Witamy na naszej aukcji !!!
Mamy do zaoferowania nowe, oryginalne blokady skrzyni biegów do wybranych modeli samochodów osobowych i dostawczych.
Na tej aukcji oferujemy blokady do aut marki PEUGEOT.
Wykaz blokad dostępnych do sprzedaży:
L.p. | Nazwa | Symbol | Szczegóły/Zamiennik | Typ | Dostępność |
1 |
PEUGEOT 106 |
NT-16-00/51 |
CITROEN SAXSO |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
2 |
PEUGEOT 107 |
NT-16-00/52 |
CITROEN C 1 TOYOTA AYGO COROLLA AVENSIS RAV 4 II YARIS II Japończyk |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
3 |
PEUGEOT 206 |
NT-16-00/53 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
4 |
PEUGEOT 207 benzyna |
NT-16-00/54 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
5 |
PEUGEOT 207 diesel |
NT-16-00/55 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
6 |
PEUGEOT 207 automat |
NT-16-00/56 |
PEUGEOT 307 automat |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
7 |
PEUGEOT 208 mechanizm 5 bieg. |
NT-16-00/57 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
8 |
PEUGEOT 208 mechanizm 6 bieg. |
NT-16-00/58 |
w przygotowaniu |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
9 |
PEUGEOT 301 mechanizm 5 bieg. |
NT-16-00/59 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
10 |
PEUGEOT 306 |
NT-16-00/60 |
PEUGEOT PARTNER CITROEN XSARA CITROEN BERLINGO |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
11 |
PEUGEOT 307 diesel |
NT-16-00/61 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
12 |
PEUGEOT 307 automat |
NT-16-00/62 |
PEUGEOT 207 automat |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
13 |
PEUGEOT 307 benzyna |
NT-16-00/63 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
14 |
PEUGEOT 308 mechanizm 5 bieg. |
NT-16-00/64 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
15 |
PEUGEOT 308 mechanizm 6 bieg. |
NT-16-00/65 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
16 |
PEUGEOT 406 |
NT-16-00/66 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
17 |
PEUGEOT 508 mechanizm 6 bieg. |
NT-16-00/68 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
18 |
PEUGEOT 508 automat |
NT-16-00/69 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
19 |
PEUGEOT 607 |
NT-16-00/70 |
PEUGEOT 407 |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
20 |
PEUGEOT 607 automat |
NT-16-00/71 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
21 |
PEUGEOT 807 mechanizm 5 bieg. wsteczny do przodu |
NT-16-00/72 |
CITROEN C - 8 mechanizm 5 bieg. wsteczny do przodu |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
22 |
PEUGEOT 807 mechanizm 6 bieg. wsteczny do przodu |
NT-16-00/73 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
23 |
PEUGEOT 1007 |
NT-16-00/74 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
24 |
PEUGEOT 3008 mechanizm 6 bieg. |
NT-16-00/75 |
PEUGEOT 5008 mechanizm czarny 6 bieg. |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
25 |
PEUGEOT 3008 2,0 HDi mechanizm biały 6 bieg. |
NT-16-00/76 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
26 |
PEUGEOT 4007 |
NT-16-00/77 |
CITROEN C CROSSER |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
27 |
PEUGEOT 5008 mechanizm czarny 6 bieg. |
NT-16-00/78 |
PEUGEOT 3008 mechanizm czarny 6 bieg. |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
28 |
PEUGEOT 5008 2,0 HDi mechanizm biały 6 bieg. |
NT-16-00/79 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
29 |
PEUGEOT BOXER diesel |
NT-16-00/80 |
FIAT DUCATO |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
30 |
PEUGEOT BOXER 2006 diesel |
NT-16-00/81 |
CITROEN JUMPER FIAT DUCATO 2006 |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
31 |
PEUGEOT BOXER 2006 3L diesel |
NT-16-00/82 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
32 |
PEUGEOT BIPPER |
NT-16-00/83 |
CITROEN NEMO FIAT FIORINO |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
33 |
PEUGEOT EXPERT mechanizm 5 bieg. |
NT-16-00/84 |
CITROEN JUMPY FIAT SCUDO mechanizm 5 bieg. |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
34 |
PEUGEOT EXPERT mechanizm 6 bieg. |
NT-16-00/85 |
CITROEN JUMPY FIAT SCUDO mechanizm 6 bieg. |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
35 |
PEUGEOT PARTNER |
NT-16-00/86 |
PEUGEOT 306 CITROEN XSARA CITROEN BERLINGO |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
36 |
PEUGEOT PARTNER 2008 |
NT-16-00/87 |
CITROEN PICASSO C-4 CITROEN BERLINGO 2008 |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
(*) |
PEUGEOT 406 HDI (2002R.) |
K04-16-00/21 |
WST. LEWY PRZÓD, 2002-… |
CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) |
Tak |
Zanim klikniesz "Kup Teraz" zapytaj o dostępność danej blokady:
mailowo: [zasłonięte]@dipol.pl
lub telefonicznie: 603[zasłonięte]959 i 795[zasłonięte]790
Zapraszamy do zakupu!!!
UWAGA:
Bardzo prosimy o precyzyjne sprawdzenie dostępności, modelu i typu blokady, gdyż nie ponosimy odpowiedzialności za nieprawidłowy dobór Zabezpieczenia do danego samochodu.
W przypadku blokad których aktualnie nie posiadamy na stanie i konieczne jest ich wyprodukowanie, zastrzegamy sobie prawo wydłużenia realizacji zamówienie o 48 h roboczych. O takiej informacji poinformujemy w momencie ustalania szczegółów zamówienia.
