Grzegorz MazurekBlogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu
Wydanie: 1
Rok publikacji: 2007
Rodzaj: poradnik
ISBN:[zasłonięte]978-8326-620-7
Okładka: miękka z tworzywa
Format: B5 (176 x 250 mm)
Liczba stron: s. 208
Seria: ZARZĄDZANIE i MARKETING
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA
Stan: NOWA (prosto z magazynu)
"Blog" i "wirtualne społeczności" to nowe pojęcia w marketingu, które są synonimami innowacyjnych metod i sposobów komunikowania się organizacji z otoczeniem. Książka ta stanowi kompendium wiedzy na temat biznesowego wykorzystania wirtualnych pamiętników - blogów. Jest jednocześnie próbą wyjaśnienia zjawiska wirtualnych społeczności oraz ich znaczenia nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla samego marketingu. W książce przedstawiono reguły i procedury projektowania bloga firmowego oraz budowania wirtualnej społeczności konsumenckiej, które zilustrowano wieloma przykładami. Szczegółowo omówiono następujące zagadnienia: - cechy bloga i modele jego wykorzystania w biznesie
- korzyści z zastosowania blogów do celów marketingowych
- etapy projektowania bloga firmowego
- warunki skutecznego zastosowania blogów firmowych
- mierniki skuteczności projektu blogowego
- idea Web 2.0 i jej wykorzystanie w marketingu przedsiębiorstw
- pojęcie wirtualnych społeczności konsumenckich i ich znaczenie marketingowe
- etapy budowania wirtualnej społeczności konsumenckiej
- czynniki sukcesu projektu społecznościowego w InternecieW książce zamieszczono również dziesięć obszernych studiów przypadku (case studies) z rynku polskiego, które pokazują, jak te innowacyjne narzędzia marketingowe udało się wdrożyć na naszym rodzimym rynku.Polecamy również inne nasze aukcje oraz stronę "O mnie" (zasady udziału w naszych aukcjach).Pozdrawiamy,MSP Książki.