Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Blogi i wirtualne społeczności NOWA wys.GRATIS !!!

26-06-2012, 23:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 42.50 zł     
Użytkownik mspksiazki
numer aukcji: 2356808956
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 11   
Koniec: 17-06-2012 13:46:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2007
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Grzegorz Mazurek

Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu

 

 

Wydanie: 1

Rok publikacji: 2007

Rodzaj: poradnik

ISBN:[zasłonięte]978-8326-620-7

Okładka: miękka z tworzywa

Format: B5 (176 x 250 mm)

Liczba stron: s. 208

Seria: ZARZĄDZANIE i MARKETING

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA

Stan: NOWA (prosto z magazynu)


"Blog" i "wirtualne społeczności" to nowe pojęcia w marketingu, które są synonimami innowacyjnych metod i sposobów komunikowania się organizacji z otoczeniem. Książka ta stanowi kompendium wiedzy na temat biznesowego wykorzystania wirtualnych pamiętników - blogów. Jest jednocześnie próbą wyjaśnienia zjawiska wirtualnych społeczności oraz ich znaczenia nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla samego marketingu. 

W książce przedstawiono reguły i procedury projektowania bloga firmowego oraz budowania wirtualnej społeczności konsumenckiej, które zilustrowano wieloma przykładami. Szczegółowo omówiono następujące zagadnienia: 

- cechy bloga i modele jego wykorzystania w biznesie

- korzyści z zastosowania blogów do celów marketingowych

- etapy projektowania bloga firmowego

- warunki skutecznego zastosowania blogów firmowych

- mierniki skuteczności projektu blogowego

- idea Web 2.0 i jej wykorzystanie w marketingu przedsiębiorstw

- pojęcie wirtualnych społeczności konsumenckich i ich znaczenie marketingowe

- etapy budowania wirtualnej społeczności konsumenckiej

- czynniki sukcesu projektu społecznościowego w Internecie


W książce zamieszczono również dziesięć obszernych studiów przypadku (case studies) z rynku polskiego, które pokazują, jak te innowacyjne narzędzia marketingowe udało się wdrożyć na naszym rodzimym rynku.




Polecamy również inne nasze aukcje oraz stronę "O mnie" (zasady udziału w naszych aukcjach).

Pozdrawiamy,
MSP Książki.