Opis przedmiotu:
Blokada DIPOL jest przeznaczona do zablokowania mechanizmu zmiany biegów w samochodzie, co skutecznie chroni pojazd przed kradzieżą. Montuje się ją w sposób trwały w pojeździe. Na przestrzeni ostatnich 15 lat marce DIPOL zaufało ponad pół miliona właścicieli samochodów. Blokady DIPOL zdobyły wiele wyróżnień i nagród od prestiżowych Targów Poznańskich, Policji, Instytucji Samochodowych jako niezawodne i niezwykle skuteczne zabezpieczenie samochodu przed kradzieżą.
Blokady DIPOL tworzone są z myślą o wysokim poziomie ergonomii i estetyki. Produkt ten osiąga wysoki poziom niezawodności poprzez prostą, oryginalną konstrukcję i ograniczoną ingerencję w mechanizmy samochodu.
Parametry techniczne:
- gwarantowana ilość cykli pracy blokady: 500 000,
- materiał : trzpień, tuleja - stal stop. Węglowa,
- twardość: trzpień, tuleja ~ 60HRC,
- czas montażu ~ 1h,
- zakres temperatur poprawnej pracy: -40ºC ~ +80ºC,
- wkładka zamkowa GERDA.
Typy blokad:
Blokady Classic - wciskany trzpień - bolec
Blokada skrzyni biegów DIPOL jest urządzeniem mechanicznym przeznaczonym do zablokowania mechanizmu zmiany biegów w samochodzie. Ma to na celu utrudnienie, czy wręcz uniemożliwienie kradzieży samochodu. Blokowane odbywa się w pozycji biegu wstecznego przy manualnych skrzyniach lub w pozycji "parking" przy automatach. Jest ono realizowane przy pomocy trzpienia zintegrowanego z wkładką zamkową, wprowadzonego do tulei wspornika. Trzpień ten unieruchamia odpowiedni element mechanizmu zmiany biegów przez co uniemożliwia przełączanie biegów.
Poszczególne elementy blokady, odpowiedzialne za bezpieczeństwo, są wykonywane z odpowiednich materiałów wykazujących dużą wytrzymałość i twardość.
Zastosowana wkładka zamkowa - jest to zamek bębenkowy, dyskowy. Ilość kombinacji kodu klucza sięga ponad 40 mln.
Część wsporcza blokady, indywidualnie dopasowana do danego samochodu jest trwale przymocowana do karoserii. Sam montaż blokady odbywa się przez przeszkolone w tym zakresie osoby w warsztatach posiadających certyfikat producenta.
Blokad skrzyni biegów DIPOL posiada atest zgodności w klasie "C" wydawany przez Instytut Mechaniki Precyzyjnej w Warszawie.
Całość urządzenia jest wytwarzana zgodnie z procedurami wynikającymi z wprowadzonego systemu jakości ISO 9001:2001.
Blokady Premium - niewyciągany trzpień
Blokada PREMIUM jest przeznaczona do zablokowania mechanizmu zmiany biegów w samochodzie, co skutecznie chroni pojazd przed kradzieżą. Montuje się ją w sposób trwały w pojeździe. Blokady PREMIUM tworzone są z myślą o wysokim poziomie ergonomii i estetyki. Produkt ten osiąga wysoki poziom niezawodności poprzez prostą, oryginalną konstrukcję i ograniczoną ingerencję w mechanizmy samochodu.
Nasze rozwiązanie konstrukcyjne jest objęte ochroną patentową UPRP. Blokady PREMIUM posiadają Certyfikat zgodności Instytutu Mechaniki Precyzyjnej potwierdzający klasę zabezpieczenia "4", i klasę odporności na włamanie "C", oraz walory użytkowe (Certyfikat w załączeniu). Blokada PREMIUM wyposażona jest w zamek dyskowy w systemie płytek kodowych. Właśnie dzięki takiemu rozwiązaniu blokada PREMIUM uzyskała wysoką klasę odporności na włamanie "C".
Zasada działania blokady Premium jest prosta i wygodna dla użytkownika. Drążek zmiany biegów blokowany jest standardowo na biegu wstecznym a w samochodach ze skrzynią automatyczną w położeniu "Parking". Przypadkowe i samoczynne zablokowanie drążka w czasie jazdy nie jest możliwe, gdyż nie pozwala na to konstrukcja blokady i zamka. Ponadto niemożliwe jest włączenie biegu wstecznego podczas jazdy do przodu, co z założenia wyklucza konstrukcja każdej skrzyni biegów. Wkładka zamkowa blokady PREMIUM jest wkładką, zatrzaskową dlatego blokowanie nie wymaga użycia klucza. Konstrukcja blokady PREMIUM uniemożliwia przypadkowe zatrzaśnięcie zamka, gdyż zamek blokuje się wewnątrz tulei w taki sposób, że wymaga to wciśnięcia zamka na głębokość około 10 - 15 mm poniżej płaszczyzny bocznej konsoli i czoła tulei zamkowej.
Certyfikaty:
Nasze rozwiązania konstrukcyjne są objęte ochroną Praw Autorskich. Blokady DIPOL już na początku lat 90-tych otrzymały Certyfikat zgodności Instytutu Mechaniki Precyzyjnej potwierdzający klasę zabezpieczenia "4", i klasę odporności na włamanie "C", oraz walory użytkowe.
Wkładki zamkowe:
Blokady DIPOL wyposażone są w zamek dyskowy firmy GERDA w systemie płytek kodowych. Dziesiątki tysięcy kombinacji oraz niezawodność wkładki zamkowej powodują, że do dzisiaj są stosowane w blokadach DIPOL.