PHU Tomasz Jurgielewicz
Wrocławska 253
59-220 Legnica
[zasłonięte]@wp.pl
tel.kom. 792[zasłonięte]675
pon.-pt. w godz. 9-17
Dostępne formy płatności:
- płatność przy odbiorze
- przesyłka kurierska pobraniowa
- płatność przez system PayU
- płatność przelewem bankowym
Numer konta:
43 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]7480090 [zasłonięte] 755023
(ING Bank Śląski)
Nazwa i adres odbiorcy
PHU Tomasz Jurgielewicz
ul.Wrocławska 253
59-220 legnica
Tytuł przelewu:
-NICK KUPUJĄCEGO
Kwota:
-KWOTA ZA ZAKUPIONY TOWAR + KOSZT WYSYŁKI (podane na aukcji)
Towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Koszt wysyłki zawsze podany jest w opisie aukcji.
W NASZEJ OFERCIE ZNAJDA PANSTWO SETKI TYTUŁÓW
NOWYCH I UŻYWANYCH
Z WSZYSTKICH KATEGORI TEMATYCZNYCH
CODZIENNIE NOWE TYTUŁY !!!!
WITAMY NA NASZYCH AUKCJACH
OPIS PRZEDMIOTU AUKCJI
Blogging
przewodnik
Cory Doctorow Rael Dornfest J. Scott Johnson Shelley Powers , Benjamin Trott Mena G. Trott
Wydawnictwo:RM Rok wydania: 2003ISBN:83-7243-329-1Liczba stron:233Wymiary:175 x 250 mm
KSIĄŻKA NOWA POEKSPOZYCYJNAMOŻE POSIADAĆ DROBNE RYSY LUB ZABRUDZENIA
CENA TO TYLKO 19 ZL
Moda na prowadzenie dzienników dostępnych publicznie w Internecie (blogging) pojawiła się nagle. Istnieje wiele programów do bloggingu. Blogging to książka przedstawiająca reprezentatywny zbiór narzędzi do tworzenia własnych dzienników w Sieci. Zawiera ona bogaty zbiór informacji na temat różnic pomiędzy różnymi narzędziami oraz przegląd niektórych programów ułatwiających publikowanie i utrzymywanie blogu niezależnie od wybranego narzędzia. Zapewnia pomoc w znalezieniu odpowiedniego systemu bloggingu. Pokazuje, jak instalować i konfigurować każde narzędzie, jak publikować blog, modyfikować jego wygląd, syndykować (scalać) artykuły z innymi blogami i zarządzać archiwami starych postów (publikacji). Dwa rozdziały poświęcone są na wyjaśnianie wszystkich funkcji poszczególnych narzędzi. Publikacja zawiera także porady od doświadczonych bloggerów. Co robić, czego nie rozbić. Jak blogging zmienia ludzi. Nie ma tu nużących informacji na temat filozofii czy socjologii bloggingu - autorzy nie starają się odpowiedzieć na pytanie, czy blogging jest pewną formą dziennikarstwa, ani nie próbują zdefiniować typowego warbloggera. Głównym celem autorów jest pomoc w wyborze systemu bloggingu i możliwie szybkim rozpoczęciu korzystania z niego. Książka adresowana jest do osób, które chcą wiedzieć, jak zacząć i jak prowadzić blog. Aby skorzystać z tej książki, wystarczy zainteresowanie, entuzjazm i elementarna wiedza techniczna.
KOSZTY WYSYLKI
ILOSC KSIAZEK 1-50 SZT PACZKA POCZTOWA EKONOMICZNA 10 ZL
ILOSC KSIAZEK 1-50 SZT PACZKA POCZTOWA PRIORYTET 12 ZL
ILOSC KSIAZEK 1-100 SZT PRZESYLKA KURIERSKA 15 ZL
DO KAZDEGO ZAKUPU
WYSTAWIAMY PARAGON
LUB NA ZYCZNIE
KLIENTA FAKTURE VAT