Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Blokada skrzyni biegów DIPOL - FIAT

09-02-2014, 11:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 359 zł     
Użytkownik www_dipol_pl
numer aukcji: 3872140601
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 9   
Koniec: 09-02-2014 09:52:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dipolpl

Witamy na naszej aukcji !!!

Mamy do zaoferowania nowe, oryginalne blokady skrzyni biegów do wybranych modeli samochodów osobowych i dostawczych.

Na tej aukcji oferujemy blokady do aut marki FIAT.

fiat

Wykaz blokad dostępnych do sprzedaży:

L.p.NazwaSymbolSzczegóły/ZamiennikTypDostępność
1 FIAT 500 NT-21-00/49 FORD KA PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
2 FIAT DOBLO NT-21-00/50 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
3 FIAT DOBLO 1,6 mechanizm 6 bieg. NT-21-00/51 OPEL COMBO C mechanizm 6 bieg. PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
4 FIAT DOBLO 1,3 mechanizm 5 bieg. NT-21-00/52 OPEL COMBO C mechanizm 5 bieg. PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
5 FIAT DUCATO NT-21-00/53 PEUGEOT BOXER PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
6 FIAT DUCATO 2006 NT-21-00/54 CITROEN JUMPER PEUGEOT BOXER 2006 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
7 FIAT FIORINO NT-21-00/55 PEUGEOT BIPPER CITROEN NEMO PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
8 FIAT LINEA wsteczny do tyłu NT-21-00/56 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
9 FIAT GRANDE PUNTO wsteczny do przodu NT-21-00/57 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
10 FIAT PANDA NT-21-00/58 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
11 FIAT PANDA III-319 NT-21-00/59 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
12 FIAT PUNTO EVO NT-21-00/60 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
13 FIAT SCUDO mechanizm 5 bieg. NT-21-00/61 CITROEN JUMPY PEUGEOT EXPERT mechanizm 5 bieg. PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
14 FIAT SCUDO mechanizm 6 bieg. NT-21-00/62 CITROEN JUMPY PEUGEOT EXPERT mechanizm 6 bieg. PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
15 FIAT SEDICI mechanizm 5 bieg. NT-21-00/63 SUZUKI SWIFT II SX4 wersja węgierska PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
16 FIAT SEDICI diesel mechanizm 5/6 bieg. NT-21-00/64 SUZUKI SX4 diesel mechanizm 6 bieg. PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
(*) FIAT DOBLO 1.2, 1.6 16V, 1.9D, 1.9JTD ('05…PO LIFTINGU) K08-21-00/20 1.2, 1.6 16V, 1.9D, 1.9JTD ('05…PO LIFTINGU) CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) Tak
(*) FIAT DUCATO (02-06R.) K08-21-00/25 MECHANIZM JOYSTICK CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) Tak
(*) FIAT FIORINO/PEUGEOT BIPPER 1.4,1.3 MULTIJET -08R. K08-21-00/42 1.4, 1.3 MULTIJET, 2008-… CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) Tak
(*) FIAT PANDA NT-21-00/39 2003-… PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak

Zanim klikniesz "Kup Teraz" zapytaj o dostępność danej blokady:

mailowo: [zasłonięte]@dipol.pl
lub telefonicznie:603[zasłonięte]959i 795[zasłonięte]790

Zapraszamy do zakupu!!!

UWAGA:

Bardzo prosimy o precyzyjne sprawdzenie dostępności, modelu i typu blokady, gdyż nie ponosimy odpowiedzialności za nieprawidłowy dobór Zabezpieczenia do danego samochodu.

W przypadku blokad których aktualnie nie posiadamy na stanie i konieczne jest ich wyprodukowanie, zastrzegamy sobie prawo wydłużenia realizacji zamówienie o 48 h roboczych. O takiej informacji poinformujemy w momencie ustalania szczegółów zamówienia.


Opis przedmiotu:

Blokada DIPOL jest przeznaczona do zablokowania mechanizmu zmiany biegów w samochodzie, co skutecznie chroni pojazd przed kradzieżą. Montuje się ją w sposób trwały w pojeździe. Na przestrzeni ostatnich 15 lat marce DIPOL zaufało ponad pół miliona właścicieli samochodów. Blokady DIPOL zdobyły wiele wyróżnień i nagród od prestiżowych Targów Poznańskich, Policji, Instytucji Samochodowych jako niezawodne i niezwykle skuteczne zabezpieczenie samochodu przed kradzieżą.
Blokady DIPOL tworzone są z myślą o wysokim poziomie ergonomii i estetyki. Produkt ten osiąga wysoki poziom niezawodności poprzez prostą, oryginalną konstrukcję i ograniczoną ingerencję w mechanizmy samochodu.

Film Dipol

Parametry techniczne:

- gwarantowana ilość cykli pracy blokady: 500 000,
- materiał : trzpień, tuleja - stal stop. Węglowa,
- twardość: trzpień, tuleja ~ 60HRC,
- czas montażu ~ 1h,
- zakres temperatur poprawnej pracy: -40ºC ~ +80ºC,
- wkładka zamkowa GERDA.

Typy blokad:

Blokady Classic - wciskany trzpień - bolec

Blokada skrzyni biegów DIPOL jest urządzeniem mechanicznym przeznaczonym do zablokowania mechanizmu zmiany biegów w samochodzie. Ma to na celu utrudnienie, czy wręcz uniemożliwienie kradzieży samochodu. Blokowane odbywa się w pozycji biegu wstecznego przy manualnych skrzyniach lub w pozycji "parking" przy automatach. Jest ono realizowane przy pomocy trzpienia zintegrowanego z wkładką zamkową, wprowadzonego do tulei wspornika. Trzpień ten unieruchamia odpowiedni element mechanizmu zmiany biegów przez co uniemożliwia przełączanie biegów.

Poszczególne elementy blokady, odpowiedzialne za bezpieczeństwo, są wykonywane z odpowiednich materiałów wykazujących dużą wytrzymałość i twardość.
Zastosowana wkładka zamkowa - jest to zamek bębenkowy, dyskowy. Ilość kombinacji kodu klucza sięga ponad 40 mln.

Część wsporcza blokady, indywidualnie dopasowana do danego samochodu jest trwale przymocowana do karoserii. Sam montaż blokady odbywa się przez przeszkolone w tym zakresie osoby w warsztatach posiadających certyfikat producenta.
Blokad skrzyni biegów DIPOL posiada atest zgodności w klasie "C" wydawany przez Instytut Mechaniki Precyzyjnej w Warszawie.

Całość urządzenia jest wytwarzana zgodnie z procedurami wynikającymi z wprowadzonego systemu jakości ISO 9001:2001.

blokada classic

Blokady Premium - niewyciągany trzpień

Blokada PREMIUM jest przeznaczona do zablokowania mechanizmu zmiany biegów w samochodzie, co skutecznie chroni pojazd przed kradzieżą. Montuje się ją w sposób trwały w pojeździe. Blokady PREMIUM tworzone są z myślą o wysokim poziomie ergonomii i estetyki. Produkt ten osiąga wysoki poziom niezawodności poprzez prostą, oryginalną konstrukcję i ograniczoną ingerencję w mechanizmy samochodu.

Nasze rozwiązanie konstrukcyjne jest objęte ochroną patentową UPRP. Blokady PREMIUM posiadają Certyfikat zgodności Instytutu Mechaniki Precyzyjnej potwierdzający klasę zabezpieczenia "4", i klasę odporności na włamanie "C", oraz walory użytkowe (Certyfikat w załączeniu). Blokada PREMIUM wyposażona jest w zamek dyskowy w systemie płytek kodowych. Właśnie dzięki takiemu rozwiązaniu blokada PREMIUM uzyskała wysoką klasę odporności na włamanie "C".

Zasada działania blokady Premium jest prosta i wygodna dla użytkownika. Drążek zmiany biegów blokowany jest standardowo na biegu wstecznym a w samochodach ze skrzynią automatyczną w położeniu "Parking". Przypadkowe i samoczynne zablokowanie drążka w czasie jazdy nie jest możliwe, gdyż nie pozwala na to konstrukcja blokady i zamka. Ponadto niemożliwe jest włączenie biegu wstecznego podczas jazdy do przodu, co z założenia wyklucza konstrukcja każdej skrzyni biegów. Wkładka zamkowa blokady PREMIUM jest wkładką, zatrzaskową dlatego blokowanie nie wymaga użycia klucza. Konstrukcja blokady PREMIUM uniemożliwia przypadkowe zatrzaśnięcie zamka, gdyż zamek blokuje się wewnątrz tulei w taki sposób, że wymaga to wciśnięcia zamka na głębokość około 10 - 15 mm poniżej płaszczyzny bocznej konsoli i czoła tulei zamkowej.

blokada premium

Certyfikaty:

Nasze rozwiązania konstrukcyjne są objęte ochroną Praw Autorskich. Blokady DIPOL już na początku lat 90-tych otrzymały Certyfikat zgodności Instytutu Mechaniki Precyzyjnej potwierdzający klasę zabezpieczenia "4", i klasę odporności na włamanie "C", oraz walory użytkowe.

certyfikaty

Wkładki zamkowe:

Blokady DIPOL wyposażone są w zamek dyskowy firmy GERDA w systemie płytek kodowych. Dziesiątki tysięcy kombinacji oraz niezawodność wkładki zamkowej powodują, że do dzisiaj są stosowane w blokadach DIPOL.

certyfikaty

Galeria: