53 |
5-BIEG WST. PRAWY TYŁ, 2008-… |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
(*) |
RENAULT KANGOO 1.5 DCI (08R.) |
K04-05-00/52 |
5-BIEG WST. PRAWY TYŁ, 2008-… |
CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) |
Tak |
(*) |
RENAULT MASTER (2003 R.) KD |
K08-05-00/31 |
2.2 DCI, 2003-… |
CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) |
Tak |
(*) |
RENAULT SCENIC (03R.) - 5,6 BIEG. WSTECZNY P.TYŁ |
K04-05-00/33 |
5 I 6 BIEG., WST. PRAWY TYŁ, 2003-… |
CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) |
Tak |
Zanim klikniesz "Kup Teraz" zapytaj o dostępność danej blokady:
mailowo: [zasłonięte]@dipol.pl
lub telefonicznie: 603[zasłonięte]959 i 795[zasłonięte]790
Zapraszamy do zakupu!!!
UWAGA:
Bardzo prosimy o precyzyjne sprawdzenie dostępności, modelu i typu blokady, gdyż nie ponosimy odpowiedzialności za nieprawidłowy dobór Zabezpieczenia do danego samochodu.
W przypadku blokad których aktualnie nie posiadamy na stanie i konieczne jest ich wyprodukowanie, zastrzegamy sobie prawo wydłużenia realizacji zamówienie o 48 h roboczych. O takiej informacji poinformujemy w momencie ustalania szczegółów zamówienia.
Opis przedmiotu:
Blokada DIPOL jest przeznaczona do zablokowania mechanizmu zmiany biegów w samochodzie, co skutecznie chroni pojazd przed kradzieżą. Montuje się ją w sposób trwały w pojeździe. Na przestrzeni ostatnich 15 lat marce DIPOL zaufało ponad pół miliona właścicieli samochodów. Blokady DIPOL zdobyły wiele wyróżnień i nagród od prestiżowych Targów Poznańskich, Policji, Instytucji Samochodowych jako niezawodne i niezwykle skuteczne zabezpieczenie samochodu przed kradzieżą.
Blokady DIPOL tworzone są z myślą o wysokim poziomie ergonomii i estetyki. Produkt ten osiąga wysoki poziom niezawodności poprzez prostą, oryginalną konstrukcję i ograniczoną ingerencję w mechanizmy samochodu.
Parametry techniczne:
- gwarantowana ilość cykli pracy blokady: 500 000,
- materiał : trzpień, tuleja - stal stop. Węglowa,
- twardość: trzpień, tuleja ~ 60HRC,
- czas montażu ~ 1h,
- zakres temperatur poprawnej pracy: -40ºC ~ +80ºC,
- wkładka zamkowa GERDA.
Typy blokad:
Blokady Classic - wciskany trzpień - bolec
Blokada skrzyni biegów DIPOL jest urządzeniem mechanicznym przeznaczonym do zablokowania mechanizmu zmiany biegów w samochodzie. Ma to na celu utrudnienie, czy wręcz uniemożliwienie kradzieży samochodu. Blokowane odbywa się w pozycji biegu wstecznego przy manualnych skrzyniach lub w pozycji "parking" przy automatach. Jest ono realizowane przy pomocy trzpienia zintegrowanego z wkładką zamkową, wprowadzonego do tulei wspornika. Trzpień ten unieruchamia odpowiedni element mechanizmu zmiany biegów przez co uniemożliwia przełączanie biegów.
Poszczególne elementy blokady, odpowiedzialne za bezpieczeństwo, są wykonywane z odpowiednich materiałów wykazujących dużą wytrzymałość i twardość.
Zastosowana wkładka zamkowa - jest to zamek bębenkowy, dyskowy. Ilość kombinacji kodu klucza sięga ponad 40 mln.
Część wsporcza blokady, indywidualnie dopasowana do danego samochodu jest trwale przymocowana do karoserii. Sam montaż blokady odbywa się przez przeszkolone w tym zakresie osoby w warsztatach posiadających certyfikat producenta.
Blokad skrzyni biegów DIPOL posiada atest zgodności w klasie "C" wydawany przez Instytut Mechaniki Precyzyjnej w Warszawie.
Całość urządzenia jest wytwarzana zgodnie z procedurami wynikającymi z wprowadzonego systemu jakości ISO 9001:2001.
Blokady Premium - niewyciągany trzpień
Blokada PREMIUM jest przeznaczona do zablokowania mechanizmu zmiany biegów w samochodzie, co skutecznie chroni pojazd przed kradzieżą. Montuje się ją w sposób trwały w pojeździe. Blokady PREMIUM tworzone są z myślą o wysokim poziomie ergonomii i estetyki. Produkt ten osiąga wysoki poziom niezawodności poprzez prostą, oryginalną konstrukcję i ograniczoną ingerencję w mechanizmy samochodu.
Nasze rozwiązanie konstrukcyjne jest objęte ochroną patentową UPRP. Blokady PREMIUM posiadają Certyfikat zgodności Instytutu Mechaniki Precyzyjnej potwierdzający klasę zabezpieczenia "4", i klasę odporności na włamanie "C", oraz walory użytkowe (Certyfikat w załączeniu). Blokada PREMIUM wyposażona jest w zamek dyskowy w systemie płytek kodowych. Właśnie dzięki takiemu rozwiązaniu blokada PREMIUM uzyskała wysoką klasę odporności na włamanie "C".
Zasada działania blokady Premium jest prosta i wygodna dla użytkownika. Drążek zmiany biegów blokowany jest standardowo na biegu wstecznym a w samochodach ze skrzynią automatyczną w położeniu "Parking". Przypadkowe i samoczynne zablokowanie drążka w czasie jazdy nie jest możliwe, gdyż nie pozwala na to konstrukcja blokady i zamka. Ponadto niemożliwe jest włączenie biegu wstecznego podczas jazdy do przodu, co z założenia wyklucza konstrukcja każdej skrzyni biegów. Wkładka zamkowa blokady PREMIUM jest wkładką, zatrzaskową dlatego blokowanie nie wymaga użycia klucza. Konstrukcja blokady PREMIUM uniemożliwia przypadkowe zatrzaśnięcie zamka, gdyż zamek blokuje się wewnątrz tulei w taki sposób, że wymaga to wciśnięcia zamka na głębokość około 10 - 15 mm poniżej płaszczyzny bocznej konsoli i czoła tulei zamkowej.
Certyfikaty:
Nasze rozwiązania konstrukcyjne są objęte ochroną Praw Autorskich. Blokady DIPOL już na początku lat 90-tych otrzymały Certyfikat zgodności Instytutu Mechaniki Precyzyjnej potwierdzający klasę zabezpieczenia "4", i klasę odporności na włamanie "C", oraz walory użytkowe.
Wkładki zamkowe:
Blokady DIPOL wyposażone są w zamek dyskowy firmy GERDA w systemie płytek kodowych. Dziesiątki tysięcy kombinacji oraz niezawodność wkładki zamkowej powodują, że do dzisiaj są stosowane w blokadach DIPOL.