Witamy na naszej aukcji !!!
Mamy do zaoferowania nowe, oryginalne blokady skrzyni biegów do wybranych modeli samochodów osobowych i dostawczych.
Na tej aukcji oferujemy blokady do aut marki FORD.
Wykaz blokad dostępnych do sprzedaży:
L.p. | Nazwa | Symbol | Szczegóły/Zamiennik | Typ | Dostępność |
1 |
FORD C MAX mechanizm 5 bieg. |
NT-04-00/68 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
2 |
FORD C MAX mr. 2011 mechanizm 6 bieg. |
NT-04-00/69 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
3 |
FORD C MAX mechanizm 6 bieg. |
NT-04-00/70 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
4 |
FORD S MAX mechanizm 6 bieg. |
NT-04-00/71 |
FORD GALAXY 2006 mechanizm 6 bieg. |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
5 |
FORD S MAX mr.2011 automat |
NT-04-00/72 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
6 |
FORD GALAXY 2006 mechanizm 5/6 bieg. |
NT-04-00/73 |
FORD S MAX mechanizm 6 bieg. |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
7 |
FORD CONNECT |
NT-04-00/74 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
8 |
FORD FIESTA |
NT-04-00/75 |
FORD FUSION |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
9 |
FORD FIESTA 2008 |
NT-04-00/76 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
10 |
FORD FIESTA mr.2013 1,0 eco |
NT-04-00/77 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
11 |
FORD FOCUS benzyna |
NT-04-00/78 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
12 |
FORD FOCUS diesel |
NT-04-00/79 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
13 |
FORD FOCUS II mechanizm 5 bieg. |
NT-04-00/80 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
14 |
FORD FOCUS II mechanizm 6 bieg. |
NT-04-00/81 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
15 |
FORD FOCUS III mechanizm 5 bieg. |
NT-04-00/82 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
16 |
FORD FOCUS III mechanizm 6 bieg. |
NT-04-00/83 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
17 |
FORD FUSION |
NT-04-00/84 |
FORD FIESTA |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
18 |
FORD KA |
NT-04-00/85 |
FIAT 500 |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
19 |
FORD KUGA |
NT-04-00/86 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
20 |
FORD MONDEO mechanizm 5 bieg. |
NT-04-00/87 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
21 |
FORD MONDEO mechanizm 6 bieg. |
NT-04-00/88 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
22 |
FORD MONDEO 2007 |
NT-04-00/89 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
23 |
FORD MONDEO 2007 1,6 benzyna 5 biegów |
NT-04-00/90 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
24 |
FORD TRANSIT 2007 |
NT-04-00/91 |
|
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
(*) |
FORD FIESTA (08R.) 5-BIEG WSTECZNY PRAWY TYŁ |
NT-04-00/62 |
5 BIEG WST PRAWY TYŁ, 2008-… |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
(*) |
FORD FOCUS 1.8 TD / 2.0 BENZYNA (2002 R.) |
K08-04-00/29 |
1.8 TD, 2.0 BENZ. |
CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) |
Tak |
(*) |
FORD FOCUS 1.8 TD I 2.0 BENZYNA |
NT-04-00/56 |
1.8 TD, 2.0 BENZ. |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
(*) |
FORD FOCUS II 5-BIEG,BENZYNA |
K04-04-00/43 |
5 BIEG. BENZYNA, 2[zasłonięte]005-20 |
CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) |
Tak |
(*) |
FORD FOCUS II 5-BIEG. BENZYNA |
NT-04-00/54 |
5-BIEG BENZYNA, 2008-…, WST. PRAWY TYŁ |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
(*) |
FORD S-MAX 5-BIEG. (2005 R.) |
K04-04-00/51 |
WST. PRAWY TYŁ, 2005-…, 5-BIEG. |
CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) |
Tak |
(*) |
FORD TRANSIT III 5-BIEG W.P.T. |
NT-04-00/53 |
5-BIEG WST. PRAWY TYŁ (DŻOJSTICK), 2006-… |
PREMIUM (niewyciągany trzpień) |
Tak |
(*) |
FORD TRANSIT CONNECT (2005R.) |
K08-04-00/45 |
|
CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) |
Tak |
(*) |
FORD TRANSIT II (NAPĘD PRZÓD 01-...) |
K04-04-00/25 |
WST. PRAWY TYŁ (DŹWIGNIA W PODŁODZE), 2[zasłonięte]001-20 |
CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) |
Tak |
(*) |
FORD TRANSIT II 6-BIEG. |
K08-04-00/46 |
WST. LEWY PRZÓD (DŹWIGNIA W PODŁODZE),2[zasłonięte]001-20 |
CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) |
Tak |
Zanim klikniesz "Kup Teraz" zapytaj o dostępność danej blokady:
mailowo: [zasłonięte]@dipol.pl
lub telefonicznie: 603[zasłonięte]959 i 795[zasłonięte]790
Zapraszamy do zakupu!!!
UWAGA:
Bardzo prosimy o precyzyjne sprawdzenie dostępności, modelu i typu blokady, gdyż nie ponosimy odpowiedzialności za nieprawidłowy dobór Zabezpieczenia do danego samochodu.
W przypadku blokad których aktualnie nie posiadamy na stanie i konieczne jest ich wyprodukowanie, zastrzegamy sobie prawo wydłużenia realizacji zamówienie o 48 h roboczych. O takiej informacji poinformujemy w momencie ustalania szczegółów zamówienia.
Opis przedmiotu:
Blokada DIPOL jest przeznaczona do zablokowania mechanizmu zmiany biegów w samochodzie, co skutecznie chroni pojazd przed kradzieżą. Montuje się ją w sposób trwały w pojeździe. Na przestrzeni ostatnich 15 lat marce DIPOL zaufało ponad pół miliona właścicieli samochodów. Blokady DIPOL zdobyły wiele wyróżnień i nagród od prestiżowych Targów Poznańskich, Policji, Instytucji Samochodowych jako niezawodne i niezwykle skuteczne zabezpieczenie samochodu przed kradzieżą.
Blokady DIPOL tworzone są z myślą o wysokim poziomie ergonomii i estetyki. Produkt ten osiąga wysoki poziom niezawodności poprzez prostą, oryginalną konstrukcję i ograniczoną ingerencję w mechanizmy samochodu.
Parametry techniczne:
- gwarantowana ilość cykli pracy blokady: 500 000,
- materiał : trzpień, tuleja - stal stop. Węglowa,
- twardość: trzpień, tuleja ~ 60HRC,
- czas montażu ~ 1h,
- zakres temperatur poprawnej pracy: -40ºC ~ +80ºC,
- wkładka zamkowa GERDA.
Typy blokad:
Blokady Classic - wciskany trzpień - bolec
Blokada skrzyni biegów DIPOL jest urządzeniem mechanicznym przeznaczonym do zablokowania mechanizmu zmiany biegów w samochodzie. Ma to na celu utrudnienie, czy wręcz uniemożliwienie kradzieży samochodu. Blokowane odbywa się w pozycji biegu wstecznego przy manualnych skrzyniach lub w pozycji "parking" przy automatach. Jest ono realizowane przy pomocy trzpienia zintegrowanego z wkładką zamkową, wprowadzonego do tulei wspornika. Trzpień ten unieruchamia odpowiedni element mechanizmu zmiany biegów przez co uniemożliwia przełączanie biegów.
Poszczególne elementy blokady, odpowiedzialne za bezpieczeństwo, są wykonywane z odpowiednich materiałów wykazujących dużą wytrzymałość i twardość.
Zastosowana wkładka zamkowa - jest to zamek bębenkowy, dyskowy. Ilość kombinacji kodu klucza sięga ponad 40 mln.
Część wsporcza blokady, indywidualnie dopasowana do danego samochodu jest trwale przymocowana do karoserii. Sam montaż blokady odbywa się przez przeszkolone w tym zakresie osoby w warsztatach posiadających certyfikat producenta.
Blokad skrzyni biegów DIPOL posiada atest zgodności w klasie "C" wydawany przez Instytut Mechaniki Precyzyjnej w Warszawie.
Całość urządzenia jest wytwarzana zgodnie z procedurami wynikającymi z wprowadzonego systemu jakości ISO 9001:2001.
Blokady Premium - niewyciągany trzpień
Blokada PREMIUM jest przeznaczona do zablokowania mechanizmu zmiany biegów w samochodzie, co skutecznie chroni pojazd przed kradzieżą. Montuje się ją w sposób trwały w pojeździe. Blokady PREMIUM tworzone są z myślą o wysokim poziomie ergonomii i estetyki. Produkt ten osiąga wysoki poziom niezawodności poprzez prostą, oryginalną konstrukcję i ograniczoną ingerencję w mechanizmy samochodu.
Nasze rozwiązanie konstrukcyjne jest objęte ochroną patentową UPRP. Blokady PREMIUM posiadają Certyfikat zgodności Instytutu Mechaniki Precyzyjnej potwierdzający klasę zabezpieczenia "4", i klasę odporności na włamanie "C", oraz walory użytkowe (Certyfikat w załączeniu). Blokada PREMIUM wyposażona jest w zamek dyskowy w systemie płytek kodowych. Właśnie dzięki takiemu rozwiązaniu blokada PREMIUM uzyskała wysoką klasę odporności na włamanie "C".
Zasada działania blokady Premium jest prosta i wygodna dla użytkownika. Drążek zmiany biegów blokowany jest standardowo na biegu wstecznym a w samochodach ze skrzynią automatyczną w położeniu "Parking". Przypadkowe i samoczynne zablokowanie drążka w czasie jazdy nie jest możliwe, gdyż nie pozwala na to konstrukcja blokady i zamka. Ponadto niemożliwe jest włączenie biegu wstecznego podczas jazdy do przodu, co z założenia wyklucza konstrukcja każdej skrzyni biegów. Wkładka zamkowa blokady PREMIUM jest wkładką, zatrzaskową dlatego blokowanie nie wymaga użycia klucza. Konstrukcja blokady PREMIUM uniemożliwia przypadkowe zatrzaśnięcie zamka, gdyż zamek blokuje się wewnątrz tulei w taki sposób, że wymaga to wciśnięcia zamka na głębokość około 10 - 15 mm poniżej płaszczyzny bocznej konsoli i czoła tulei zamkowej.
Certyfikaty:
Nasze rozwiązania konstrukcyjne są objęte ochroną Praw Autorskich. Blokady DIPOL już na początku lat 90-tych otrzymały Certyfikat zgodności Instytutu Mechaniki Precyzyjnej potwierdzający klasę zabezpieczenia "4", i klasę odporności na włamanie "C", oraz walory użytkowe.
Wkładki zamkowe:
Blokady DIPOL wyposażone są w zamek dyskowy firmy GERDA w systemie płytek kodowych. Dziesiątki tysięcy kombinacji oraz niezawodność wkładki zamkowej powodują, że do dzisiaj są stosowane w blokadach DIPOL.