Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Blokada skrzyni biegów DIPOL - PEUGEOT

26-06-2014, 11:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 359 zł     
Użytkownik www_dipol_pl
numer aukcji: 4279444016
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 20   
Koniec: 26-06-2014 10:44:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dipolpl

Witamy na naszej aukcji !!!

Mamy do zaoferowania nowe, oryginalne blokady skrzyni biegów do wybranych modeli samochodów osobowych i dostawczych.

Na tej aukcji oferujemy blokady do aut marki PEUGEOT.

peugeot

Wykaz blokad dostępnych do sprzedaży:

L.p.NazwaSymbolSzczegóły/ZamiennikTypDostępność
1 PEUGEOT 106 NT-16-00/51 CITROEN SAXSO PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
2 PEUGEOT 107 NT-16-00/52 CITROEN C 1 TOYOTA AYGO COROLLA AVENSIS RAV 4 II YARIS II Japończyk PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
3 PEUGEOT 206 NT-16-00/53 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
4 PEUGEOT 207 benzyna NT-16-00/54 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
5 PEUGEOT 207 diesel NT-16-00/55 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
6 PEUGEOT 207 automat NT-16-00/56 PEUGEOT 307 automat PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
7 PEUGEOT 208 mechanizm 5 bieg. NT-16-00/57 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
8 PEUGEOT 208 mechanizm 6 bieg. NT-16-00/58 w przygotowaniu PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
9 PEUGEOT 301 mechanizm 5 bieg. NT-16-00/59 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
10 PEUGEOT 306 NT-16-00/60 PEUGEOT PARTNER CITROEN XSARA CITROEN BERLINGO PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
11 PEUGEOT 307 diesel NT-16-00/61 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
12 PEUGEOT 307 automat NT-16-00/62 PEUGEOT 207 automat PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
13 PEUGEOT 307 benzyna NT-16-00/63 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
14 PEUGEOT 308 mechanizm 5 bieg. NT-16-00/64 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
15 PEUGEOT 308 mechanizm 6 bieg. NT-16-00/65 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
16 PEUGEOT 406 NT-16-00/66 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
17 PEUGEOT 508 mechanizm 6 bieg. NT-16-00/68 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
18 PEUGEOT 508 automat NT-16-00/69 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
19 PEUGEOT 607 NT-16-00/70 PEUGEOT 407 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
20 PEUGEOT 607 automat NT-16-00/71 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
21 PEUGEOT 807 mechanizm 5 bieg. wsteczny do przodu NT-16-00/72 CITROEN C - 8 mechanizm 5 bieg. wsteczny do przodu PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
22 PEUGEOT 807 mechanizm 6 bieg. wsteczny do przodu NT-16-00/73 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
23 PEUGEOT 1007 NT-16-00/74 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
24 PEUGEOT 3008 mechanizm 6 bieg. NT-16-00/75 PEUGEOT 5008 mechanizm czarny 6 bieg. PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
25 PEUGEOT 3008 2,0 HDi mechanizm biały 6 bieg. NT-16-00/76 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
26 PEUGEOT 4007 NT-16-00/77 CITROEN C CROSSER PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
27 PEUGEOT 5008 mechanizm czarny 6 bieg. NT-16-00/78 PEUGEOT 3008 mechanizm czarny 6 bieg. PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
28 PEUGEOT 5008 2,0 HDi mechanizm biały 6 bieg. NT-16-00/79 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
29 PEUGEOT BOXER diesel NT-16-00/80 FIAT DUCATO PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
30 PEUGEOT BOXER 2006 diesel NT-16-00/81 CITROEN JUMPER FIAT DUCATO 2006 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
31 PEUGEOT BOXER 2006 3L diesel NT-16-00/82 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
32 PEUGEOT BIPPER NT-16-00/83 CITROEN NEMO FIAT FIORINO PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
33 PEUGEOT EXPERT mechanizm 5 bieg. NT-16-00/84 CITROEN JUMPY FIAT SCUDO mechanizm 5 bieg. PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
34 PEUGEOT EXPERT mechanizm 6 bieg. NT-16-00/85 CITROEN JUMPY FIAT SCUDO mechanizm 6 bieg. PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
35 PEUGEOT PARTNER NT-16-00/86 PEUGEOT 306 CITROEN XSARA CITROEN BERLINGO PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
36 PEUGEOT PARTNER 2008 NT-16-00/87 CITROEN PICASSO C-4 CITROEN BERLINGO 2008 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
(*) PEUGEOT 406 HDI (2002R.) K04-16-00/21 WST. LEWY PRZÓD, 2002-… CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) Tak

Zanim klikniesz "Kup Teraz" zapytaj o dostępność danej blokady:

mailowo: [zasłonięte]@dipol.pl
lub telefonicznie: 603[zasłonięte]959 i 795[zasłonięte]790

Zapraszamy do zakupu!!!

UWAGA:

Bardzo prosimy o precyzyjne sprawdzenie dostępności, modelu i typu blokady, gdyż nie ponosimy odpowiedzialności za nieprawidłowy dobór Zabezpieczenia do danego samochodu.

W przypadku blokad których aktualnie nie posiadamy na stanie i konieczne jest ich wyprodukowanie, zastrzegamy sobie prawo wydłużenia realizacji zamówienie o 48 h roboczych. O takiej informacji poinformujemy w momencie ustalania szczegółów zamówienia.


Opis przedmiotu:

Blokada DIPOL jest przeznaczona do zablokowania mechanizmu zmiany biegów w samochodzie, co skutecznie chroni pojazd przed kradzieżą. Montuje się ją w sposób trwały w pojeździe. Na przestrzeni ostatnich 15 lat marce DIPOL zaufało ponad pół miliona właścicieli samochodów. Blokady DIPOL zdobyły wiele wyróżnień i nagród od prestiżowych Targów Poznańskich, Policji, Instytucji Samochodowych jako niezawodne i niezwykle skuteczne zabezpieczenie samochodu przed kradzieżą.
Blokady DIPOL tworzone są z myślą o wysokim poziomie ergonomii i estetyki. Produkt ten osiąga wysoki poziom niezawodności poprzez prostą, oryginalną konstrukcję i ograniczoną ingerencję w mechanizmy samochodu.

Film Dipol

Parametry techniczne:

- gwarantowana ilość cykli pracy blokady: 500 000,
- materiał : trzpień, tuleja - stal stop. Węglowa,
- twardość: trzpień, tuleja ~ 60HRC,
- czas montażu ~ 1h,
- zakres temperatur poprawnej pracy: -40ºC ~ +80ºC,
- wkładka zamkowa GERDA.

Typy blokad:

Blokady Classic - wciskany trzpień - bolec

Blokada skrzyni biegów DIPOL jest urządzeniem mechanicznym przeznaczonym do zablokowania mechanizmu zmiany biegów w samochodzie. Ma to na celu utrudnienie, czy wręcz uniemożliwienie kradzieży samochodu. Blokowane odbywa się w pozycji biegu wstecznego przy manualnych skrzyniach lub w pozycji "parking" przy automatach. Jest ono realizowane przy pomocy trzpienia zintegrowanego z wkładką zamkową, wprowadzonego do tulei wspornika. Trzpień ten unieruchamia odpowiedni element mechanizmu zmiany biegów przez co uniemożliwia przełączanie biegów.

Poszczególne elementy blokady, odpowiedzialne za bezpieczeństwo, są wykonywane z odpowiednich materiałów wykazujących dużą wytrzymałość i twardość.
Zastosowana wkładka zamkowa - jest to zamek bębenkowy, dyskowy. Ilość kombinacji kodu klucza sięga ponad 40 mln.

Część wsporcza blokady, indywidualnie dopasowana do danego samochodu jest trwale przymocowana do karoserii. Sam montaż blokady odbywa się przez przeszkolone w tym zakresie osoby w warsztatach posiadających certyfikat producenta.
Blokad skrzyni biegów DIPOL posiada atest zgodności w klasie "C" wydawany przez Instytut Mechaniki Precyzyjnej w Warszawie.

Całość urządzenia jest wytwarzana zgodnie z procedurami wynikającymi z wprowadzonego systemu jakości ISO 9001:2001.

blokada classic

Blokady Premium - niewyciągany trzpień

Blokada PREMIUM jest przeznaczona do zablokowania mechanizmu zmiany biegów w samochodzie, co skutecznie chroni pojazd przed kradzieżą. Montuje się ją w sposób trwały w pojeździe. Blokady PREMIUM tworzone są z myślą o wysokim poziomie ergonomii i estetyki. Produkt ten osiąga wysoki poziom niezawodności poprzez prostą, oryginalną konstrukcję i ograniczoną ingerencję w mechanizmy samochodu.

Nasze rozwiązanie konstrukcyjne jest objęte ochroną patentową UPRP. Blokady PREMIUM posiadają Certyfikat zgodności Instytutu Mechaniki Precyzyjnej potwierdzający klasę zabezpieczenia "4", i klasę odporności na włamanie "C", oraz walory użytkowe (Certyfikat w załączeniu). Blokada PREMIUM wyposażona jest w zamek dyskowy w systemie płytek kodowych. Właśnie dzięki takiemu rozwiązaniu blokada PREMIUM uzyskała wysoką klasę odporności na włamanie "C".

Zasada działania blokady Premium jest prosta i wygodna dla użytkownika. Drążek zmiany biegów blokowany jest standardowo na biegu wstecznym a w samochodach ze skrzynią automatyczną w położeniu "Parking". Przypadkowe i samoczynne zablokowanie drążka w czasie jazdy nie jest możliwe, gdyż nie pozwala na to konstrukcja blokady i zamka. Ponadto niemożliwe jest włączenie biegu wstecznego podczas jazdy do przodu, co z założenia wyklucza konstrukcja każdej skrzyni biegów. Wkładka zamkowa blokady PREMIUM jest wkładką, zatrzaskową dlatego blokowanie nie wymaga użycia klucza. Konstrukcja blokady PREMIUM uniemożliwia przypadkowe zatrzaśnięcie zamka, gdyż zamek blokuje się wewnątrz tulei w taki sposób, że wymaga to wciśnięcia zamka na głębokość około 10 - 15 mm poniżej płaszczyzny bocznej konsoli i czoła tulei zamkowej.

blokada premium

Certyfikaty:

Nasze rozwiązania konstrukcyjne są objęte ochroną Praw Autorskich. Blokady DIPOL już na początku lat 90-tych otrzymały Certyfikat zgodności Instytutu Mechaniki Precyzyjnej potwierdzający klasę zabezpieczenia "4", i klasę odporności na włamanie "C", oraz walory użytkowe.

certyfikaty

Wkładki zamkowe:

Blokady DIPOL wyposażone są w zamek dyskowy firmy GERDA w systemie płytek kodowych. Dziesiątki tysięcy kombinacji oraz niezawodność wkładki zamkowej powodują, że do dzisiaj są stosowane w blokadach DIPOL.

certyfikaty

Galeria: