Zastosowanie:
Płytka do blokowania wałka rozrządu :
- FORD: Fiesta 1.25, 1.4 (95-), 1.8-XR2i/RS 1800 16V,
Mondeo 1.6, 1.8, 2.0 16V (93-)
- MAZDA: 121 1.25
Trzpień blokujący wałka wyrównujacego pompy olejowej zmiennych faz rozrządu:
- HONDA: Accord/Prelude 2.3i (93-), Prelude 2.2 V-Tec, silniki SOHC: Accord 1.8, 2.0, 2.2 (-93), 2.0i (93-), Shuttle 2.2i
- ROVER: 623 (93-), silniki SOHC: 618/620 (93-)
Kołek do ustalania położenia wału korbowego:
- FORD: Escort/Orion 1.6, 1.8i 16V (92-)
- MAZDA: 121 1.25
Kołki do blokowania wałka rozrządu:
- HONDA: Civic 1.6 VTI, Accord (90-), Prelude 2.0 16V (-90)
- ROVER: 216, 416, GTi 16V (-95) silnik D16A9
Kołki do blokowania wałka rozrządu:
- ROVER: 220/Turbo T16 (92-), 420 T16 (92-), 320/Turbo M16 (-91), 820/Turbo T16 Vitesse Turbo (91-), 620 Ti (94-), silnik SOHC 820 8V (m8)
- LAND ROVER: Discovery MPi 2.0 16V (93-), silnik 20T4
Kostka do blokowania rozrządu - ZIELONA:
- silniki ECOTEC 1.8/2.0 16V
Kostka do blokowania rozrządu - CZERWONA :
- VAUXHALL/OPEL: Cavalier 2.5, Calibra, 2.5, Vectra 2.5, Omega 2.5/3.0, Sintra 3.0
- SAAB: 900 2.5, 9000 3.0 V6
Kostka do blokowania rozrządu - ŻÓŁTA :
- VAUXHALL/OPEL: Cavalier 2.5, Calibra, 2.5, Vectra 2.5, Omega 2.5/3.0, Sintra 3.0
- SAAB: 900 2.5, 9000 3.0 V6
Kostka do blokowania rozrządu - NIEBIESKA CIENKA :
Kostka do blokowania rozrządu - NIEBIESKA GRUBSZA :
- silniki ECOTEC 1.4/1.6 16V
Kostka do blokowania rozrządu - CZARNA NR 1 :
- ROVER: Metro GTa/GTi 16V K16 (-95), 214, 414 K16 (89-), 216, 416 K16(95-), MGF 1.8 MPi/VVC (95-)
Kostka do blokowania rozrządu - CZARNA NR 2 :
- VAUXHALL/OPEL: Astra 2.0 16V, Cavalier 2.0 16V, Calibra 2.0 16V
Kostka do blokowania rozrządu - CZARNA NR 3 :
- VAUXHALL/OPEL: Astra 1.8/2.0 16V, Cavalier 2.0 16V, Calibra 2.0 16V/Turbo, Omega-B 1.6 16V
Kostka do blokowania rozrządu - CZARNA NR 4 :
- LAND ROVER: Discovery MPi 2.0 16V (93-), silnik 20T4
- ROVER: 220 M16 (-92), 220/Turbo T16 (92-), 420 M16 (-92), 420 T16 (92-), 320/Turbo M16 (-91), 620Ti (94-), 820/Turbo T16 Vitesse (91-)
Blokada wału korbowego GRANATOWA :
- CITROEN: Synergie 2.0/Turbo, ZX 1.9D/TD, Xantia 1.9D/TD, Berlingo 1.9D, Dispatsch 1.9/TD, Synergie 1,9D, Relay 1.9D/TD
- FIAT: Ulysse 2.0/Turbo, Ducato 2.0
- FSO: 1.9D
- LDV: 200 1.9D, Pilot 1.9D
- PEUGEOT: 205, 305, 309, 405 z silnikami 1.6/1.9, 405 1.8/2.0 (92-), 602.0, Boxer 2.0, 205, 305 z silnikami 1.8/1.9D, 306 1.8/1.9D/TD, 309 1.8/1.9D/1.8TD, 405 1.8TD/1.9D, 406 1.9D, Partner 1.9D Talbot/Horizon/Solara 1.9D, J5/Talbot Express 1.9D, 605 1.9D/TD, 806 1.9TD, Expert 1.9D, Boxer 1.9D/TD
- RENAULT: R5 1.6D, R9 1.6D, 411 1.6D, Express/Extra 1.6D - silniki Die
- F8M; Clio, Express/Extra, R19 1.9D - początkowe silniki Diesel'a F8Q;
- Espace 2.1D, R21 2.1D, R25 2.1D, Trafic/Master 2.1D - silniki Diesel'a J
- Clio 1.2/1.4, Express/Extra, R19 1.4, Megane/Scenic 1.4/1.6 - silniki benzynowe E7F/E7J; R5 1.7, Clio 1.7/1.8, R19 1.7, R21 1.7, Megane/Sc 2.0, Laguna 1.8/2.0, Trafic 1.7 - silniki benzynowe F3N, F3P, F2R; Clio
- Williams, R19, Megane 2.0 16V - silniki F7P, F7R; Laguna/Safrane 2.0 1
- silniki N7Q/N7U
Blokowania wału korbowego - METALOWA, CZARNA :
- VW, AUDI, SEAT, SKODA z silnikami TDI od 2000r.
Blokada koła zamachowego - METALOWA KADMOWANA:
- VAUXHALL/OPEL: silniki benzynowe 1.2, 1.4, 1.6, 1.8, 2.0, OHC, silniki wysokoprężne 1.6D & 1.7D OHC
- silniki wysokoprężne 1.5 & 1.7 OHC ISUZU
Kody OE:
Zdjęcia: