Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BLIZZAK 265/50R20 ZIMOWE NOWE JAPAN, ZIMA >LM25

14-02-2014, 1:56
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Aktualna cena: 1 999 zł     
Użytkownik tadeusztomaszew
numer aukcji: 3933965884
Miejscowość Wieliczka
Wyświetleń: 12   
Koniec: 14-02-2014 02:03:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 5.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

MADE IN JAPAN, NOWA ZIMOWA OPONA 20 cali Bridgestone Blizzak DM-Z3 o najlepszej charakterystyce trakcyjnej na warunki zimowe. SPRZEDAJE TYLKO PO 4 SZTUKI! Nie jest to opona letnia/wielosezonowa/całoroczna (na zimy ciepłe jak na Florydzie). lecz opona na zimy jak w Polsce, Rosji, Kanadzie, Alasce. Specjalnie wykonana do szybkich sportowych SUV jak zwłaszcza Infiniti FX35/FX37/FX45/FX50, Porsche Cayenne, BMW X5 o sportowych kołach 20 cali. 265/50R20 to ORYGINALNE opony do Infiniti FX z pakietem Sport jakie FX ma zakładane fabrycznie. Maja one optymalną szerokość dla FX-ów do dynamicznej jazdy. Opony te składają się z dwóch warstw opatentowanych przez Bridgestone zwanych MULTICELL COMPOUND. nie zaś na tradycyjnych materiałach jak LM 25 4x4. Nie są to opony dla aut TERENOWYCH DO JAZDY PO BŁOCIE i BAGNACH ze snorkelem. DMZ3 maja SUPER płaski profil doskonały do oblodzonych dróg asfaltowych oblodzonych autostrad. Dodatkowo:Wiele osób pyta o różnicę miedzy DM-Z3 a LM24 4x4. LM25 4x4 to zwykłe tradycyjne materiałowo opony. DMZ3 to opony, które tradycyjne zimowe właściwości takie jak zimowe LM25 to maja w zasadzie po bardzo długim okresie używania jak są już prawie zupełnie zużyte. Są to też opony bardzo trwałe (osobiście jeżdżę na tych oponach od 2 lat, co wyda się koszmarne ale tez nie zmieniłem ich w lecie i są dalej jak nowe po 40tys km!) DM-Z3 to opony na srogie zimy, gdzie opona musi zachowywać odpowiednia charakterystykę (a nie twardniejąc jak plastik! - wybieranie opon zimowych na podstawie indeksu prędkości to totalna głupota i niewiedza. Jak chcesz mieć opony co są w zimie o super wysokim indeksie prędkości i super małej ścieralności (jak PLASTIK) to spróbuj od razu jeździć na "letnich wielosezonowych/całorocznych(znaczy wiosenno jesienno lentich)"w zimie - niewiele Ci się opony zetrą i je naprawdę oszczędzisz, ale możesz nie oszczędzić AUTA, a już na pewno będziesz się czuć jak na nartach w SUV o masie około tony). Co ciekawe, Rosja to ulubione miejsce, gdzie oligarchowie montują DM-Z3 do Infiniti FX-ów ze względu na NIEZWYKLE elegancki, agresywny i płaski wygląd a jednocześnie charakterystyka niemal taka sama jak opony, na które założony jest zimowy łańcuch! Oznaczenie Q to właśnie SPECJALNA "studless tire" opona bez kolców o charakterystyce kolców. Jedna jeszcze uwaga:Jeśli ktoś chce Ci sprzedać na zimę opony 4x4 do Infiniti FX lub "CAŁOROCZNE(WIELOSEZONOWE)" to polecam dobrze sobie poczytać w tym temacie. Raz, że Infiniti FX i auta sportowe to auta typu AWD a NIE auta typu 4x4. (AWD i 4x4 to zupełnie coś innego. AWD słabo nadaje się do jazdy po bagnach a 4x4 nie nadaje się do szybkiej jazdy po autostradach tak jak AWD! ) Opony 4x4to opony do TERENU i bagien, na autostradach są SUPER GŁOŚNE i nie da sie normalnie dynamicznie nimi jeździć. Infiniti FX to auto typu AWD wiec nie należny zakładać do niego opon dla aut 4x4. Dodatkowo, odnośnie opon "całorocznych/wielosezonowych". "Całoroczne/wielosezonowe" nadają do jazdy w Kalifornii czy na Florydzie gdzie zima jest jak w Polsce gorącą wiosna, jeśli ktoś pisze, że nie odbiegają one w testach od opon zimowych w zimie to najzwyczajniej kłamie- coraz więcej sprzedawców na allegro reklamuje LETNIE opony jako "całoroczne"(widać aura zimowa dopisuje marketingowi). Opony zimowe to opony o NADE WSZYSTKO charakterystyce TEMPERATUROWEJ. Przy mrozach -10, -20., -30 stopni C zimowe opony nie twardnieją a zachowują świetna charakterystykę przyczepności. Opony "całoroczne/wielosezonowe" nadają się na zimy ale w Kalifornii lub na Florydzie(gdzie zima wygląda jak gorąca wiosna w Polsce). A naga prawda jest taka, że to jak z MUŁEM, ani to KOŃ ani to OSIOŁ. Jeśli nas nie stać na odpowiednie opony zimowe i letnie do odpowiedniego auta warto rozglądnąć się za tańszym autem bo opony całoroczne to opony dla łagodnych klimatów gdzie ZIMA jest jak w Californii lub na Florydzie, a na pewno nie jak w Rosji, Kanadzie czy właśnie w Polsce. Spróbuj sobie założyć opony "całoroczne/wielosezonowe" i jeździć nimi w zimie w Austrii, Szwajcarii lub w Colorado. Obawiam się, ze mandaty za złe opony wyjdą Ci więcej niż nowe opony zimowe.
BridgeStone DMZ3 BridgeStone LM25 oraz LM25 4x4
The Blizzak DM-Z3 jest zbudowana ze specjalnego zimowego składnika porowatego welokomorkowego Multicell Compound. Po bardzo długim czasie wycierania i eksploatacji opony po wytarciu tego składnika dalsza cześc jest oparta o tradycyjny składnik materiałowy i ma wlasności takie same jak w zwykłych oponach LM25 lub LM25 4x4 The Blizzak LM-25, LM-25 4x4 uzywają tradycyjny rodzaj składnika materiału ogumienia. .
Wiecej informacji o różnicach:
http://www.winterdrivingsafety.com/blizzak.htm

Zanim kupisz JAKĄKOLWIEK DROGĄ OPONĘ(nie ważne jakiej firmy) to zobacz na OCZY lub choć poniżej na linku jak wygląda profil i dobrze porównaj z innymi. Dodatkowo, wiele sklepów w Polsce moderuje negatywne komentarze o oponach i nie posiada nawet ich zdjęć (znaczy, często gęsto nie widzieli jej sami na oczy w tym rozmiarze zwłaszcza) - nie daj się zrobić w balona, opony to nie tylko CENA -jeden sklep napisał mi: "odsprzedaj nam DMZ3 po tyle a tyle bo mamy opony firmy XYZ po 1200zl sztuka" no cóż, auto TICO macie po tyle a tyle i na pewno nie jest to Infiniti FX, moja odpowiedz sorry opony, jak auta są rożnej klasy i ceny. Używane LETNIE/WIELOSEZONOWE opony bridgestone na allegro do FX kosztują ok 1000złotych, Jak chcesz założyć jakieś "zimowe po 1000" to ja bym już wolał używane letnie bridgestone za te 1000, chyba, że stac Cie na jazde autem za 300tys złotych na tanich oponach.
Więcej informacji o profilach jest tutaj:

http://www.reifenritz.at/downloads/Profilguide%20W%202008.pdf
plaski agresywny sportowy wygląd tradycyjny wygląd
106Q(super komfortowe i super bezpieczne opony zimowe) 107V(opony na słabe zimy w bardzo ostrych mrozach twardnieją)
Blizzaks with Multicell compounding are “dual compound” (cap and base) tires. The cap features the Multicell compound, and the base is comprised of a winter compound, allowing continued use as a winter tire after exhausting the Multicell compound. When the Blizzak is fifty percent worn, a snow platform in the shoulder area lets the motorist know that only five percent of the remaining tread is the Multicell compound. ordinary winter tire ONLY
Tutaj porównanie DMZ3 to istniejących na polskim rynku nowych opon 265/50R20

Ogłoszenie dotyczy ceny JEDNEJ OPONY.Płatność tylko przy odbiorze lub wpłata na konto. Preferuje odbiór osobisty. Proszę o więcej informacji proszę wysłać email na adres [zasłonięte]@gmail.com.
Opony być może mogę osobiście dowieźć gratis do około 50km(wymagana wpłata na konto) ale preferowany jest odbiór osobisty. Numer konta podam osobie zainteresowanej.
Za przesyłkę płacisz TYLKO tyle ile faktycznie będzie kosztowała przesyłka jaka wybierzesz (poczta, UPS, co sobie życzysz). Nie wysyłam za pobraniem! ZANIM ZŁOŻYSZ OFERTĘ PROSZĘ KONIECZNIE NAJPIERW ZADZWONIĆ tel 536[zasłonięte]353 . PROSZĘ WYBACZYĆ ALE DOSTAJE ZBYT DUŻO E MAILI OD OSZUSTÓW I CWANIAKÓW.
SPRZEDAJE TYLKO W KOMPLETACH PO 4 opony. AUKCJA JEST CENĄ JEDNEJ OPONY! DZIĘKUJE!
BLIZZAK 265/50R20 ZIMOWE NOWE JAPAN, ZIMA >LM25
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. zgodnie z art.71 kodeksu cywilnego ogłoszenie, które skierowane jest do ogółu, poczytuje się w razie wątpliwości nie za ofertę, lecz za zaproszenie do rokowań. Jeśli ktoś jest sensownym i kulturalnym człowiekiem to jestem skłonny do rozmowy bo nie handluje oponami zawodowo ani nie prowadzę biznesu w tym względzie - zostały z moich osobistych sprzedanych aut. CHAMOM i PROSTAKOM od razu mówię: nie prowadzę negocjacji z ludźmi bez kultury, nie potrzebuje pieniędzy, a opony sprzedaje bo nie mam już aut dla których je nabyłem. TE OPONY NIE MUSZĄ BYĆ SPRZEDANE, nie jest to towar pierwszej potrzeby również więc do auta za 300tys złotych nie ma powodu by je wydawać poniżej ich rzeczywistej wartości. To jedne z NAJLEPSZYCH NA ŚWIECIE o ile nie NAJLEPSZE OPONY ZIMOWE. Letnie wysokiej klasy kosztują czasem tyle samo a letnie zawsze są TAŃSZE od zimówek w tej samej klasie. Na te klasę opon jest to jedna z najlepszych możliwych cen. Dziękuje za zrozumienie i dojrzałość - dla zainteresowanych tańszymi oponami polecam Pirelli Scorpio Winter Snow lub LM25 4x4. tel 536[zasłonięte]353