Blokada mechanizmu różnicowego ATP. Sterowanie pneumatycznie włącznikiem z kabiny kierowcy. Do jej prawidłowego działania potrzebny jest kompresor dostępny w ofercie naszego sklepu.
Zastosowanie:
Range Rover - 1993-98, most przedni i tylny.
Land Rover Discovery - 1993-98, most przedni i tylny
UWAGA: w przypadku rocznika 93 trzeba sprawdzić czy zgadza się ilość zębów na wieloklinie.
Land Rover Discovery II - wszystkie roczniki, most przedni i tylny, bez kontroli trakcji.
UWAGA: W samochodach o średnicy flanszy 205 mm należy jednak zastosować blokadę RD57, mimo braku systemu kontroli trakcji.
Land Rover Defender - 110, 130, County - po 1993, most przedni. UWAGA: w przypadku rocznika 93 trzeba sprawdzić czy zgadza się ilość zębów na wieloklinie.
Land Rover Defender - 110, 130, County - po 2002, most tylny .
UWAGA: w przypadku rocznika 93 trzeba sprawdzić czy zgadza się ilość zębów na wieloklinie.
Land Rover Defender - 90, County - po 1993, most przedni i tylny.
UWAGA: W samochodach o średnicy flanszy 205 mm należy jednak zastosować blokadę RD57, mimo braku systemu kontroli trakcji. Tylna blokada nie pasuje do samochodów w wersjach przystosowanych do dużych obciążeń.
Dane techniczne:
Średnica półosi: 31,5 mm
Ilość zębów wieloklinu: 24
W niektórych samochodach konieczna może być wymiana śrub mocujących koło talerzowe do kosza satelitów na nowe.
Niektóre samochody mimo braku systemu kontroli trakcji wymagają zastosowania blokady RD57 w tylnym moście. Auta te rozpoznajemy po średnicy flanszy 205 mm.
Zestaw zawiera:
- kosz blokady RD128
- przycisk załączający blokadę
- przewód ciśnieniowy
- podkładki
- krućce łączące
- komplet opasek